quote:Ik vond die andere grap bij dat filmpje leuker.
Op zondag 09 december 2001 11:27 schreef Actif het volgende:
En over de dochter van die Japanse prinses:"Iedereen hoopte op een jongetje als troonopvolger maar dat is de laatste jaren al niet meer voorgekomen.
Commentaar van Harm: wat zo'n atoombom allemaal niet kan veroorzaken!
mischien iets te grof maar ik vond hem wel leuk
"Ze ligt de hele dag een beetje te kwijlen, en zwaait af en toe als er een bekende langskomt. Maar genoeg over Juliana..."
quote:Een ongelovelijk flauwe en goedkope opmerking. Trouwens, ik vond die hele Rutten een vervelende vent. Jan Jaap van der Wal vond ik daarentegen juist wel hartstikke leuk. Misschien dat jij de chemie zag ik de tegenstelling..
Op zaterdag 08 december 2001 22:48 schreef Skull-splitter het volgende:
(zeg eens "fuheiew")
Ik vind het zo leuk wat voor soort humor Van der Wal en Heertje hebben. Het is niet humor ten koste van anderen, wat de gemiddelde cabaratier wel heeft en imho de goedkoopste humor is, maar het is nog wel hartstikke scherp en leuk. Dat is een kunst.
quote:Die was erg leuk ja
Op zondag 09 december 2001 12:23 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ik vond die andere grap bij dat filmpje leuker.
"Ze ligt de hele dag een beetje te kwijlen, en zwaait af en toe als er een bekende langskomt. Maar genoeg over Juliana..."
quote:rutten is altijd een vervelende vent. Overal waar ik hem na de film van... heb gezien doet hij net alsof dat maar een rol was en moet hij laten zien hoe slim en gevat hij wel niet is. Is iemand die een kindervriend speelt ipv het is.
Op zondag 09 december 2001 12:44 schreef MeneerTim het volgende:Trouwens, ik vond die hele Rutten een vervelende vent.ing..
Ik vind het zo leuk wat voor soort humor Van der Wal en Heertje hebben. Het is niet humor ten koste van anderen
Heertje en V/d Wal hebben wel humor ten koste van anderen maar ook de nodige zelfspot en dat maakt het zo goed. De humor gaat ook altijd over de persoon die erbij zit en dat maakt het natuurlijk erg goed te verteren. Die persoon kan gelijk antwoordt geven en terug pakken, iets wat Acda vorige week deed en linda de mol al eerder. Dan wordt de show pas echt leuk imho. Somers probeerde dat ook maar ze kwam niet echt los.
Dolf schrijft idd ook een deel van de teksten van Harm, en hoe meer Harm hoe slechter de opname was.
Ik wil 'm terug ![]()
Heertje is the best, is het jullie weleens opgevallen hoe hij lacht, Acda imiteerde hem ooit eens een keer in de begin periode... super goed...
Beste aflevering allertijden? Die en met Kamagurka er in, heb echt gelachen!
:D
quote:"nee, het was Gummus..."
Op zondag 09 december 2001 16:24 schreef StefanFM het volgende:
SHOWBIZ CITY!!! City of jusitce....
Ik wil 'm terugHeertje is the best, is het jullie weleens opgevallen hoe hij lacht, Acda imiteerde hem ooit eens een keer in de begin periode... super goed...
quote:volgens mij de enige die ik niet gezien heb, wat ik tijdens "greatest hits" afleveringen ervan zag, zag er erg komisch uit..
[b]Op zondag 09 december 2001 16:24 schreef Beste aflevering allertijden? Die en met Kamagurka er in,
quote:"Ze hebben allevier wenkbrauwen, dus dat kan het niet zijn"
Op zondag 09 december 2001 16:24 schreef StefanFM het volgende:
SHOWBIZ CITY!!! City of jusitce....
Ik wil 'm terugHeertje is the best, is het jullie weleens opgevallen hoe hij lacht, Acda imiteerde hem ooit eens een keer in de begin periode... super goed...
quote:*valt lachent van zijn stoel*
Op zondag 09 december 2001 17:18 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
"Ze hebben allevier wenkbrauwen, dus dat kan het niet zijn"
quote:Antoinette Hertsenberg & Peter van Straaten
Op zaterdag 15 december 2001 16:59 schreef Citroentje het volgende:
Wie komen er vanavond?
quote:Wie?
Op zaterdag 15 december 2001 17:02 schreef Imi het volgende:[..]
Antoinette Hertsenberg & Peter van Straaten
quote:Maar die Laurentien, die is echt lelijk.
Op zondag 09 december 2001 12:44 schreef MeneerTim het volgende:
Het is niet humor ten koste van anderen, wat de gemiddelde cabaratier wel heeft en imho de goedkoopste humor is, maar het is nog wel hartstikke scherp en leuk. Dat is een kunst.
quote:Antoinette is van het Trosprogramma "Radar", Peter is tekenaar.
Op zaterdag 15 december 2001 17:04 schreef Citroentje het volgende:[..]
Wie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |