SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Aha, niet verplicht, dan heeft Rienk 'm zéker nietquote:Op zaterdag 28 april 2018 10:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhuh.
Een aansprakelijkheidsverzekering is iets anders dan een WA-verzekering. Met een aansprakelijkheidsverzekering (AVP) verzeker je schade die jij veroorzaakt. Deze verzekering is niet verplicht. Een WA-verzekering is een verzekering voor auto's en motoren.
Uiteraard. Hij laat zich toch niet door The Man vertellen wat-ie moet doen!quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:01 schreef 5thencounter het volgende:
Aha, niet verplicht, dan heeft Rienk 'm zéker niet
En nog enigszins gevaarlijk ook met zijn uitspraken,etcquote:Op zaterdag 28 april 2018 10:59 schreef mazaru het volgende:
[..]Zogenaamd geld haten, maar niet als het in zijn schoot wordt geworpen. Rienk is gewoon een werkzieke klaploper
Tegen woordig als je niet verzekerd ben Moet je bij binnen komst een bepaald geldbedrag betalenquote:Op zaterdag 28 april 2018 11:02 schreef schizolientje het volgende:
en Nederland heeft zorgplicht dus geen enkele instelling of ziekenhuis mag hem weigeren
Dus hij had een kleintjequote:Op zaterdag 28 april 2018 11:09 schreef yaello het volgende:
Billy: ik heb gedroomd dat Jessie een hele grote piemel had. huhuhuhuh nee grapje
Echt leuke grap. LOL
Denk aan acute opnames, niemand mag geweigerdquote:Op zaterdag 28 april 2018 11:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Tegen woordig als je niet verzekerd ben Moet je bij binnen komst een bepaald geldbedrag betalen
klopt ook deels maar zo makkelijk als het was is het niet meer.quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:13 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Denk aan acute opnames, niemand mag geweigerd
Moeilijke kwestie om mening over te hebben vind ik voor mijzelf dan.;)quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:13 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Denk aan acute opnames, niemand mag geweigerd
ze zit helemaal weer in een highquote:Op zaterdag 28 april 2018 11:14 schreef yaello het volgende:
Billy brengt het gesprek steeds weer terug op Jessie.
en honza dan?quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:14 schreef yaello het volgende:
Billy brengt het gesprek steeds weer terug op Jessie.
Dus dat wordt HARD vallen straksquote:
Die bestaat niet meer. Ze had niet gedacht nog eerder een pik te kunnen krijgen dan die van Honza. Als Honza uberhaupt al interesse zou hebbenquote:
Gelukkig komt hij maar een uurquote:
Die staat on hold.quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ramona had Utopiaan van het jaar moeten worden .....
We hadden het over Bats tochquote:
waarom zou ze hard vallen dan. Als hij komt is het een soort bevestiging in haar zieke geest dat hij haar nog wil ofzoquote:Op zaterdag 28 april 2018 11:17 schreef kkka3 het volgende:
[..]
We hadden het over Bats toch![]()
Hoge pieken, diepe dalen
Of Mehmet.quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:18 schreef sjampoeh het volgende:
ik zag dat jes room en cemal had geliked op insta.. en volgt ivan.
die gaat de twins adviseren gok ik zo.. op fay of demi stemmen bil
ja snap t ook nietquote:Op zaterdag 28 april 2018 11:19 schreef spapaars het volgende:
Leuk dat er een aantal oud bewoners komen, maar de reden waarom ze komen is grote onzin.
Huidige bewoners beslissen gewoon zelf.
Omdat ze altijd valtquote:Op zaterdag 28 april 2018 11:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
waarom zou ze hard vallen dan. Als hij komt is het een soort bevestiging in haar zieke geest dat hij haar nog wil ofzo
Het is toch precies hetzelfde toneelstukje als toen met die familie?quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:19 schreef spapaars het volgende:
Leuk dat er een aantal oud bewoners komen, maar de reden waarom ze komen is grote onzin.
Ja, en jammer dat ze maar een uurtje mogen blijven, laat ze gewoon een dagje blijven FEBO ...quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:19 schreef spapaars het volgende:
Ze denken waarschijnlijk dat de kijkers dat leuk vindenquote:Op zaterdag 28 april 2018 11:19 schreef spapaars het volgende:
De enige piek die dat gore wijf heeft is die lelijke neus.quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:17 schreef kkka3 het volgende:
[..]
We hadden het over Bats toch![]()
Hoge pieken, diepe dalen
Of tot de finale. Dit programma wordt zo met de dag saaierquote:Op zaterdag 28 april 2018 11:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, en jammer dat ze maar een uurtje mogen blijven, laat ze gewoon een dagje blijven FEBO ...
een heel weekend dan kunnen ze iedereen observerenquote:Op zaterdag 28 april 2018 11:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, en jammer dat ze maar een uurtje mogen blijven, laat ze gewoon een dagje blijven FEBO ...
ook iets over do?quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit ging even over Gina .....![]()
[ afbeelding ]
Over oud-bewoners deel 2 - 27 april 2018.
x6ikdl7
Mij lijkt het wel mooi, als een oud-bewoners mag ruilen met degene die hem of haar heeft uitgenodigd ....quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:21 schreef mazaru het volgende:
Of tot de finale. Dit programma wordt zo met de dag saaier
vreselijk irritantquote:Op zaterdag 28 april 2018 11:22 schreef mazaru het volgende:
Die slomo Cemal zijn echt totaal overtuigd dat ze niet bang hoeven te zijn. Er gaat niemand op ze stemmen
Ohhh dat is een geweldig plot!!quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mij lijkt het wel mooi, als een oud-bewoners mag ruilen met degene die hem of haar heeft uitgenodigd ....
Meh is veilig omdat hij de financiën doet en die zuurdesembak is veilig omdat ze de boodschappen doetquote:Op zaterdag 28 april 2018 11:25 schreef kkka3 het volgende:
Cemal denkt dat Bas op Mehmet gaat
Volgens Slomy heeft Mehmet een hele belangrijke rol, maar dat vergeten mensen
Nee, totaal nietquote:Op zaterdag 28 april 2018 11:26 schreef sjampoeh het volgende:
maar bil is niet met het spel bezig toch ?
Nog 2 dagen te gaanquote:Op zaterdag 28 april 2018 11:26 schreef sjampoeh het volgende:
ze zeggen nu al 3 dagen steeds t zelfde
moon dit, dat .. ben zo benieuwd
heb er zooooooooooo'n zin in
ze hebben t over niks anders meer
En Billy over Jessie.quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:29 schreef sjampoeh het volgende:
en de twins ook steeds over chip en senna
Mehmet mag de nep boekhouding doen. Heul belangrijk.quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:25 schreef kkka3 het volgende:
Cemal denkt dat Bas op Mehmet gaat
Volgens Slomy heeft Mehmet een hele belangrijke rol, maar dat vergeten mensen
ruzie over waar ze willen wippenquote:Op zaterdag 28 april 2018 11:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mijn oren GVD, die dombo's in het frietkot .....
Volgens Bil waszij het di in jaar 1 altijd de aardappels waste voor Le Luifel.quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:24 schreef sjampoeh het volgende:
Valt ook niet op dat bil nu meehelpt of wel ?
Iedereen in Nederland heeft een verplichte WA-verzekering volgens mij. Hoe wordt schade, door jou veroorzaakt, anders vergoed?quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha, niet verplicht, dan heeft Rienk 'm zéker niet
Hij doet het ook goed, van mij mag ie blijven. Als allerlaatste zelfs. Maar die theorieën van Slomyquote:Op zaterdag 28 april 2018 11:30 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Mehmet mag de nep boekhouding doen. Heul belangrijk.
jawel toch, door mark ? ze deed niks in jaar 1. ja neuken en jankenquote:Op zaterdag 28 april 2018 11:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens Bil waszij het di in jaar 1 altijd de aardappels waste voor Le Luifel.
Volgens mij was die hele Luifel er niet in jaar 1.
Mark en Wilco toch?quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jawel toch, door mark ? ze deed niks in jaar 1. ja neuken en janken
zei ze dat net ?quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:30 schreef lorrie03 het volgende:
De zus van Mehmet heeft aan mehmet verteld wat Honza van Billy vindt en dat wil Mehmet niet met haar delen.
Dan zal het niet veel goeds zijn en richt zij zich daarom maar weer op Jessie?.quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:30 schreef lorrie03 het volgende:
De zus van Mehmet heeft aan mehmet verteld wat Honza van Billy vindt en dat wil Mehmet niet met haar delen.
quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:32 schreef kkka3 het volgende:
Batsfebo heeft een heel leuk idee voor de laatste markt. Maar ze gaat nog niet zeggen wat het is
Alsof die hersenknop bij haar hoger gaat dan nulquote:Op zaterdag 28 april 2018 11:24 schreef kkka3 het volgende:
Slomy vindt dat hakken zo fijn, want even je verstand op nul![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kloptquote:Op zaterdag 28 april 2018 11:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kan ik mij ook niets van herinneren. Was het Mark niet, met Gina, die ermee begonnen zijn en die container kochten?quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij ouwehoert altijd en nu ineens houdt hij zijn bekquote:Op zaterdag 28 april 2018 11:30 schreef lorrie03 het volgende:
nee dat zij mehmet na het gesprek met zijn zus. Is oud nieuws, maar ben nieuwsgierig wat het is. Zal toch wel een rede hebben dat Mehmet het niet wil delenquote:
Diploma van bekwaamheid.quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:35 schreef Soulraven het volgende:
Billy doet alsof die marktmensen kids zijn 😂Een oorkonde
oh niks over gelezenquote:Op zaterdag 28 april 2018 11:35 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
nee dat zij mehmet na het gesprek met zijn zus. Is oud nieuws, maar ben nieuwsgierig wat het is. Zal toch wel een rede hebben dat Mehmet het niet wil delen
Ook weer zo'n streek om langer te kunnen blijven want dan hebben ze haar nodig voor die verrassing.quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:32 schreef kkka3 het volgende:
Bats heeft een heel leuk idee voor de laatste markt. Maar ze gaat nog niet zeggen wat het is
Smerig stelquote:Op zaterdag 28 april 2018 11:36 schreef sjampoeh het volgende:
cemal: ik denk dat romy ook aan het kakken is
hij moet ook
Ik dacht juist, aha vandaar dat ze Jessie nu loopt op te hemelen. De man die haar zo slecht behandeld heeft.....quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oh niks over gelezengoeie vriend dan.. als hij weet dat honza haar niet moet en zij gaat er maar over door
En kinds.quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:35 schreef Soulraven het volgende:
ze ruikt piemelquote:Op zaterdag 28 april 2018 11:37 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik dacht juist, aha vandaar dat ze Jessie nu loopt op te hemelen. De man die haar zo slecht behandeld heeft.....
Marktlui betalen om daar te mogen staan!quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:35 schreef Soulraven het volgende:
Niks aan de hand, ze dragen handschoentjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
Negatief neem ik aan.quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:35 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
nee dat zij mehmet na het gesprek met zijn zus. Is oud nieuws, maar ben nieuwsgierig wat het is. Zal toch wel een rede hebben dat Mehmet het niet wil delen
Jessie komt alleen voor zijn eigen shine. Advies 1 van de twins op de bank en dan 59 min over zichzelf praten.quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
OOrKonde's
![]()
![]()
![]()
![]()
als de printer dat maar trekt
meende dat de Inkt op was
Hij is bevriend met haar om niet alleen te hoeven staan. Is toch geen serieuze vriendschap?quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oh niks over gelezengoeie vriend dan.. als hij weet dat honza haar niet moet en zij gaat er maar over door
quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:34 schreef Ghostbuster het volgende:
De echte trouwe honden schuim krijgen een oorkonde
Pas geleden werd dat ook al duidelijk. Bats zei tegen meh: "Jij bent mijn vriend!" Meh zei toen dat hij alleen in Utopia met haar bevriend zou zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij is bevriend met haar om niet alleen te hoeven staan. Is toch geen serieuze vriendschap?
Dat gaan ze niet halen. Volgende week gaat de een er uit en de week erna de anderquote:
ik hoop dat een van de 2 gaat winnen.. past precies bij utopiaquote:Op zaterdag 28 april 2018 11:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat gaan ze niet halen. Volgende week gaat de een er uit en de week erna de ander
Dan valt hij toch van z'n geloof.quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:40 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Jessie komt alleen voor zijn eigen shine. Advies 1 van de twins op de bank en dan 59 min over zichzelf praten.
Geen schijn van kansquote:Op zaterdag 28 april 2018 11:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik hoop dat een van de 2 gaat winnen.. past precies bij utopia![]()
Hij heeft vaker dit soort opmerkingen gemaakt waardoor je wel wist dat het buiten 'bye. bye, zal zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Pas geleden werd dat ook al duidelijk. Bats zei tegen meh: "Jij bent mijn vriend!" Meh zei toen dat hij alleen in Utopia met haar bevriend zou zijn.
Yep, totaal niet spannendquote:Op zaterdag 28 april 2018 11:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee cemal of romy gaat t winnen..
debielen aan de top
quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij heeft vaker dit soort opmerkingen gemaakt waardoor je wel wist dat het buiten 'bye. bye, zal zijn.
quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Trouwe Hond
17625 Punten
.. kapot weinig
hoe dan
Niet onmogelijk.quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee cemal of romy gaat t winnen..
debielen aan de top
Daarom joh, is wederzijds inderdaad.quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:46 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Hij gebruikt haar net zo hard als dat zij hem gebruikt
Ik ben benieuwd of de streams door blijven lopen tot Uto2 begint. Hoewel ik me dan afvraag of we dan drie dagen naar een platgewalst stuk land zitten te kijken.quote:
oh ik kijkcijferkanon 359915 puntenquote:Op zaterdag 28 april 2018 11:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Trouwe Hond
17625 Punten
.. kapot weinig
hoe dan
quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Algemene rangschikking
335198 Punten
Koordje moet ff korter, en dan strak aantrekken tot die blauw zietquote:Op zaterdag 28 april 2018 11:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
houten kruisje om de nek van klaplopert
jammer dat het te klein is
Ik zat meer te denken aan een tatoeage in het gezicht. Iets met 'SUPERSCHUIMPJE' of zoquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een tatoeage in het gezicht. Iets met 'SUPERSCHUIMPJE' of zo
denk dat het zoiets zal worden.quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of de streams door blijven lopen tot Uto2 begint. Hoewel ik me dan afvraag of we dan drie dagen naar een platgewalst stuk land zitten te kijken.
of 'n tattoo van 'n schuimpje op het voorhoofdquote:Op zaterdag 28 april 2018 11:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een tatoeage in het gezicht. Iets met 'SUPERSCHUIMPJE' of zo
Doe je dat vaak bij jezelf of anderen?quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Koordje moet ff korter, en dan strak aantrekken tot die blauw ziet
Zou best kunnen. Je kan dan niet klagen want er zijn 'livestreams'quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
denk dat het zoiets zal worden.
Al is het alleen al om de huidige betalende streamkijkers zo te behouden.
Alleen bij pyscho'squote:Op zaterdag 28 april 2018 11:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Doe je dat vaak bij jezelf of anderen?
Weet je hoe ze DGK afhandelde.quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Je kan dan niet klagen want er zijn 'livestreams'
Oh jaquote:Op zaterdag 28 april 2018 11:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet je hoe ze DGK afhandelde.
Tot het einde van de maand de poort in beeld.
to eat or be eatenquote:Op zaterdag 28 april 2018 11:46 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Hij gebruikt haar net zo hard als dat zij hem gebruikt
Rowan,quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
namen van de Schuim Cossies
Punk
Giz
Nijn
Saar
Lonne
...und
En niet op zijn rug.quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
houten kruisje om de nek van klaplopert
jammer dat het te klein is
pc aan ...quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo struis je hebt 3 x zoveel als ik danen ik stream met 4 man of zo
quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik ook, mijn teller past niet meer in beeld ......
Ze kunnen er totaal 6 uitdelen, en ieder 9 ontvangen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De Twins vonden het vreemd, dat ze buiten de groep vallen ...... #hetisnieteerlijk ....
Ik ga mee...quote:Op zaterdag 28 april 2018 12:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, tijd om wat anders te gaan doen, laters ....
Bij andere, vraag maar aan Struiszvogelquote:Op zaterdag 28 april 2018 11:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Doe je dat vaak bij jezelf of anderen?
quote:Op zaterdag 28 april 2018 12:08 schreef Dotteke het volgende:
Wat een raar wijf zeg die Sylvia![]()
[ afbeelding ]
Ze valt lastig te cappen.quote:
die stonden paar weken terug in Veronica magazine bij de 5 grootste uto fansquote:Op zaterdag 28 april 2018 12:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hebben we ooit nog wel eens iets gehoord
of gezien van dat meisje/baby die vernoemd is
Utopia .. jong stel wat de rest van uto graties naar alles mocht komen
quote:Op zaterdag 28 april 2018 12:13 schreef spapaars het volgende:
Zie dat de patat ook al is afgebakken.
Morgen even in het vet opwarmen.
quote:
Nope van Bas krijgen ze geen stemmen en als de deal doorgaat ook niet van Ivan. en romy is te laf om vol te gaan ook al wil ze dat heeeeel graag en cemal gaat ook niet vol als hij op ze gaat. al bij al wordt de dinsdag spannender dan de maandag.quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze kunnen er totaal 6 uitdelen, en ieder 9 ontvangen.
De laatste keer was met een markt,toen kregen ze totaal geen aandacht en zijn toen een beetje bozig weer weg gegaan.quote:Op zaterdag 28 april 2018 12:16 schreef rowan634 het volgende:
[..]
die stonden paar weken terug in Veronica magazine bij de 5 grootste uto fans
Maar daar nooit meer gezien
Denk het ookquote:Op zaterdag 28 april 2018 12:18 schreef Bazook het volgende:
[..]
Nope van Bas krijgen ze geen stemmen en als de deal doorgaat ook niet van Ivan. en romy is te laf om vol te gaan ook al wil ze dat heeeeel graag en cemal gaat ook niet vol als hij op ze gaat. al bij al wordt de dinsdag spannender dan de maandag.
quote:Op zaterdag 28 april 2018 12:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mefroi Rood haar
volgt de ellende al 4 jaar
ze komt uit Bergen op Zoom
tyfes end rijden
.. ff snuffeh in de winkelt gluuren
schoonma wilt een legging
geel met wit XXXL
. ze wil em ff laten zien on cam
mefroi lult maar door
..
Jas is palingleer..
Bas ; ow
.. of ze een mok wil , of een pet ..
quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2018 12:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Schoenen uit en mevrois breekt d'r nek over die palingleren jas![]()
heb beeldquote:Op zaterdag 28 april 2018 12:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Schoenen uit en mevrois breekt d'r nek over die palingleren jas![]()
Voor haar schoonmoederquote:Op zaterdag 28 april 2018 12:33 schreef spapaars het volgende:
Ze wil kleding kopen voor iemand XXXXXXXL
Cosserinquote:Op zaterdag 28 april 2018 12:33 schreef ThunderBitch het volgende:
Middag!
Wie is dat aparte mens?
Doet alsof ze daar helemaal thuis/bekend is.
Resultaat van 4 jaar volgen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 12:33 schreef ThunderBitch het volgende:
Middag!
Wie is dat aparte mens?
Doet alsof ze daar helemaal thuis/bekend is.
Zelf word ik er zenuwachtig van.quote:
quote:
Nou nou, gezellie hoor.quote:Op zaterdag 28 april 2018 12:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Cosserin
Heks
Uto Fan
Oma
Moeder
Gekkie
Syllvia uit Bergen op Zomm
![]()
![]()
Ik ook.quote:
quote:
Geniaal.Ik zie het voor me.quote:
Mijn gezichtsveld is daar niet breed genoeg voorquote:Op zaterdag 28 april 2018 12:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[..]
Geniaal.Ik zie het voor me.
quote:Op zaterdag 28 april 2018 12:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn gezichtsveld is daar niet breed genoeg voor
Is dat inclusief die legging?quote:Op zaterdag 28 april 2018 12:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Sylvia mot 71,- aftikkeh
BAM
excl reiskosten
en ouwe koffie ..dat dan weer wel
Wel handig als de zon erg fel is. Dan ga je gewoon achter haar zitten. Kun je zelfs nog languit liggenquote:Op zaterdag 28 april 2018 12:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Carpoort,...
voor de zwoelen zomeravonden
Dat mens spoort niet, kan zo Utopia inquote:Op zaterdag 28 april 2018 12:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
![]()
kijkt al 4 jaar
loopt daar frank en vrij rond
alsof ze dr woond
die hard streamert![]()
Cosserik?
Zelfde haarkleur ookquote:Op zaterdag 28 april 2018 12:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
Armand had hetzelfde kapsel als Sylvia.
Jij pakt ze ook weer op zijn mooist hequote:
quote:Op zaterdag 28 april 2018 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij pakt ze ook weer op zijn mooist he
Hoe vind je die van Bas van daarnet?quote:Op zaterdag 28 april 2018 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij pakt ze ook weer op zijn mooist he
Is ze nou nog niet uitgepraat over hem. Zou gillend gek worden van haar gezemel.quote:Op zaterdag 28 april 2018 12:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
Billy had het gevoel dat ze hele goede vrienden met Jessie was.
Bil vergeet altijd heel makkelijk de slechte momenten lijkt het.quote:Op zaterdag 28 april 2018 12:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
Billy had het gevoel dat ze hele goede vrienden met Jessie was.
Die is echt compleet ziek in haar hoofdquote:Op zaterdag 28 april 2018 12:51 schreef Dotteke het volgende:
Bily heeft ook weer foto's van Jessie opgehangen bij haar bed
OMG, hoe doorzichtig.quote:Op zaterdag 28 april 2018 12:51 schreef Dotteke het volgende:
En die van Honza is opeens weg.quote:Op zaterdag 28 april 2018 12:51 schreef Dotteke het volgende:
Hij is zo ontzettend grappigquote:Op zaterdag 28 april 2018 12:52 schreef Dotteke het volgende:
Demi, wie wil jij hier heen halen met je opruggetje,v raagt Bas
Rob skeet.quote:Op zaterdag 28 april 2018 12:53 schreef Dotteke het volgende:
Ivan lult, hij laat die zuipert van een Ron komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |