heeft toch geen zin, deze ronde is bijna afgelopenquote:
Da's waar. Na 1 mei ga ik echt niet op dezelfde voet verder.quote:Op vrijdag 27 april 2018 21:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heeft toch geen zin, deze ronde is bijna afgelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:Op vrijdag 27 april 2018 22:04 schreef hemarookworst het volgende:
Gratis punten voor iedereenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
ik zit aan mijn 1e biertjequote:Op vrijdag 27 april 2018 22:09 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt er hier nog een beetje gezopen ter ere van koning Pils?
quote:
Morgen weer, heb vandaag ff concentratie nodigquote:
ah okéquote:Op vrijdag 27 april 2018 22:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Morgen weer, heb vandaag ff concentratie nodig
Neequote:Op vrijdag 27 april 2018 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en zeker ook geen beeldjes gestampt
wat heb jij allemaal aan bierquote:Op vrijdag 27 april 2018 22:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zal ik dan zo ook maar een biertje pakken ?
OK loop ik even naar de bijkeuken. Daar staat als het goed is nog een kratje Brand koud in de koelkast.quote:
Welke mod maakt hier iets leesbaars van ?quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2018 23:15 schreef Nattekat het volgende:
Is het ook. M1st1g, mark en ik zijn elkaar verrot aan het schelden.
quote:Op vrijdag 27 april 2018 23:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben overgelopen naar het trollenleger.
quote:Op vrijdag 27 april 2018 23:21 schreef Nattekat het volgende:
M1st1g is overgelopen naar het trollenleger.
groetjes aan dotan en poetinquote:
Ik hoef niet eens te Googlen om te weten wat dat isquote:Op vrijdag 27 april 2018 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kom chillen in Rijnstraat 12 Leiden
quote:Op vrijdag 27 april 2018 23:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens te Googlen om te weten wat dat is
Dat zegt wel iets over jou..quote:Op vrijdag 27 april 2018 23:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens te Googlen om te weten wat dat is
wel mooi wonen, stuk beter dan ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:Op vrijdag 27 april 2018 23:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel mooi wonen, stuk beter dan ikDat is wel heel erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ik in de buurt woon jaquote:Op vrijdag 27 april 2018 23:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat zegt wel iets over jou..
Ik moest wel googlen.
Niks mis mee als je daar af en toe koffie komt drinkenquote:
Zou niet weten hoe het er van binnen uit ziet.quote:Op vrijdag 27 april 2018 23:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niks mis mee als je daar af en toe koffie komt drinken
Ik geloof je niet.quote:Op vrijdag 27 april 2018 23:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe het er van binnen uit ziet.
Nee, omdat je aandacht ergens anders naar toe gaat dan het interieurquote:Op vrijdag 27 april 2018 23:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe het er van binnen uit ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |