abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 april 2018 @ 19:24:59 #102
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_178795456
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 21:14 schreef Sigaartje het volgende:
Wat is een recruiter?
Iemand die jou moet motiveren, voor een nieuwe baan.

:')

Weet TS dat er ook mensen zijn die 50, 60 uur werken?
En dan ook nog iets meer fysiek?

Of hebben we hier te maken met een wereldvreemde?
Ja ja
  zaterdag 28 april 2018 @ 19:51:31 #103
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178796025
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 19:11 schreef VarkensHart het volgende:
Slaafjes hier. Gewoon uitkering trekken en zwart bij verdienen legaal of.illegaal
Hehe

Waarom zo jaloers doen om eckte bazen die hun inkomsten verwerven door middel van belastinggeld? :')

Ik zie dat zo vaak he... ik bedoel ga dan lekker zelf een uitkering trekken als je je baan haat... iedereen die inkomsten verwerft op zijn/haar/genderneutraal manier, en aangezien half NL toch al ambtenaar is dan maakt een of twee meer uitkeringen toch niet uit.
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
pi_178796906
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 18:18 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij vroeger deed, maar als ik iets niet leuk vond, dan deed ik het niet (of ik stopte er op een gegeven moment mee). Als het goed is sorteer je dan automatisch voor op de dingen die bij jou passen. Een doener zal meer naar buiten gaan, een denker zit meer in de boeken. Toch?
Zo werkte het voor mij niet. Ik heb altijd heel veel verschillende dingen leuk gevonden, dus sprong ik van het een op het ander en werd ik nooit ergens heel erg goed in. Ik liet me ook heel erg beïnvloeden door anderen.

Het onderscheid tussen denken en doen is ook niet zo helder bij mij. Ik kan uren lang boeken lezen, maar ook uren lang hardlopen, wandelen en fietsen. Ik kan uren lang gitaar staan te spelen, maar ook uren lang voor de computer zitten om zelf een muziekstuk te bedenken. Ik doe weleens interessant werk op kantoor, maar ik vind het vaak toch moeilijk om lang achter elkaar stil te zitten, dus wandel ik veel over de gang en door het trappenhuis terwijl ik nadenk.

:P

Maar als je dat zo zegt, begrijp ik dan goed dat je nu werk doet dat je als kind al leuk vond om te doen?
  zaterdag 28 april 2018 @ 20:53:32 #105
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_178797224
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 14:15 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja hoe doe je dat zo onopgemerkt mogelijk op de werkvloer. :{

Verder: eens met klacht. Ik werk 32 uur, vrijdags lekker vrij. Heerlijk! _O_ Zou voor geen goud 40 uur willen werken. En ja dat heb ik wel gedaan, maar daar werd ik echt niet goed van. 2 dagen weekend. :') 36 uur in 4 dagen vind ik prima. Maar aangezien ik nog een uur moet reizen, lijkt me dat ook niet fijn.
Dat is natuurlijk ook zo, bij 5 dagen werken en twee dagen vrij is de verhouding gewoon compleet scheef.
(waarschijnlijk betaal je nog minder belasting ook met je 32 uur)
  zaterdag 28 april 2018 @ 21:17:08 #106
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_178797819
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 20:38 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Zo werkte het voor mij niet. Ik heb altijd heel veel verschillende dingen leuk gevonden, dus sprong ik van het een op het ander en werd ik nooit ergens heel erg goed in. Ik liet me ook heel erg beïnvloeden door anderen.

Het onderscheid tussen denken en doen is ook niet zo helder bij mij. Ik kan uren lang boeken lezen, maar ook uren lang hardlopen, wandelen en fietsen. Ik kan uren lang gitaar staan te spelen, maar ook uren lang voor de computer zitten om zelf een muziekstuk te bedenken. Ik doe weleens interessant werk op kantoor, maar ik vind het vaak toch moeilijk om lang achter elkaar stil te zitten, dus wandel ik veel over de gang en door het trappenhuis terwijl ik nadenk.

Maar als je dat zo zegt, begrijp ik dan goed dat je nu werk doet dat je als kind al leuk vond om te doen?
adhd?
pi_178797977
quote:

[..]

je lijkt op mij, maar wellicht is het een muzikanten ding ofzo :)
Do what you love, love what you do!
pi_178798019
Terechte klacht.

Nooit nooit zeggen, maar ik ben niet van plan om ooit 40 uur per week te werken.

Je leeft maar 1x en natuurlijk moet je ook werken om goed te kunnen leven en jezelf te ontwikkelen, maar ik ga niet 5/7e van mijn week opofferen aan een werkgever.

32 uur is meer dan genoeg, het liefst nog 24 uur :P
  zaterdag 28 april 2018 @ 21:27:56 #109
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_178798045
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 april 2018 19:51 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]

Hehe

Waarom zo jaloers doen om eckte bazen die hun inkomsten verwerven door middel van belastinggeld? :')

Ik zie dat zo vaak he... ik bedoel ga dan lekker zelf een uitkering trekken als je je baan haat... iedereen die inkomsten verwerft op zijn/haar/genderneutraal manier, en aangezien half NL toch al ambtenaar is dan maakt een of twee meer uitkeringen toch niet uit.
Precies. Ik kan niet werken, ben een slachtoffer van de samenleving
pi_178800060
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 21:17 schreef the-eye het volgende:

[..]

adhd?
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 21:24 schreef kree het volgende:

[..]

je lijkt op mij, maar wellicht is het een muzikanten ding ofzo :)
Ik moest lachen om deze volgorde van reacties. :+

Muziek maken combineert het beste van beide werelden: je bent in beweging, het kan zelfs lichamelijk zwaar zijn, maar het is ook veel uit je hoofd leren, theorie begrijpen, geconcentreerd en doelgericht studeren.

Hoe lijk ik op jou?
  Moderator zaterdag 28 april 2018 @ 23:17:55 #111
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_178800310
Pussy, ik werk wel meer dan 40 uur.
en dan nog eens handenarbeid. Elke dag met zware dozen sleuren enz

Mijn schema voor een normale week:

Van maandag tot en met Donderdag:

6:00 tot 9:00
9:15 tot 12:00
12:30 tot 14:45

(8 uur per dag) x4 is 32 uur van Maandag tot donderdag

Vrijdag:

6:00 tot 9:00
9:15 tot 12:00

Is 6 uur

Zaterdag:

17:00 tot 21:00

is 4 uur

Dat is 42 uren per week!
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_178800380
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 21:15 schreef Kluun1985 het volgende:
^ Ik weet trouwens niet wat ik moet doen. Ben nog maar pas aan het solliciteren, maar ben bang dat als ik weiger...ik geen andere baan meer krijg.

Maar 40 uur is niet goed voor Kluun.

Kluun is een levensgenieter, geen werkpaard die carriere wil maken.

Vragen of ik minder mag werken? Dan nemen ze liever iemand aan die wel 40 uur wil lijkt me?
Angst is een slechte raadgever kluunzoon mijn beste.
paypal.me/taaladvies
  zaterdag 28 april 2018 @ 23:22:59 #113
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_178800404
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 23:02 schreef Drieklank het volgende:

[..]

[..]

Muziek maken combineert het beste van beide werelden: je bent in beweging, het kan zelfs lichamelijk zwaar zijn, maar het is ook veel uit je hoofd leren, theorie begrijpen, geconcentreerd en doelgericht studeren.

Hoe lijk ik op jou?
Zeker weten, ik heb een slide guitar gemaakt waarvan ik eigenlijk moet bekennen dat het fysiek te zwaar is om hem te bespelen. Niet te doen gewoon.
  zaterdag 28 april 2018 @ 23:23:30 #114
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_178800416
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 21:55 schreef Kluun1985 het volgende:
1 ding is zeker, als ik het doe, dan krijg ik nooit meer een relatie. Wanneer zou ik moeten daten? In het weekend wanneer ik kapot ben en tot 13:00 ga uitslapen dan? Maar de rest van de wereld lijkt het prima aan te kunnen...
Gast serieus? Kapot van 40 uurtjes werken? :')
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_178800446
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 21:26 schreef CaVaBien het volgende:
Terechte klacht.

Nooit nooit zeggen, maar ik ben niet van plan om ooit 40 uur per week te werken.

Je leeft maar 1x en natuurlijk moet je ook werken om goed te kunnen leven en jezelf te ontwikkelen, maar ik ga niet 5/7e van mijn week opofferen aan een werkgever.

32 uur is meer dan genoeg, het liefst nog 24 uur :P
40/168 is geen 5/7, maar minder dat 24% van je week.
paypal.me/taaladvies
  zaterdag 28 april 2018 @ 23:27:58 #116
168508 Lidl
Zwartwerkers niet welkom
pi_178800491
Ik werk 32 uur in 4 dagen want ik wil perse 3 dagen vrij. Als ik 40 uur in 4 dagen bij mijn werkgever zou kunnen had ik dat ook wel gedaanmaar ga geen 5 dagen werken :') mijn vrije tijd is meer dan lief
pi_178800557
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 23:25 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

40/168 is geen 5/7, maar minder dat 24% van je week.
Als je tussen 8:30 en 17:00 uur werkt, ben je ongeveer om 18 uur thuis.
Daarna nog koken, eten en opruimen/uitrusten en je avond is alweer voorbij. Je kan het niet te laat maken, want morgen weer om 6:30 uur opstaan.

Als je hebt gewerkt, heb je ook niet meer veel aan je avonduren. Vooral als je vermoeiend werk doet.
  zaterdag 28 april 2018 @ 23:40:59 #118
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_178800667
Mensen offeren hun hele leven van 20-70 op in ruil voor wat spiegeltjes en kraaltjes. Werkt nog steeds. Alleen heten die spiegeltjes nu BMW, Rolex of Iphone. Maar het blijft troep die je eigenlijk helemaal niet nodig hebt. Daarvoor besef je nog maar half wat je hebt en daarna ben je te oud om nog echt wat te ondernemen.
The End Times are wild
pi_178800881
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 23:40 schreef LXIV het volgende:
Mensen offeren hun hele leven van 20-70 op in ruil voor wat spiegeltjes en kraaltjes. Werkt nog steeds. Alleen heten die spiegeltjes nu BMW, Rolex of Iphone. Maar het blijft troep die je eigenlijk helemaal niet nodig hebt. Daarvoor besef je nog maar half wat je hebt en daarna ben je te oud om nog echt wat te ondernemen.
Daarom ook geen vrouwen, kinderen al die onzin..maja als je een eigen huis hebt gekocht of huur..kosten gaan er echt wel komen.
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 28 april 2018 @ 23:55:19 #120
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_178800890
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 23:54 schreef Geerd het volgende:

[..]

Daarom ook geen vrouwen, kinderen al die onzin..maja als je een eigen huis hebt gekocht of huur..kosten gaan er echt wel komen.
Je moet wel werken voor je huis. En je vrouw. En je kinderen. Maar niet voor alle overbodige rommel.
The End Times are wild
pi_178801064
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 23:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

Je moet wel werken voor je huis. En je vrouw. En je kinderen. Maar niet voor alle overbodige rommel.
Maar dan ga jij het niet redden alleen met je 32 uur..
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 29 april 2018 @ 00:11:06 #122
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_178801169
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 00:05 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ik wel hoor!
The End Times are wild
pi_178801260
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 23:02 schreef Drieklank het volgende:

[..]

[..]

Hoe lijk ik op jou?
nou bedoel qua muziek.

Het liefste zou ik alleen dat doen namelijk, maarja het betaalt niet echt de rekeningen of kosten
pi_178801340
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 00:11 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik wel hoor!
Lekker man !! Geniet ervan
Ik zwaai naar dieren.
pi_178801347
3 dagen 4 uur per week werken zou de wettelijke max moeten zijn. Dan heb je tenminste dagelijks tijd voor een middag dutje.
pi_178801434
quote:
13s.gif Op zaterdag 28 april 2018 16:30 schreef BlauweHoofd het volgende:
Welk slavenhandelaar staat doe dat de mens gemaakt is om 40u per week te werken voor een baas?

En het is niet eens 40 uur.
Als je opstaan, douchen, reizen en boodschappen doen voor de lunch, wat je gewoon onbetaald doet voor je werk meerekent dan kom je gauw uit tot 50-60u per week.
Voor een hongerloon waar je niet eens een woning voor kan betalen.
Spreek voor jezelf faalhaas.
  zondag 29 april 2018 @ 00:38:56 #127
168508 Lidl
Zwartwerkers niet welkom
pi_178801814
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 00:05 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dat zou ik ook niet kunnen, gelukkig werkt mijn partner 3,5 dag dus nog steeds wintersport en zomervakantie elkaar jaar, 2 kinderen, beide een auto en nooit geldgebrek gelukkig.
pi_178802720
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2018 21:12 schreef Kluun1985 het volgende:
Begrijp niet hoe mensen getrouwd zijn en kinderen hebben en sporten en soms zelfs nog studeren naast het 40 uur werken. Huis opruimen, boodschappen doen...blijft daar tijd voor?
Van je luie reet af komen en ook plezier maken in je werk lapzwans!
pi_178802842
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 00:38 schreef Lidl het volgende:

[..]

Dat zou ik ook niet kunnen, gelukkig werkt mijn partner 3,5 dag dus nog steeds wintersport en zomervakantie elkaar jaar, 2 kinderen, beide een auto en nooit geldgebrek gelukkig.
Ik moet niet denken aan kinderen, laat staan een vrouw...ook al heb je geen gebrek aan geld etc en die vakanties...echt vrij zul jij nooit zijn
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 29 april 2018 @ 05:33:54 #130
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_178803147
Als je je kan voorzien in al je behoeften met het salaris wat je verdient is dat toch prima? Een werkgever kan je niet verplichten 40 uur per week te werken. Dat leg je jezelf op.

Van die mensen die neerkijken op mensen zonder "carriere" maar dan wel op hun 40ste tegen een burn-out of depressie aanzitten. Echt fantastisch.

Lekker rustig aan doen veel beter

Of werk doen waar echt je passie ligt. Maar dat ben ik nog niet tegen gekomen helaas. Gelukkig heb je een heel leven om erachter te komen (of niet)

[ Bericht 17% gewijzigd door Maikuuul op 29-04-2018 05:45:10 ]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_178803156
Als je een baan hebt waar het niet 'erg' is om te werken ben je in ieder geval al een eind op weg. Ik ken mensen die kermend op zondagmiddag lopen te klagen dat ze maandag weer moeten werken. Tsja, dan ben je niet echt gelukkig in het leven.

Heb je een baan waar je het naar je zin hebt, je lekker je ding kan doen en je genoeg uitdaging of juist regelmaat vindt, dan is 40 uur geen enkel probleem in mijn optiek.
Heb vroeger wel baantjes gehad van 55 uur per week beuken op de slagerij. Alleen maar stukken vlees verwerken. Heb ik van genoten.
Maar ook een tijdje op een callcenter uitvaartpolissen moeten verkopen. Dat verdiende als de ziekte, maar daar was 26 uur per week echt de max voor mij. Dat was echt geestdodend. Nog nooit zulke hoge loonstrookjes gehad, maar ik stierf elke minuut een stukje daar binnen.
pi_178805554
quote:
LXIV. Wijsheid. _O_
paypal.me/taaladvies
pi_178805832
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 23:22 schreef the-eye het volgende:

[..]

Zeker weten, ik heb een slide guitar gemaakt waarvan ik eigenlijk moet bekennen dat het fysiek te zwaar is om hem te bespelen. Niet te doen gewoon.
Jij bouwt je eigen gitaar? Dat is awesome!

quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 00:14 schreef kree het volgende:

[..]

nou bedoel qua muziek.

Het liefste zou ik alleen dat doen namelijk, maarja het betaalt niet echt de rekeningen of kosten
Ik weet het, ik vind het ook heel jammer dat we niet kunnen doen wat we het liefste willen.

Maar stel dat je geboren wordt met een muziekinstrument in je handen, je bent super getalenteerd, je oefent je hele jeugd en je kunt er je geld mee verdienen. Zou je er dan zoveel plezier aan beleven? Misschien had je wel een heel ander instrument willen leren, of toch liever schilder geworden, omdat dat je hobby is naast je werk als muzikant. Misschien heb je wel zoveel andere ervaringen gemist, zoals buitenspelen, omdat je altijd binnen zat om te oefenen.

Zo bekeken lijkt het onmogelijk om gelukkig te zijn met je werk.
pi_178806367
quote:

[..]

Haha, nee, integendeel :D En ben daar afgelopen jaren mee aan de slag gegaan, want ik was ook zo'n kind dat totaal geen focus leek te hebben, met alle winden meewaaide, en van alles en nog wat deed.

Maar toch, terugkijkend, zijn er toch dingen die ik pertinent niet deed. Ik had niets met toneel/drama of erg spannende dingen (groot verantwoordelijkheidsgevoel, risico-calculerend). Lopende bandwerk etc. kon mij niet bekoren, daar was ik na 1 uur al op uit gekeken (saai!), en met afhankelijkheidsverhoudingen had ik ook niets. Ik vond het leuk om mensen te helpen enzo.
En dat zegt toch ook wel wat.
Somebody that I used to know
pi_178806628
quote:
^O^
pi_178808786
quote:
2s.gif Op zondag 29 april 2018 12:01 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Haha, nee, integendeel :D En ben daar afgelopen jaren mee aan de slag gegaan, want ik was ook zo'n kind dat totaal geen focus leek te hebben, met alle winden meewaaide, en van alles en nog wat deed.

Maar toch, terugkijkend, zijn er toch dingen die ik pertinent niet deed. Ik had niets met toneel/drama of erg spannende dingen (groot verantwoordelijkheidsgevoel, risico-calculerend). Lopende bandwerk etc. kon mij niet bekoren, daar was ik na 1 uur al op uit gekeken (saai!), en met afhankelijkheidsverhoudingen had ik ook niets. Ik vond het leuk om mensen te helpen enzo.
En dat zegt toch ook wel wat.
Oké, op die fiets, zo kun je inderdaad wat inzoomen op waar je interesses liggen. Tegelijkertijd is 1% van heel veel interesses nog steeds heel veel. Bijvoorbeeld, stel dat muziek maken het enige is wat je leuk vindt, dan zijn er toch nog tientallen muziekinstrumenten om uit te kiezen.

Jij vindt het leuk om mensen te helpen en dat kan ook op heel veel manieren: je kunt mensen helpen als verpleger/dokter, maar ook als advocaat/jurist, als politieagent of brandweervrouw, als studiekeuze adviseur, als kraamvrouw, als wetenschappelijk onderzoeker in heel vakgebieden enzovoorts.

Zie daar maar eens een keuze tussen te maken. :P
pi_178816414
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 11:33 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Jij bouwt je eigen gitaar? Dat is awesome!

[..]

Ik weet het, ik vind het ook heel jammer dat we niet kunnen doen wat we het liefste willen.

Maar stel dat je geboren wordt met een muziekinstrument in je handen, je bent super getalenteerd, je oefent je hele jeugd en je kunt er je geld mee verdienen. Zou je er dan zoveel plezier aan beleven? Misschien had je wel een heel ander instrument willen leren, of toch liever schilder geworden, omdat dat je hobby is naast je werk als muzikant. Misschien heb je wel zoveel andere ervaringen gemist, zoals buitenspelen, omdat je altijd binnen zat om te oefenen.

Zo bekeken lijkt het onmogelijk om gelukkig te zijn met je werk.
Dat klopt wel denk.
Wat ik me af vraag, stel je kunt van muziek maken je werk maken.
Denk aan spelen bij een grote musical productie oid,.

Zou het dan nog steeds zo leuk zijn als nu als je beroepsmatig elke dag in en uit hetzelfde moet spelen bv. :)
  zondag 29 april 2018 @ 17:59:03 #138
477654 loginwithyournoggin
access guaranteed
pi_178816536
Is dat echt zo zwaar werk dat je 2 uur minder wilt?
pi_178817590
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 14:11 schreef Eindb44s het volgende:

[..]

Daarom is het ook zo belangrijk dat je werk vind dat je leuk vind waar je je op je gemak voelt. Als je zo'n kneus wordt die op zondag al op Facebook post dat hij somber is omdat het bijna maandag is dan zit je verkeerd.

Na een tijdje word je effeciënter met je tijd je kan in 't weekend bv op de zaterdag je boodschappen, schoonmaak etc etc doen en dan de hele zondag relaxen etc. Als je door de weeks routine hebt kan je in de avonden nog sporten of juist netflixen. Je gaat je in elk geval niet meer vervelen.
pi_178817610
Zit je nu al met een rot gevoel dat je morgen moet werken? baal je nu ervan dat je weekend alweer voorbij is?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_178817678
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 17:55 schreef kree het volgende:

[..]

Dat klopt wel denk.
Wat ik me af vraag, stel je kunt van muziek maken je werk maken.
Denk aan spelen bij een grote musical productie oid,.

Zou het dan nog steeds zo leuk zijn als nu als je beroepsmatig elke dag in en uit hetzelfde moet spelen bv. :)
Sommige muzikanten vinden van niet, maar zelf zal ik het waarschijnlijk wel leuk vinden. Ik vind het bijvoorbeeld nog steeds leuk om dezelfde simpele power akkoorden/rock liedjes te spelen als vijf jaar geleden.

Maar Hilary Hahn was het even zat om een van de beste klassieke violisten te zijn van de wereld, die ging even wat volksdeuntjes spelen op feestjes en partijen, in plaats van grandioze concerten in prachtige orkestgebouwen. :P
pi_178817775
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 18:43 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Sommige muzikanten vinden van niet, maar zelf zal ik het waarschijnlijk wel leuk vinden. Ik vind het bijvoorbeeld nog steeds leuk om dezelfde simpele power akkoorden/rock liedjes te spelen als vijf jaar geleden.

Maar Hilary Hahn was het even zat om een van de beste klassieke violisten te zijn van de wereld, die ging even wat volksdeuntjes spelen op feestjes en partijen, in plaats van grandioze concerten in prachtige orkestgebouwen. :P
Ik denk dat ik het ook zou kunnen en willen, maargoed ik heb geen conservatorium etc.
Heb nog wel eens gemaild want hier vlak bij, voor die soldaat van oranje musical of ik eens mocht kijken in de band pit. maar nooit meer wat op gehoord.

Maar denk bv ook aan Amy winehouse heb een tijdje terug die docu gekeken erover.
Maar die is ten onder gegaan aan haar eigen succes, vond het nog behoorlijk heftig om te zien eigenlijk
  zondag 29 april 2018 @ 22:34:40 #143
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_178822965
Herkenbaar, ik werk nu 36 uur maar wil naar 32. Onthoud dat van hard werken nog nooit iemand rijk is geworden.

Het kuste vind ik trouwens dat ik om 715 moet opstaan dit terwijl mijn natuurlijke opsta tijd rond 830 en 900 ligt.

Elke ochtend dus shit wakker.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_178823324
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 22:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Herkenbaar, ik werk nu 36 uur maar wil naar 32. Onthoud dat van hard werken nog nooit iemand rijk is geworden.

Het kuste vind ik trouwens dat ik om 715 moet opstaan dit terwijl mijn natuurlijke opsta tijd rond 830 en 900 ligt.

mjah dat heeft bijna iedereen en is het nog vrij laat, want ik moest vaak veel eerder weg.
Maar ok ik ga nu solliciteren op parttime 2 dagen in de week.
En eigenlijk is dat wel aan de krappe kan financieel. Maar heb nog wel opties om er wat anders bij te doen

Alles wit trouwens, maar ok ik pak het maar stap voor stap aan.
  maandag 30 april 2018 @ 06:32:35 #145
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_178826892
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2018 21:23 schreef 20100 het volgende:

[..]

Ben je een wijf of zo?
With my pack on my back, down the road I will stray.
  maandag 30 april 2018 @ 14:53:17 #146
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178835873
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 22:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

Burgers worden overal genaaid en uitgemolken en als de burger vervolgens zelf eens een keer de profiteur uithangt word er moord en brand geschreeuwd.

Maar ik kan me heel goed voorstellen dat mensen geen zin hebben om te werken als het onderaan de streep vrijwel hetzelde oplevert als een uitkering.

En nee, werken voor een minimum inkomen geeft doorgaans ook geen voldoening (behalve dan als het vrijwilligers werk is en je hulpbehoevende mensen helpt)

Maar voor een hongerloontje voor een commercieel bedrijf geestdodend ongeschoold werk doen geeft aan het eind van de dag eerder het gevoel dat je je hebt laten gebruiken dan dat het voldoening geeft.
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
pi_178836034
Als werken je onder aan de streep net zoveel oplevert als een uitkering heb je het niet goed gedaan hoor :')
Play hard, go pro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')