Spoorknorrenquote:Op vrijdag 27 april 2018 20:16 schreef Anthonie1 het volgende:
Je moet wel een studentenhuis wonen dan...
Beter dan niks toch...quote:Op vrijdag 27 april 2018 20:19 schreef Maikuuul het volgende:
Stoer doen dat je zo dronken was dat je niet meer weet of je zon dikke korpszeug mee naar huis hebt genomen
Met van die sinaasappelhuidbenen
quote:Op vrijdag 27 april 2018 20:07 schreef greyfacenospace het volgende:
Ik werd vanmiddag dus wakker en er lag dus random beddengoed, dat niet van mij is, op m'n kamer.
Dit ja.quote:Op vrijdag 27 april 2018 23:00 schreef Vanillekwark het volgende:
Beddengoed?
Had die meid dan eigen hoeslakens en dekbedovertrekken meegenomen ofzo?
Ik vond het ook al raarquote:
neuken = neuken maatquote:Op vrijdag 27 april 2018 20:19 schreef Maikuuul het volgende:
Stoer doen dat je zo dronken was dat je niet meer weet of je zon dikke korpszeug mee naar huis hebt genomen
Met van die sinaasappelhuidbenen
Dit idd.quote:Op vrijdag 27 april 2018 23:00 schreef Vanillekwark het volgende:
Beddengoed?
Had die meid dan eigen hoeslakens en dekbedovertrekken meegenomen ofzo?
Laat me raden, gisteravond weer huilend in slaap gefapt omdat zelfs de 2/10 je niet wilde hebben?quote:
En die op school zitten of gaan studeren.quote:Op zaterdag 28 april 2018 01:00 schreef Anthonie1 het volgende:
Hertje impliceert minderjarige meisjes...
Niets mis mee.quote:Op zaterdag 28 april 2018 01:00 schreef Anthonie1 het volgende:
Hertje impliceert minderjarige meisjes...
Doet pijn man, maar wel true storyquote:Op zondag 29 april 2018 10:06 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Laat me raden, gisteravond weer huilend in slaap gefapt omdat zelfs de 2/10 je niet wilde hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |