Ik ervaar het meer als dat je geen schijt moet hebben aan wat mensen van je vinden maar je je goed genoeg over jezelf voelt om goed met kritiek om te kunnen gaan (zonder direct emotioneel te worden om het zo maar te zeggen). Min of meer.quote:Op vrijdag 27 april 2018 16:07 schreef DeAfgeleide het volgende:
Met zelfvertrouwen wordt vaak bedoeld dat je schijt moet hebben aan wat mensen van je vinden en dus lekker jezelf moet durven te zijn
Dit wel ja. Je kent jezelf, je weet wat je goede en slechte punten zijn en je hebt daar vrede mee. Of, als je er geen vrede mee hebt, ben je actief aan het werken om er iets aan te doen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 16:10 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ik ervaar het meer als dat je geen schijt moet hebben aan wat mensen van je vinden maar je je goed genoeg over jezelf voelt om goed met kritiek om te kunnen gaan (zonder direct emotioneel te worden om het zo maar te zeggen). Min of meer.
Hopelijk krijg jij dit heel snel....quote:
We gingen in op de tweede klacht in je op. Moet je die ff weghalen als je dat niet wil en alleen wil klagen over oppervlakkige chicks.quote:Op vrijdag 27 april 2018 16:14 schreef Special-Tee het volgende:
Mijn punt is dat op Tinder meiden ook afgaan op uiterlijk. Niks zelfvertrouwen. Hoeveel gozers zie je skateboardend van een trap gliden op een foto vol zelfvertrouwen. Dus dat zelfvertrouwen argument is nonsense.
Nou ja is onzin voor een app waarbij het puur om uiterlijk gaat ja. Maar je hebt bijvoorbeeld ook fok, waarbij je fok!sters via dm kan benaderen en dan kunnen ze jou leren kennen, je zelfvertrouwen etc.quote:Op vrijdag 27 april 2018 16:14 schreef Special-Tee het volgende:
Mijn punt is dat op Tinder meiden ook afgaan op uiterlijk. Niks zelfvertrouwen. Hoeveel gozers zie je skateboardend van een trap gliden op een foto vol zelfvertrouwen. Dus dat zelfvertrouwen argument is nonsense.
quote:Op vrijdag 27 april 2018 16:07 schreef DeAfgeleide het volgende:
Met zelfvertrouwen wordt vaak bedoeld dat je schijt moet hebben aan wat mensen van je vinden en dus lekker jezelf moet durven te zijn
Zelfvertrouwen zie je in de oogopslag van iemand.quote:Op vrijdag 27 april 2018 16:14 schreef Special-Tee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |