In de meeste top 20's staan 20 mensen ja.quote:Op vrijdag 27 april 2018 15:42 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Misschien moeten ze de regels aanpassen, ik weet het niet, maar zoals het nu gaat zijn er iets van 20 mensen die zich in de top 20 bevinden en de rest (honderden) pist allemaal naast de pot.
Ik post af en toe daar en krijg nauwelijks/geen puntenquote:Op vrijdag 27 april 2018 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je weet dat je punten haalt door af en toe te posten daar?
De top 3 van de top 2000 zijn al meer dan 10 mensen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 15:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
In de meeste top 20's staan 20 mensen ja.
Ja dat heb je helemaal goed begrepen en bevestigdquote:Op vrijdag 27 april 2018 15:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
In de meeste top 20's staan 20 mensen ja.
in de vroege ochtend scoor je gegarandeerd.quote:Op vrijdag 27 april 2018 15:49 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ik post af en toe daar en krijg nauwelijks/geen punten
Nee daar scoor ik niet gegarandeerd omdat ik dan niet post.quote:Op vrijdag 27 april 2018 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
in de vroege ochtend scoor je gegarandeerd.
Omdat sommige mensen wél een leven hebben en dus punten proberen te halen in plaats van gewoon maar te typen in andere topicsquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2018 15:53 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen wél een leven hebben en dus punten proberen te halen in plaats van gewoon maar te typen in andere topics
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |