Yep, is niet bang om hardop te denken. Ook niet beroerd om zijn mening/idee aan te passen (in verschillende situaties).quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:07 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik vind sowieso Ivan een master daarin, ook geeft hij vaak zo anderen een inzicht door een spiegelende vraag te stellen
alles goedpraten nuquote:Op vrijdag 27 april 2018 13:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jose dr sleurhut was in de fik gevlogen
aldus Batsie
Romy ,Bats
kleppen over oud Uto gangers
quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, is niet bang om hardop te denken. Ook niet beroerd om zijn mening/idee aan te passen (in verschillende situaties).
Als er een ziel is, dan verwacht ik dat het gewichtloos is.quote:
Hij heeft ook geen longkanker gehad.quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:50 schreef mazaru het volgende:
Bats is heel benieuwd naar Cees. Hij is natuurlijk ziek geweest...
Slomo: Kanker toch?
Bats: Ja
Slomo: Longkanker toch?
Bats: Oh weet ik niet
Nee, jullie hadden ook totaal 0 interesse in die man. Dus dit schijnheilige gelul is belachelijk
quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij heeft ook geen longkanker gehad.
ag johhhhquote:Op vrijdag 27 april 2018 13:50 schreef mazaru het volgende:
Bats is heel benieuwd naar Cees. Hij is natuurlijk ziek geweest...
Slomo: Kanker toch?
Bats: Ja
Slomo: Longkanker toch?
Bats: Oh weet ik niet
Nee, jullie hadden ook totaal 0 interesse in die man. Dus dit schijnheilige gelul is belachelijk
Ik lig in een deuk als Cees ze een dikke vinger geeftquote:Op vrijdag 27 april 2018 13:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ag johhhh
ze zien dr zo naar uit
en Cees heeft ff aandacht
![]()
Ik hoop dat ze maandag veel stemmen gaat krijgen.quote:
Ze heeft zich de laatste dagen opgedrongen , het liefste had ze hem nog een keer Gep**ptquote:Op vrijdag 27 april 2018 13:53 schreef sjampoeh het volgende:
bil: we zijn heel goed uit elkaar gegaan
hij was schijtsbenauwd voor haarquote:Op vrijdag 27 april 2018 13:54 schreef mazaru het volgende:
De laatste dagen dat we samen waren was zooooo leuk. Zo ontspannen![]()
Yep, toen lag je als een hond naast zijn bed op de grond en kroop om de haverklap naar zijn piemel
Sure.quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:53 schreef sjampoeh het volgende:
gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 27 april 2018 13:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk als Cees ze een dikke vinger geeft
quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
gaat niet gebeuren
de tikkers krijgen een dikke vingert van Cees
tis vreselijk wat mensen tikken op fora's
ze zouden naar de rechter moeten
sjeck vleesb topic
het is toch maar een uurtjequote:Op vrijdag 27 april 2018 13:53 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij komt dus blijkbaar wel.. dan ben je echt niet lekker in je pannetje vind ik
quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:55 schreef mazaru het volgende:
[..]En op het laatst liet hij het toe dat ze hem afzoog, maar gooide hij wel een deken over haar hoofd
Dat heb ik dus gemist , maar ach wat mis je er aanquote:Op vrijdag 27 april 2018 13:55 schreef mazaru het volgende:
[..]En op het laatst liet hij het toe dat ze hem afzoog, maar gooide hij wel een deken over haar hoofd
Een paar uur later en ze heeft nog steeds een fantastische liefdes relatie met Jessie.quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:53 schreef sjampoeh het volgende:
Dat was best grappig. Iedere keer kroop ze op handen en voeten naar hem toe en dan stuurde hij haar weer weg. Even later kroop ze dan weer naar hem toe. Op het laatst liet hij het toe, gooide een deken over haar hoofd en staarde naar de foto van dat meisje van de markt, Demi.quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:57 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gemist , maar ach wat mis je er aan
gevulde hamsterwangenquote:Op vrijdag 27 april 2018 13:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sure.![]()
Ik weet nog dat ze vanaf het Penthouse schreeuwde dat ze hem nog had gepijpt.
Maar dat wisten we eigenlijk stiekem al. Zijn ego zal wel groter zijn dan zijn afgang met Billy.quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:53 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij komt dus blijkbaar wel.. dan ben je echt niet lekker in je pannetje vind ik
Nee, want Fay moet eruit, hoe groot mijn afgrijzen voor Billy ook is.quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze maandag veel stemmen gaat krijgen.
Zulke goede gesprekkenquote:Op vrijdag 27 april 2018 13:59 schreef sjampoeh het volgende:
en bil maar doorratelen over jes en hopen dat ze on stream is nu
Het bleef een slappe zak. Zijn vertrek spande de kroon. Wat een afgang voor iemand met zo'n grote bek als Jessie had.quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:55 schreef mazaru het volgende:
Heb ik ook gemist, maar erger kon toch al niet. Waar of niet.quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:57 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gemist , maar ach wat mis je er aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |