Ja inderdaad, waarom iemand ermee lastigvallen die aan het hoofd staat van de bevolking, het staat toch al in de krant? Wat wil je nog meer dan dat iets in een krant staat.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:52 schreef Sigaartje het volgende:
Elke dag staat het in de krant. Scheuren in huizen. Dat snappen we.
Maar laat die man toch met rust.
quote:
Dus jij bent zo'n eikel die op een bedrijfsborrel al z'n meerderen lastig gaat vallen met hoe lastig het pallets sorteren wel niet is?quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:42 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ja inderdaad, waarom iemand ermee lastigvallen die aan het hoofd staat van de bevolking, het staat toch al in de krant? Wat wil je nog meer dan dat iets in een krant staat.
Is dat in de krant gekomen?quote:Op vrijdag 27 april 2018 15:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dus jij bent zo'n eikel die op een bedrijfsborrel al z'n meerderen lastig gaat vallen met hoe lastig het pallets sorteren wel niet is?.
Nou ja is er juist al besloten dat het gestopt gaat worden, dus vind de timing zelf ook wel wat raar om er nu juist extra aandacht aan te willen besteden. Maar mensen in de Randstad die doen alsof een feestje verneukt wordt kunnen dat alleen maar doen omdat hun eigen huizen niet jarenlang verneukt zijn zonder dat er wat aan gedaan werd. Beetje naar gedragquote:Op vrijdag 27 april 2018 15:31 schreef DierenFokker het volgende:
Alsof de koning daar wat aan kan doen en bepaald wat de Tweede Kamer daar over beslist.
De beste manier om je sympathie voor Groningers kwijt te raken is inderdaad er een poosje tussen gaan wonen. Wat een volk.quote:Op vrijdag 27 april 2018 15:37 schreef greyfacenospace het volgende:
Ik heb echt een tering hekel aan Stadjers en ommelanders student zijnde.
Tyf lekker op danquote:Op vrijdag 27 april 2018 15:37 schreef greyfacenospace het volgende:
Ik heb echt een tering hekel aan Stadjers en ommelanders student zijnde.
waar woon jij dan?quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:12 schreef Boca_Raton het volgende:
In de stad waar ik woon staat een heavy metalband -als enige band- te spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |