klacht: spelfouten tijdens het uitgaanquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:52 schreef CarltonBanks het volgende:
klacht: aggressie tijdens het uitgaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2018 12:55:35 ]
quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:55 schreef Goudenvis het volgende:
Je had die schoenen moeten kopen en er dan op gaan stampen en dan zegt zij "mijn schoenen wat doe je?!!" En dan zeg jij "ik heb ze toch gekocht".ik had mijn laatste 50 cent al uitgegeven aan een beeldjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja mensen uit de Randstad hequote:Op vrijdag 27 april 2018 12:58 schreef de_boswachter het volgende:
Hulp nodig hebben van bouncers
TS is een miet.
quote:Op vrijdag 27 april 2018 17:42 schreef LookAtMe het volgende:
Ga dan niet zo para doen als ik sta op jouw prada schoen
Haten op snollywoodquote:Op vrijdag 27 april 2018 15:58 schreef probeer het volgende:
Toch raar. Als ik uit ga kom ik nooit in clubs met zulk soort mensen. TS zal wel zo'n Hollywood type zijn ofzo.
Mwah, dat niet. Maar het trekt wel een bepaald volk aan waar ik geen zin in heb tijdens het uitgaan.quote:
10 maar?quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Wat heb jij trouwens gedaan in EXA?Zag echt iets van 10 topics van je die achter elkaar gesloten werden
![]()
Hollywood is al enige tijd gesloten.quote:Op vrijdag 27 april 2018 15:58 schreef probeer het volgende:
Toch raar. Als ik uit ga kom ik nooit in clubs met zulk soort mensen. TS zal wel zo'n Hollywood type zijn ofzo.
Daarom beter gewoon met de waggoe.quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:07 schreef Scuidward het volgende:
Zijn vaak van die gasten die dan helemaal stoer doen en vervolgens sta je alsnog samen op de nachtbus te wachten.
bob zijnquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daarom beter gewoon met de waggoe.
eindelijkquote:Op vrijdag 27 april 2018 17:42 schreef LookAtMe het volgende:
Ga dan niet zo para doen als ik sta op jouw prada schoen
Taxi ja, als ik met meerdere ben is dat een optie.quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daarom beter gewoon met de waggoe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |