Dat je nogal achterlijk bent; ja dat was inderdaad wel duidelijk jaquote:
Dat was de klacht niet. Moeilijk he, lezen?quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat je nogal achterlijk bent; ja dat was inderdaad wel duidelijk ja
Dat was mijn klacht.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:40 schreef Hiddendoe het volgende:
Dat was de klacht niet. Moeilijk he, lezen?
Danny heeft mij gepijpt ja. Dat mocht ie willen dat ik hem zou pijpenquote:Op vrijdag 27 april 2018 10:40 schreef Hiddendoe het volgende:
Hoe ben jij eigenlijk Mod geworden? Danny gepijpt?
Hoezo? Heb jij zo'n lenige tong dan?quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Danny heeft mij gepijpt ja. Dat mocht ie willen dat ik hem zou pijpen
quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hij is helemaal geen modquote:Op vrijdag 27 april 2018 10:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat je nogal achterlijk bent; ja dat was inderdaad wel duidelijk ja
No shit.quote:
Zou jij dat willen?quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wel balen dat ik oranje ben. Nu lijkt het net of ik het koningshuis een goed idee vind.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:51 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Vandaag heeft iedereen een kleurtje..
Eens met jou.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wel balen dat ik oranje ben. Nu lijkt het net of ik het koningshuis een goed idee vind.
Eigenlijk vind ik dat helemaal geen goed idee. Sterker nog, ze zouden die charlatans gewoon moeten afzetten als je het aan mij vraagt.
Gewoon uit je doppen kijken is ook geen optie?quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:36 schreef Hiddendoe het volgende:
Het is vandaag dus koningsdag, dus ga ik extra vroeg naar mijn buurtsuper. Voor de boodschappen weet je wel?
Nou zitten hier de buurtsupers allemaal ingepakt in een gigantisch winkelcentrum in mijn wijk.
Normaal gesproken kan je dus aan elke kant dit centrum binnenlopen door automatisch opengaande schuifdeuren.
Vandaag ging dat dus even anders. Liep ik maar liefst 4 (vier) maal met mijn knar tegen glazen deuren die niet opengingen!!!![]()
![]()
![]()
Dom van mij, ik ben de eerste om dat toe te geven, maar waarom wel de rolluiken omhoog doen als de deuren toch niet opengaan?
Klacht lijkt me duidelijk.
Is altijd een optie. Maar niet als ik 's morgens vroeg al in de winkels ben. En met de macht der gewoonte de gebruikelijke ingang neem.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:25 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Gewoon uit je doppen kijken is ook geen optie?
als je 70 bent kom je nog uit de tijd dat winkels gewoon dicht waren op koningsdag, om er dus om die reden extra vroeg heen te gaan is gewoon een teken van dementie..quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:29 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Is altijd een optie. Maar niet als ik 's morgens vroeg al in de winkels ben. En met de macht der gewoonte de gebruikelijke ingang neem.
Heb jij daar nooit last van?
Anders gezegd: ben jij in de morgen altijd zo helder dat je weet wat je de vorige dag allemaal uitgespookt hebt?
En ik ben 70 jaar oud. Mag ik me dan eens vergissen?
Jouw hele leven is een vergissing beste vriendquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:29 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tijd voor een spuitjequote:Op vrijdag 27 april 2018 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je 70 bent kom je nog uit de tijd dat winkels gewoon dicht waren op koningsdag, om er dus om die reden extra vroeg heen te gaan is gewoon een teken van dementie..
misschien een biertje overlaten voor als je wakker wordt zodat je met minder stress naar de supermarkt hoeft te gaanquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:29 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Is altijd een optie. Maar niet als ik 's morgens vroeg al in de winkels ben. En met de macht der gewoonte de gebruikelijke ingang neem.
Heb jij daar nooit last van?
Anders gezegd: ben jij in de morgen altijd zo helder dat je weet wat je de vorige dag allemaal uitgespookt hebt?
En, ben je verhongerd?quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:36 schreef Hiddendoe het volgende:
Het is vandaag dus koningsdag, dus ga ik extra vroeg naar mijn buurtsuper. Voor de boodschappen weet je wel?
Nou zitten hier de buurtsupers allemaal ingepakt in een gigantisch winkelcentrum in mijn wijk.
Normaal gesproken kan je dus aan elke kant dit centrum binnenlopen door automatisch opengaande schuifdeuren.
Vandaag ging dat dus even anders. Liep ik maar liefst 4 (vier) maal met mijn knar tegen glazen deuren die niet opengingen!!!![]()
![]()
![]()
Dom van mij, ik ben de eerste om dat toe te geven, maar waarom wel de rolluiken omhoog doen als de deuren toch niet opengaan?
Klacht lijkt me duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |