En natuurlijk alleen maar om TS te helpen met zijn probleem.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:26 schreef Hiddendoe het volgende:
Stormlooptopic van en door Fokkers die hun bankrekening doorgeven aan TS.
Goede tip !quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:26 schreef Marsenal het volgende:
Ik zou een drugsprobleem beginnen denk ik. Dat is niet zo’n goede beslissing maar 600¤ gaat heel snel dan op zo’n dag.
Dit! altijd fijn om te zien hoe behulpzaam men kan zijnquote:Op vrijdag 27 april 2018 10:28 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En natuurlijk alleen maar om TS te helpen met zijn probleem.
Ik zou daar geen enkele moeite mee hebben hoorquote:Op vrijdag 27 april 2018 10:10 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
684 ¤ per dag dat is gewoon te lastig om op te krijgen
Waar komt deze ellende eigenlijk vandaan? Geërfd? Staatsloterij gewonnen?quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:10 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Ja wat is dat dan?
Straks moet ik gaan bedenken hoe ik zoveel geld op moet krijgen![]()
alsof ik nog niet genoeg aan mijn hoofd heb![]()
![]()
684 ¤ per dag dat is gewoon te lastig om op te krijgen![]()
Straks ga ik de staatsloterij winnenquote:Op vrijdag 27 april 2018 10:39 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waar komt deze ellende eigenlijk vandaan? Geërfd? Staatsloterij gewonnen?
wat moet je met al dat geld?quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:25 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Dat is 4.788,- ¤ per week
50% kans dus. Je wint de 250.000 per jaar 20 jaar lang of je wint hem niet.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:41 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Straks ga ik de staatsloterij winnen![]()
![]()
* Of niet natuurlijk, dat kan ook nog
Opmaken. Wat moet je anders met geld doen?quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wat moet je met al dat geld?
Met 250.000 20 jaar lang kan je toch ook gewoon met pensioen?quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:44 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Zelf dacht ik zo van 4.788,- ¤ per week.
Als ik nu 788 per week gebruik als aanvulling op mijn salaris en dan 4000 per gebruik om iedere week van een bedrijf te kopen.
Dan heb ik over 20 jaar van 240 verschillende bedrijven een aandelenpositie van ooit 4000 ¤
Waarschijnlijk kan ik dan met pensioen gaan en van de dividenden leven
5000 per maand, 20 jaar lang...quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:43 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Opmaken. Wat moet je anders met geld doen?
Inlijsten? Stof laten verzamelen in je kluis?
Geld op zich heeft geen enkele nut. Ja, je kunt er leuke vliegtuigjes van vouwen.
¤20.833,33~ per maand zul je bedoelen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
5000 per maand, 20 jaar lang...
Dat is dus de klachtquote:Op vrijdag 27 april 2018 10:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wat moet je met al dat geld?
Quick Mathsquote:Op vrijdag 27 april 2018 10:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
50% kans dus. Je wint de 250.000 per jaar 20 jaar lang of je wint hem niet.
Ik zou vlug nog een 2de lot kopen. 100% kans op winst
HOEREN NEUKEN NOOIT MEER WERKEN!!!!!!quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:47 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Dat is dus de klacht
Leuke film was dat.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:47 schreef LurkJeRot het volgende:
Stel je aan man, dat moeilijk vinden
Anders moet je ter inspiratie ff Brewster's Millions kijken.
Korrie Konings!!!!quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
HOEREN NEUKEN NOOIT MEER WERKEN!!!!!!
Die allemaal de tering kkonden krijgen. Ophoeren. Mijn geld. Ga weg. Schooier.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb je wel ineens een hoop vrienden
Nice ja die zet ik morgen op de planningquote:Op vrijdag 27 april 2018 10:47 schreef LurkJeRot het volgende:
Stel je aan man, dat moeilijk vinden
Anders moet je ter inspiratie ff Brewster's Millions kijken.
Echte vrienden jaquote:Op vrijdag 27 april 2018 10:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb je wel ineens een hoop vrienden
Wat heb jij tegen werk?quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
HOEREN NEUKEN NOOIT MEER WERKEN!!!!!!
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:59 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Nog niemand heeft gezegd terechte klacht![]()
![]()
![]()
nou nou nouquote:Op vrijdag 27 april 2018 10:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die allemaal de tering kkonden krijgen. Ophoeren. Mijn geld. Ga weg. Schooier.
Gewoon stevig gaan acclimatiseren...quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:10 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Ja wat is dat dan?
![]()
Dit hoe de gemiddelde tatta denkt. Delen, ho maaaaaar.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die allemaal de tering kkonden krijgen. Ophoeren. Mijn geld. Ga weg. Schooier.
Dank voor de erkenning van de terechte klachtquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Ga postbode spelen en ga elke morgen bankbiljetten bij mensen bezorgen.
Jij blij en iedereen blij.
Praat Nederlands idioot. Met je tata'squote:Op vrijdag 27 april 2018 11:07 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dit hoe de gemiddelde tatta denkt. Delen, ho maaaaaar.
Stel je vergeet je lunch op school vroeger, geen enkele tatta ging ooit eens een boterham met kaas aanbieden. Delen zit niet in de tatta cultuur.
Ik moet hem ook maar weer eens kijken, veel te lang geledenquote:Op vrijdag 27 april 2018 10:49 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Nice ja die zet ik morgen op de planning
Mensen die werken voor hun plezierquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen werk?
Waarom ga jij dan niet zelf de hoer spelen?
Waarom lig je dan te bitchen wat ik tegen werken heb kutquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:13 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Niemand doet dat. Ja, Youp misschien.
Of Rutte. Rutte en werken.
Volgens mijn berekening is dat 5 miljoen. En geen 4honderdzoveel.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:10 schreef hmmmz het volgende:
Prijs in een keer uit laten betalen natuurlijk.
De Kroonprijs
De hoofdprijs van de Koningsdagtrekking is elk jaar, ¤250.000, 20 jaar lang. De prijswinnaar krijgt de keus voorgelegd óf een uitkering van ¤250.000 per jaar gedurende 20 jaar óf in één keer een bedrag dat correspondeert met de netto contante waarde van de prijs (= ¤4.450.000). Als je kiest om de hoofdprijs in één keer uit te laten keren, dan wordt er een bedrag van ¤4.450.000 uitgekeerd. Als de prijswinnaar een 1/5 Koningsdaglot heeft, zal de prijs elk jaar ¤50.000, 20 jaar lang bedragen. Als de prijswinnaar kiest om het bedrag in één keer uit te laten keren, dan ontvangt hij een bedrag van ¤890.000. Voor meer informatie, zie voorwaarden hoofdprijs Koningsdagtrekking.
Omdat er legio mensen zijn die wel werken met plezier. Waaronder ik.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarom lig je dan te bitchen wat ik tegen werken heb kut
Iedereen werkt om zn hypotheek te kunnen betalen en om nog wat over te houden om wat leuks met de vrouw te kunnen doen toch
Godverquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:19 schreef SpecialK het volgende:
Wat heb je aan 250.000 euro per jaar als je gewoon gratis je eigen golden retriever kan neuken.
Wat wil je dan nog meer.
Ziek. Ga naar je huisarts, griezel.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:19 schreef SpecialK het volgende:
Wat heb je aan 250.000 euro per jaar als je gewoon gratis je eigen golden retriever kan neuken.
Wat wil je dan nog meer.
Ik praat toch Nederlands? Gefrustreerd ventje dat je er bentquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Praat Nederlands idioot. Met je tata's
Beetje respect vlegel; ik had je vader kunnen zijn. Als ik zo weinig smaak had om je moeder te batsen danquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:23 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik praat toch Nederlands? Gefrustreerd ventje dat je er bent
O ja? Wat zijn tata's dan?quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:23 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik praat toch Nederlands? Gefrustreerd ventje dat je er bent
netto contante waarde.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Volgens mijn berekening is dat 5 miljoen. En geen 4honderdzoveel.
Hm. Geld is op zich niks waard. Wat floddertjes papier en wat leuke muntjes.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:40 schreef hmmmz het volgende:
[..]
netto contante waarde.
Geld nu is meer waard dan geld over x jaar.
quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Beetje respect vlegel; ik had je vader kunnen zijn. Als ik zo weinig smaak had om je moeder te batsen dan
Kan ik net zo goed minister worden dan werk je ook tussen de ezelsquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:30 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Begin een ezel opvang.
Anderen die het werk doen. Jij die lekker in de zon in het gras gaat liggen chillen en als je opkijkt dit ziet:
[ afbeelding ]
Dat is de hemel op aarde toch!
¤4.450.000 nu is meer waard dan 5.000.000 in 2038.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Volgens mijn berekening is dat 5 miljoen. En geen 4honderdzoveel.
En je weet wel wat je nu kan doen met 1000 euro, maar niet hoeveel je over 10 jaar nog kan doen met 1000 euro. Als er een beetje stevige inflatie optreedt stijgt de rente en kan je geld dat je nu hebt wegzetten en dus aanhaken bij de rentestijging. Met geld dat je nog moet krijgen kan dat niet.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hm. Geld is op zich niks waard. Wat floddertjes papier en wat leuke muntjes.
De waarde wordt bepaald door de machthebbers.
Gelukkig is mijn vader geen lelijke, naar bier stinkende tattaquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Beetje respect vlegel; ik had je vader kunnen zijn. Als ik zo weinig smaak had om je moeder te batsen dan
Iedere dag 13 keer na de hoeren en uiteten.....quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:10 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Ja wat is dat dan?
![]()
Zolang jij netjes elke dag ervoor blijft werken en iedere maand je huur ermee betaald heeft het waarde.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En dat baseer je op?quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:03 schreef Zith het volgende:
¤4.450.000 nu is meer waard dan 5.000.000 in 2038.
Bij 2500 euro ga ik al zitten rekenen hoe lang ik niks kan doen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind 1x 250.000 ook wel genoeg trouwens.
Ik gok op in het verleden behaalde resultaten, maar dan zal hij vast vergeten zijn dat die geen enkele garanties in de toekomst enzoquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat de Europese Centrale Bank zich inzet om inflatie te bewerkstelligen helpt natuurlijk ook meequote:Op zaterdag 28 april 2018 09:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik gok op in het verleden behaalde resultaten, maar dan zal hij vast vergeten zijn dat die geen enkele garanties in de toekomst enzo
Liever schapen. Wol levert ook nog wat op. En schapen kaas.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:30 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Begin een ezel opvang.
Anderen die het werk doen. Jij die lekker in de zon in het gras gaat liggen chillen en als je opkijkt dit ziet:
[ afbeelding ]
Dat is de hemel op aarde toch!
quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:26 schreef Pharkus het volgende:
Wel oneerlijk, sommige mensen moeten gewoon heel hard werken om 250.000 netto per jaar binnen te harken.
Daarbij kun je nu meteen rendement gaan vangen over 4.45 miljoen en daarmee ga je ruimschoots over de 5 miljoen als je geen gekke dingen doet.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:03 schreef Zith het volgende:
[..]
¤4.450.000 nu is meer waard dan 5.000.000 in 2038.
quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:19 schreef SpecialK het volgende:
Wat wil je dan nog meer.
quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:20 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Omdat er legio mensen zijn die wel werken met plezier. Waaronder ik.
En niet om mijn hypo te betalen (ik huur).
Maar gewoon om het verschil tussen 'werk' en vrije tijd extra te waarderen.
quote:
Als je leuk werk hebt en daar plezier in hebt kan ik nog inkomen maar als dit de reden is dat je graag gaat werken...quote:Maar gewoon om het verschil tussen 'werk' en vrije tijd extra te waarderen.
Wat dan? De hele dag thuis zitten of alleen maar 'leuke' dingen gaan doen. Gaat ook gauw vervelen.quote:Op zondag 29 april 2018 07:24 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
[..]
Als je leuk werk hebt en daar plezier in hebt kan ik nog inkomen maar als dit de reden is dat je graag gaat werken...
Als ik langer dan 5 weken vakantie zou nemen zou ik denk ik tegen week 3 aan al dan maar beginnen met persoonlijke projectjes oid... Vrije tijd is relaxed maar leuke dingen maken is nog veel relaxter.quote:Op zondag 29 april 2018 07:24 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
[..]
Als je leuk werk hebt en daar plezier in hebt kan ik nog inkomen maar als dit de reden is dat je graag gaat werken...
quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:10 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Ja wat is dat dan?
![]()
Ja goede tips altijd op zondag jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |