abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178768899
Ik moet vandaag naar schiphol. Het makkelijkst bereikbaar is dat met de trein, er is zelf een stukje hsl in gebruik tussen rotterdam en schiphol. Eerst had men op dat traject veel storingen met het materiaal, maar nu niet eens meer.

quote:
Storing
Amsterdam-Schiphol-Rotterdam (HSL)
Laatste update: 27 april 2018 06:30

Tussen Amsterdam Centraal en Rotterdam Centraal rijden er minder Intercity direct treinen door problemen met de personeelsinzet.
De extra reistijd kan oplopen tot 15 minuten.
Dit duurt tenminste tot 15:00 uur.
:')

Wat een prutsers

Verder doet de intercity direct van rotterdam er 25 minuten over en een andere intercity met overstap 50 minuten dus mijn extra reistijd loopt op tot 25 minuten. :D
pi_178768904
met de trein reizen :')
  vrijdag 27 april 2018 @ 09:49:02 #3
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_178768911
Echt fucking irritant gebruik van 'welke' in de TT :r

Derhalve onterechte klacht.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 27 april 2018 @ 09:49:47 #4
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_178768917
Hoewel... klacht gaat over de NS. Okee, alsnog terechte klacht!!1
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_178769009
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2018 09:49 schreef Falco het volgende:
Hoewel... klacht gaat over de NS. Okee, alsnog terechte klacht!!1
Dan doe 20 procent onterecht, 80 procent terecht.
pi_178769091
ja idd, ik was vorig weekend ook gestrand, mededeling trein rijdt niet verder door incident.......

llekker dan, want had een dag kaart met qr die het natuurlijk na 12 uur niet meer deed
nieuw kaartje moeten kopen, heb ze gebeld, ja meneer mss kan het na 6 weken ofzo dat u uw geld terug krijgt.

Donder ff ;lekker op NS wtf, ik heb haast overnacht op schiphol door hun gekloot.,
Do what you love, love what you do!
pi_178769121
Koningsdag he
Zonder wrijving geen glans
pi_178769142
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 10:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Koningsdag he
ja dus???
maken ze de kaartjes dan ook goed koper als ze falen om een dienst te leveren?
Do what you love, love what you do!
pi_178769155
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 10:03 schreef kree het volgende:

[..]

ja dus???
maken ze de kaartjes dan ook goed koper als ze falen om een dienst te leveren?
Stuur een klacht naar ze via twitter. Krijg je een mooi net antwoord. Ik werk daar niet maar dit is wel iets wat al jaren zo is op deze dag.
Zonder wrijving geen glans
pi_178769165
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 10:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Koningsdag he
Dan melden wat extra medewerkers zich ziek, waardoor de klant een vertraging krijgt?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 27 april 2018 @ 10:07:52 #11
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_178769210
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2018 09:49 schreef Falco het volgende:
Echt fucking irritant gebruik van 'welke' in de TT :r

Derhalve onterechte klacht.
Wijze woorden welke helemaal juist zijn.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_178769216
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2018 10:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Stuur een klacht naar ze via twitter. Krijg je een mooi net antwoord. Ik werk daar niet maar dit is wel iets wat al jaren zo is op deze dag.
had al gebeld, nu gaat het maar om een euro of 10 en 4 uur vertraging, dus krijg dat vast terug, maar het kost me al meer aan bellen als wat dat kaartje koste. maar het is wel een kut actie van NS

prima regering, ik ga wel weer met de auto, die doet het in ieder geval wel ;')
Do what you love, love what you do!
pi_178769380
sorry hoor maar ben er nog pissed over, strand je ineens op amsterdam cs en zoek het uit, niks geregeld.

Nee trein gaat niet verder dat is wat je hoort en ik moest naar leiden dus nog 3 uur moeten wachten op amsterdam.

En dan kan ik het geld voor een kaartje wel terug krijgen, maar alleen het bellen kost al meer als het op gaat leveren.

thx ns :{w
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 27 april 2018 @ 10:18:03 #14
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_178769413
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2018 10:05 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dan melden wat extra medewerkers zich ziek, waardoor de klant een vertraging krijgt?
Correct. Ze zijn allemaal dronken vandaag.
pi_178769440
nou dat is niet alleen vandaag hoor
volgens mij zijn ze altijd dronken met hoe ze die dienstregeling hebben.
Dit is van vorig weekend voor mij nl
Do what you love, love what you do!
pi_178769531
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 10:00 schreef kree het volgende:
ja idd, ik was vorig weekend ook gestrand, mededeling trein rijdt niet verder door incident.......

llekker dan, want had een dag kaart met qr die het natuurlijk na 12 uur niet meer deed
nieuw kaartje moeten kopen, heb ze gebeld, ja meneer mss kan het na 6 weken ofzo dat u uw geld terug krijgt.

Donder ff ;lekker op NS wtf, ik heb haast overnacht op schiphol door hun gekloot.,
De dagkaart geldt van 00.00 uur tot 04.00 uur de volgende dag. :W
pi_178769651
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 10:24 schreef fespo het volgende:

[..]

De dagkaart geldt van 00.00 uur tot 04.00 uur de volgende dag. :W
dus?

hun fout ik kwam nl niet verder en heb maar eten gehaald op schiphol, gaan ze dat ook vergoeden?
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 27 april 2018 @ 10:54:36 #18
168739 Red_85
'echt wel'
pi_178770043
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 10:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Koningsdag he
Hun probleem. Zorgen voor genoeg mensen en niet zo knierterig zijn op de bezetting. Zij beloven de klant, de reiziger iets, moeten ze het nakomen ook.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_178770300
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2018 10:54 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Hun probleem. Zorgen voor genoeg mensen en niet zo knierterig zijn op de bezetting. Zij beloven de klant, de reiziger iets, moeten ze het nakomen ook.
juist, je betaalt er toch ook gewoon voor?

of is het dan even de helft van de prijs omdat het koningsdag is.....?
dacht het niet he
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 27 april 2018 @ 11:35:32 #20
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_178771103
Ik heb ooit eens vier verschillende redenen gehoord op een traject om maar niet op tijd te hoeven rijden.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_178771356
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 10:03 schreef kree het volgende:

[..]

ja dus???
maken ze de kaartjes dan ook goed koper als ze falen om een dienst te leveren?
Als je meer dan 30 minuten vertraging wel.
Gr. Gr.
Webcare van NS
pi_178772702
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2018 11:43 schreef loni55 het volgende:

[..]

Als je meer dan 30 minuten vertraging wel.
Gr. Gr.
Webcare van NS
ok webcare, 4 uur vertraging. gestrand op amsterdam, op schiphol maar wat gegeten.
QR werkte natuurlijk niet mer onderhand dus extra kaartje gekocht.

Zie de DM graag te gemoet. :')
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 27 april 2018 @ 12:33:32 #23
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_178772733
Die enkele keer dat ik eens met de trein ging, verkondigde de conducteur telkens bij het naderen van een station dat ze op tijd waren. Manmanman, alsof dat zo bijzonder hoort te zijn :'). Is toch niet meer dan normaal en waarvoor je betaalt.

NS :') x 100
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_178772939
Haten op de NS :')

NS _O_ Niet beseffen dat de NS een van de meest punctuele spoorwegexploitanten ter wereld is. :') :')
pi_178772968
echt, hierboven zal niet serieus zijn natuurlijk.
Maar hoe een bullshit is het dat ik in een trein zit op het nacht net. die gewoon van utrecht amsterdam schiphol leiden gaat.

En dan hoor je, we stoppen door incident. Ok nog tot daar aan toe, maar niks geen info of alternatief.
Nee jongens zoek het lekker uit, zit je dan in Amsterdam????

Toen er uiteindelijk wel weer een trein ging 3 uur snachts ofzo had ik al zoiets van stop op schiphol want was uitgehongerd onderhand.
Nu moest ik daar weer een nieuw kaartje kopen.....
Maargoed,er was 1 heel aardige conducteur die me gelukkig wakker maakte net 2 min voor leiden, want sliep onderhand en anders was ik in rotterdam uitgekomen ofzo :')
Do what you love, love what you do!
pi_178772987
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 12:43 schreef wielrennerdt het volgende:
Haten op de NS :')

NS _O_ Niet beseffen dat de NS een van de meest punctuele spoorwegexploitanten ter wereld is. :') :')
Nou dan moet het in de rest van de wereld wel helemaal kut zijn :')
Do what you love, love what you do!
pi_178773381
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 10:24 schreef fespo het volgende:

[..]

De dagkaart geldt van 00.00 uur tot 04.00 uur de volgende dag. :W
Niet dus, want heb hier het kaartje en die heb ik toch echt voor 4 uur gekocht omdat die qr het toen niet meer deed.

Van utrecht naar Leiden dus.n
En ok gestrand op amsterdam.

Echt top die NS, en had ze al gebeld, maar dan was het weer pro rail die het probleem was.
Do what you love, love what you do!
pi_178773516
haha voor ik helemaal over de zeik ga.
zal ze nog een keer bellen denk, het kost meer alsdat het op gaat leveren, maar nu wil ik mijn gelijk halen gewoon :)
Do what you love, love what you do!
pi_178773574
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 10:03 schreef kree het volgende:

[..]

ja dus???
maken ze de kaartjes dan ook goed koper als ze falen om een dienst te leveren?
Nee, koperen kaartjes zijn te duur.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 11:06 schreef kree het volgende:

[..]

juist, je betaalt er toch ook gewoon voor?

of is het dan even de helft van de prijs omdat het koningsdag is.....?
dacht het niet he
Nee, wel 20% minder: https://www.ns.nl/producten/losse-kaartjes/p/oranje-retour
pi_178773626
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 13:11 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Nee, koperen kaartjes zijn te duur.

[..]

Nee, wel 20% minder: https://www.ns.nl/producten/losse-kaartjes/p/oranje-retour
ja ok, die is handig voor mensen nu, maar dit ging om eerder voor mij ;)

En het is echt niet de eerste keer dat de NS de hele shit en dingen verziekt. Namelijk heel vaak met de trein geweest eerder. maarja toen had ik nog ov studenten kaart.
Do what you love, love what you do!
pi_178785792
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 12:45 schreef kree het volgende:

[..]

Nou dan moet het in de rest van de wereld wel helemaal kut zijn :')
moet hier gewoon nog even op terug komen.
Meest punctuele? echt?
Dan heb jij een traject waar nooit wat gebeurt?

mijn everaring met de NS is toch echt anders dan,.
Do what you love, love what you do!
pi_178786123
En vandaag is alles weer kommer en kwel bij de NS _O_
Zonder wrijving geen glans
pi_178787355
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 08:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En vandaag is alles weer kommer en kwel bij de NS _O_
haha nee, je moet goed lezen, Het is wel de dienst met de meest punctuele dienstregeling ter wereld he :')

hahahaha, het is wel zo dat je uiteindelijk met het OV zo overal kan komen, maar ik krijg echt deze gedachte erbij > :')
Do what you love, love what you do!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')