quote:Storing
Amsterdam-Schiphol-Rotterdam (HSL)
Laatste update: 27 april 2018 06:30
Tussen Amsterdam Centraal en Rotterdam Centraal rijden er minder Intercity direct treinen door problemen met de personeelsinzet.
De extra reistijd kan oplopen tot 15 minuten.
Dit duurt tenminste tot 15:00 uur.
Dan doe 20 procent onterecht, 80 procent terecht.quote:Op vrijdag 27 april 2018 09:49 schreef Falco het volgende:
Hoewel... klacht gaat over de NS. Okee, alsnog terechte klacht!!1
ja dus???quote:
Stuur een klacht naar ze via twitter. Krijg je een mooi net antwoord. Ik werk daar niet maar dit is wel iets wat al jaren zo is op deze dag.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:03 schreef kree het volgende:
[..]
ja dus???
maken ze de kaartjes dan ook goed koper als ze falen om een dienst te leveren?
Wijze woorden welke helemaal juist zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2018 09:49 schreef Falco het volgende:
Echt fucking irritant gebruik van 'welke' in de TT![]()
Derhalve onterechte klacht.
had al gebeld, nu gaat het maar om een euro of 10 en 4 uur vertraging, dus krijg dat vast terug, maar het kost me al meer aan bellen als wat dat kaartje koste. maar het is wel een kut actie van NSquote:Op vrijdag 27 april 2018 10:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stuur een klacht naar ze via twitter. Krijg je een mooi net antwoord. Ik werk daar niet maar dit is wel iets wat al jaren zo is op deze dag.
Correct. Ze zijn allemaal dronken vandaag.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan melden wat extra medewerkers zich ziek, waardoor de klant een vertraging krijgt?
De dagkaart geldt van 00.00 uur tot 04.00 uur de volgende dag.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:00 schreef kree het volgende:
ja idd, ik was vorig weekend ook gestrand, mededeling trein rijdt niet verder door incident.......
llekker dan, want had een dag kaart met qr die het natuurlijk na 12 uur niet meer deed
nieuw kaartje moeten kopen, heb ze gebeld, ja meneer mss kan het na 6 weken ofzo dat u uw geld terug krijgt.
Donder ff ;lekker op NS wtf, ik heb haast overnacht op schiphol door hun gekloot.,
dus?quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:24 schreef fespo het volgende:
[..]
De dagkaart geldt van 00.00 uur tot 04.00 uur de volgende dag.
Hun probleem. Zorgen voor genoeg mensen en niet zo knierterig zijn op de bezetting. Zij beloven de klant, de reiziger iets, moeten ze het nakomen ook.quote:
juist, je betaalt er toch ook gewoon voor?quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hun probleem. Zorgen voor genoeg mensen en niet zo knierterig zijn op de bezetting. Zij beloven de klant, de reiziger iets, moeten ze het nakomen ook.
Als je meer dan 30 minuten vertraging wel.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:03 schreef kree het volgende:
[..]
ja dus???
maken ze de kaartjes dan ook goed koper als ze falen om een dienst te leveren?
ok webcare, 4 uur vertraging. gestrand op amsterdam, op schiphol maar wat gegeten.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:43 schreef loni55 het volgende:
[..]
Als je meer dan 30 minuten vertraging wel.
Gr. Gr.
Webcare van NS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |