Wat is dat voor plek dan?quote:Op vrijdag 27 april 2018 02:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Dat is dan sinds kort.![]()
Lekker pauper.
Gewoon een ondiep vrij groot meer met wat zand eromheen.quote:
‘Een vriend’ ‘idk wat ‘ze’ lultquote:Op vrijdag 27 april 2018 01:58 schreef Pendule het volgende:
Wat is dit voor plek?
een vriend van me praat hier al dagen over.
schijnt dat je nu opens moet betalen om daar t zijn ofzo?
idk wat ze lult maar oke.
klacht: een of ander raar meer waar ik nog nooit van gehoord heb
extra klacht: betalen om ergens dichtbij water te zijn
Waar? Groningen zal het wel weer niet he.quote:Op vrijdag 27 april 2018 02:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gewoon een ondiep vrij groot meer met wat zand eromheen.
Nee is wel ver van Groningen weg jaquote:Op vrijdag 27 april 2018 02:02 schreef Pendule het volgende:
[..]
Waar? Groningen zal het wel weer niet he.
Waar danquote:Op vrijdag 27 april 2018 02:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee is wel ver van Groningen weg ja
In de buurt van Barneveld dacht ikquote:
We willen niet allemaal op David komen hèquote:
Barneveld. nooit geweest maar ze zeggen dat kippen daar over de straat loslopen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 02:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
In de buurt van Barneveld dacht ik
Wie had het over komen oo een David? Was het maar zo’n feestquote:Op vrijdag 27 april 2018 02:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
We willen niet allemaal op David komen hè
Aiciu sws wel. Ik ben kk lekker.quote:Op vrijdag 27 april 2018 02:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
We willen niet allemaal op David komen hè
Kloptquote:Op vrijdag 27 april 2018 02:09 schreef Pendule het volgende:
[..]
Barneveld. nooit geweest maar ze zeggen dat kippen daar over de straat loslopen.
Sukketljes.quote:Op vrijdag 27 april 2018 02:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Klopt
En joekels dat het zijn, liep er laatst een op de snelweg klapt er een vrachtwagen op heel de vrachtwagen total loss
Maar echt groot gewoon zo anderhalve meter hoog die beestenquote:
WTF oke daar ga ik dus nooit heen hequote:Op vrijdag 27 april 2018 02:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar echt groot gewoon zo anderhalve meter hoog die beesten
ouchquote:Op vrijdag 27 april 2018 02:13 schreef Anneloos het volgende:
Nu we het over kip hebben. Ik eet kipnuggets
Van de mc?quote:Op vrijdag 27 april 2018 02:13 schreef Anneloos het volgende:
Nu we het over kip hebben. Ik eet kipnuggets
Lekkerquote:
Och.. had je mee moeten gaan! Volgende keer mAg je meequote:Op vrijdag 27 april 2018 02:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lekker
Zou wel een big mac lusten nu
quote:Op vrijdag 27 april 2018 02:17 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Och.. had je mee moeten gaan! Volgende keer mAg je mee
Wtf!quote:Op vrijdag 27 april 2018 08:31 schreef FlippingCoin het volgende:
https://www.rtvutrecht.nl(...)-werkt-nog-niet.html
En met gezichtsherkenning kom je binnen.
Waarom betalen mensen om in een groezelig meer te zwemmen? Wat is er aan dit meer zo bijzonder dat ze er geld voor durven vragen?quote:Op vrijdag 27 april 2018 08:31 schreef FlippingCoin het volgende:
https://www.rtvutrecht.nl(...)-werkt-nog-niet.html
En met gezichtsherkenning kom je binnen.
Het is eigenlijk een soort open lucht zwembad. Met waterzuivering, maar ook met allerlei andere faciliteiten erbij. Er loopt ook een heel team van mensen om de voel netjes en draaiende te houden (die toch ergens van betaald moeten worden).quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waarom betalen mensen om in een groezelig meer te zwemmen? Wat is er aan dit meer zo bijzonder dat ze er geld voor durven vragen?
Er staat een camping naast, voor die menaen is het erg fijn dat je er heen kan lopen. Voor de rest, geen idee.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waarom betalen mensen om in een groezelig meer te zwemmen? Wat is er aan dit meer zo bijzonder dat ze er geld voor durven vragen?
Dit is toch geen klacht? Ziet er op de foto interessant uit.quote:Op vrijdag 27 april 2018 01:58 schreef Pendule het volgende:
Wat is dit voor plek?
een vriend van me praat hier al dagen over.
schijnt dat je nu opens moet betalen om daar t zijn ofzo?
idk wat ze lult maar oke.
klacht: een of ander raar meer waar ik nog nooit van gehoord heb
extra klacht: betalen om ergens dichtbij water te zijn
Als het rustig is is het ook niet zo verkeerd Iwa, je kan er lekker in het zand of op het gras liggen en het water is schoon en relatief warm omdat het niet zo diep is.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:23 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dit is toch geen klacht? Ziet er op de foto interessant uit.
Ziet er idd mooi uit!quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:23 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dit is toch geen klacht? Ziet er op de foto interessant uit.
Ook mijn ervaring met Barneveld. Ging er een keer naartoe voor luchtballonfestival en eten in een kippenschuurrestaurant. Wij zo aan het eten, komt er ongelogen een kippenposse van een stuk of 5 kippen binnen, FUCKING KLEERKASTEN. Echt. Kwamen ze wraak nemen ofzoquote:Op vrijdag 27 april 2018 02:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar echt groot gewoon zo anderhalve meter hoog die beesten
Ja je moet ook absoluut niet zwemmen als er zo'n kip in zicht is. Zal niet de eerste zijn die ze ondertrekken, tenen lijken op wormen voor ze van onder water.quote:Op vrijdag 27 april 2018 16:34 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ook mijn ervaring met Barneveld. Ging er een keer naartoe voor luchtballonfestival en eten in een kippenschuurrestaurant. Wij zo aan het eten, komt er ongelogen een kippenposse van een stuk of 5 kippen binnen, FUCKING KLEERKASTEN. Echt. Kwamen ze wraak nemen ofzoZe waren moeilijk te verstaan.
Laat me je één ding vertellen: pas als je verstopt onder een tafel in een kiprestaurant ligt, bevend en zwetend dat je doodgeslagen gaat worden door een of andere ripped as fuck kip, pas dan snap je echt dat ze de dichtstbijzijnde levende nazaten van de dinosaurussen zijn.
Wtf is dat nou weer.quote:Op vrijdag 27 april 2018 02:51 schreef DutchBlend het volgende:
Is bij Woudenberg. Maar er waren protesten dus vraag me af of het nog doorgaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |