Stel je niet aan!quote:
Klopt, net in de was gedaan.quote:Op donderdag 26 april 2018 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die heeft-ie alleen aan tijdens het rennen, dacht ik.
Ik wist niet dat het al naar hier was uitgebreid.quote:Op donderdag 26 april 2018 21:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij begonnen in Den Haag, Koninginnenach, en de afgelopen 20 jaar over Nederland verspreid.
Zelfs in Zwolle alquote:Op donderdag 26 april 2018 22:01 schreef Recce het volgende:
Ik wist niet dat het al naar hier was uitgebreid.
Ik wist dat ik wat vergeten wasquote:Op donderdag 26 april 2018 22:10 schreef Lyza666 het volgende:
Heeft iedereen al wel oranje tompoucen in huis?
quote:Op donderdag 26 april 2018 22:10 schreef Lyza666 het volgende:
Heeft iedereen al wel oranje tompoucen in huis?
Ja, was volgens mij vanmiddag al.quote:Op donderdag 26 april 2018 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wist dat ik wat vergeten was![]()
Al op Buienradar gekeken? Lachen joh.
Hi-la-risch. Even bijkomen hoor.quote:Op donderdag 26 april 2018 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wist dat ik wat vergeten was![]()
Al op Buienradar gekeken? Lachen joh.
Dat moet haast wel. En zo niet, kom je hier maar eentje halen.quote:Op donderdag 26 april 2018 22:14 schreef Recce het volgende:
[..]Zouden die morgen nog te krijgen zijn.
Kan ik direct de Koning in 4K bekijken.quote:Op donderdag 26 april 2018 22:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat moet haast wel. En zo niet, kom je hier maar eentje halen.
Disana gaat 'm nog scherper zien. Die zit al langs de route.quote:Op donderdag 26 april 2018 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Kan ik direct de Koning in 4K bekijken.
Daar gaan we niet naar kijken hoorquote:Op donderdag 26 april 2018 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Kan ik direct de Koning in 4K bekijken.
Is dat niet wat aan de vroege kant?quote:Op donderdag 26 april 2018 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Disana gaat 'm nog scherper zien. Die zit al langs de route.
Je moet er vroeg bij zijn voor de beste plekken anders heb je die aandachttrekker Johan Vlemmix voor je staan.quote:Op donderdag 26 april 2018 22:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Is dat niet wat aan de vroege kant?
Ook niet naar Maxima?quote:Op donderdag 26 april 2018 22:22 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Daar gaan we niet naar kijken hoor
Ik zou überhaupt niet langs de kant willen staan.quote:Op donderdag 26 april 2018 22:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet er vroeg bij zijn voor de beste plekken anders heb je die aandachttrekker Johan Vlemmix voor je staan.
Neh. Te opportunistisch tiepje.quote:
Door Prisha met een GoPro op d'r hoofd, hangend in een boom?quote:Op donderdag 26 april 2018 22:27 schreef Recce het volgende:
Time lapse van de komeet 67P/Churyumov–Gerasimenko vanaf Rosetta. In die voorgrond allerlei stofdeeltjes en in de achtergrond strerren. In het echt duurde dit 25 minuten:
[ afbeelding ]
Waar staat het pakje sigaretten dit keer?quote:Op donderdag 26 april 2018 22:27 schreef Recce het volgende:
Time lapse van de komeet 67P/Churyumov–Gerasimenko vanaf Rosetta. In die voorgrond allerlei stofdeeltjes en in de achtergrond strerren. In het echt duurde dit 25 minuten:
[ afbeelding ]
Is toch leuk voor ons hier in de SC? Disana geeft morgen een geheim teken als ze in beeld is.quote:Op donderdag 26 april 2018 22:28 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik zou überhaupt niet langs de kant willen staan.
Prisha zou wel een goede satelliet zijn, met die camera op haar hoofd.quote:Op donderdag 26 april 2018 22:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Door Prisha met een GoPro op d'r hoofd, hangend in een boom?
Maarrem, nice
Welk teken dan? Anders weten we 't nog niet.quote:Op donderdag 26 april 2018 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is toch leuk voor ons hier in de SC? Disana geeft morgen een geheim teken als ze in beeld is.
Dat is geheim natuurlijk.quote:Op donderdag 26 april 2018 22:32 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Welk teken dan? Anders weten we 't nog niet.
Dat zou misschien net als een puntje zichtbaar kunnen zijn.quote:Op donderdag 26 april 2018 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waar staat het pakje sigaretten dit keer?
O vandaar dat ik het niet zag.quote:Op donderdag 26 april 2018 22:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zou misschien net als een puntje zichtbaar kunnen zijn.
Hallo, ik weet dat toch ook niet, anders zou het niet geheim zijn.quote:Op donderdag 26 april 2018 22:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je hebt toch geen geheimen voor mij? App 't maar even
Maar nu weet ze niet wat ze moet doen!quote:Op donderdag 26 april 2018 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hallo, ik weet dat toch ook niet, anders zou het niet geheim zijn.
Hmmm ja, daar lijkt niet heel goed over nagedacht.quote:Op donderdag 26 april 2018 22:37 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Maar nu weet ze niet wat ze moet doen!
Dan moet Recce 't maar regelen als ie er een tompouce gaat eten.quote:Op donderdag 26 april 2018 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hmmm ja, daar lijkt niet heel goed over nagedacht.
Maar we gaan helemaal niet naar de uitzending kijken, dus wat is het probleem eigenlijk? Het kan dan best voor alle partijen geheim blijven.quote:Op donderdag 26 april 2018 22:40 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dan moet Recce 't maar regelen als ie er een tompouce gaat eten.
Tilly vd Tonnekreek had de beelden heus wel opgespoord.quote:Op donderdag 26 april 2018 22:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar we gaan helemaal niet naar de uitzending kijken, dus wat is het probleem eigenlijk? Het kan dan best voor alle partijen geheim blijven.
Til hoeft alleen maar te zoeken naar degene die voor Johan Vlemmix staat.quote:Op donderdag 26 april 2018 22:44 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Tilly vd Tonnekreek had de beelden heus wel opgespoord.
Ah, thanks!quote:Op donderdag 26 april 2018 22:49 schreef TillyB het volgende:
@Recce, die cam staat op de Oudezijds Voorburgwel, net naast de oude kerk.
Oh ja, je ziet de Korte Niezel dus.quote:Op donderdag 26 april 2018 22:49 schreef TillyB het volgende:
@Recce, die cam staat op de Oudezijds Voorburgwel, net naast de oude kerk.
Ik heb het op streetview gevonden nu.quote:Op donderdag 26 april 2018 22:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Precies waar een paar weken terug die Engelsen zich ophielden
Is vast wel een topic over op FOK!quote:Op donderdag 26 april 2018 22:55 schreef TillyB het volgende:
Hoe kan je dan over Maxima’s outfit oordelen!
Dat valt me van je tegenquote:Op donderdag 26 april 2018 22:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik niet in elk geval. Niet erg koningsgezind.
Yep, toevallig twee dagen geleden nog opgezocht waar dat nou eigenlijk precies was.quote:Op donderdag 26 april 2018 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh ja, je ziet de Korte Niezel dus.
Een FEBO en een Cheese Deli, in ieder geval.quote:Op donderdag 26 april 2018 23:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Yep, toevallig twee dagen geleden nog opgezocht waar dat nou eigenlijk precies was.
Heb jij de nieuwe foto's, gemaakt door Erwin Olaf, al besteld? Ik denk dat ik op de kalender 2019 wacht.quote:
Of zal ik dit topic morgen vanaf 10:45 helemaal vol Tonnekreeken, dan kunnen jullie toch nog meegenietenquote:Op donderdag 26 april 2018 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is vast wel een topic over op FOK!
Ja, veel speurwerk kwam er niet aan te pas.quote:Op donderdag 26 april 2018 23:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Een FEBO en een Cheese Deli, in ieder geval.
Het viel me van jou tegen dat je geen powerpoint wilde maken. Zo hebben allemaal wat te zeiken.quote:
Daar is het tegenwoordig niet leuk meer, zo druk.quote:Op donderdag 26 april 2018 23:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Een FEBO en een Cheese Deli, in ieder geval.
De TT smeekt er gewoon om.quote:Op donderdag 26 april 2018 23:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Of zal ik dit topic morgen vanaf 10:45 helemaal vol Tonnekreeken, dan kunnen jullie toch nog meegenieten
Haha ik heb ze wel gezien want ik volg @koninlijkhuis op insta. Fanguuuuurlquote:Op donderdag 26 april 2018 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb jij de nieuwe foto's, gemaakt door Erwin Olaf, al besteld? Ik denk dat ik op de kalender 2019 wacht.
Ik wil het wel doen hoor! Maar ik moet wel weten wat er dan in moet qua aandachtspunten.quote:Op donderdag 26 april 2018 23:03 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het viel me van jou tegen dat je geen powerpoint wilde maken. Zo hebben allemaal wat te zeiken.
Ik vind het koningshuis een veel te ouderwets instituut. Van mij mag 't afgeschaft.
Alexia had op de groepsfoto een afdankertje van haar moeder aan.quote:Op donderdag 26 april 2018 23:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Haha ik heb ze wel gezien want ik volg @koninlijkhuis op insta. Fanguuuuurl
Ik weet nu al niet meer om welke serie/film het ging. Laat staan welke aandachtspunten er in moeten.quote:Op donderdag 26 april 2018 23:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik wil het wel doen hoor! Maar ik moet wel weten wat er dan in moet qua aandachtspunten.
quote:Op donderdag 26 april 2018 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alexia had op de groepsfoto een afdankertje van haar moeder aan.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Babylon Berlin!quote:Op donderdag 26 april 2018 23:07 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik weet nu al niet meer om welke serie/film het ging. Laat staan welke aandachtspunten er in moeten.
Geen Willy, geen Berlijn, wat kijk je dan wel?quote:Op donderdag 26 april 2018 23:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Imdb gelezen. Dat ga ik niet kijken denk ik...
Ik vind het er wel interessant uitzien. Gek hè?quote:Op donderdag 26 april 2018 23:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Imdb gelezen. Dat ga ik niet kijken denk ik...
Pas begonnen met Requiem. Of ik daar morgen mee verder ga weet ik nog niet.quote:Op donderdag 26 april 2018 23:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Geen Willy, geen Berlijn, wat kijk je dan wel?
Je kunt ook beter eindigen met een Requiem.quote:Op donderdag 26 april 2018 23:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Pas begonnen met Requiem. Of ik daar morgen mee verder ga weet ik nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |