Is dat hoe we doen?quote:
quote:
Bruurquote:
Dat kan er maar één zijn natuurlijkquote:Op donderdag 26 april 2018 18:49 schreef BoneThugss het volgende:
Extra klacht: FOK!kers welke pronken met hun 'geld', haha![]()
![]()
Ik zou het echt niet wetenquote:Op donderdag 26 april 2018 19:21 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dat kan er maar één zijn natuurlijk
quote:Op donderdag 26 april 2018 19:23 schreef Scuidward het volgende:
Ik heb geen jeugdherinneringen aan een NES, dus ik heb ook geen gevoelens bij deze mededeling.
Maar ben blij voor je. Dat je maar lang met een kromme rug voor je televisie mag zitten.
Dan heb ik dus een extra S, voor drie tientjesquote:
quote:Op donderdag 26 april 2018 20:21 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dan heb ik dus een extra S, voor drie tientjes![]()
![]()
ALTTIJJDDREADDDYYYY![]()
#FCFORPRESIDENT2020quote:
Had je maar eerder moeten zijn geboren.In mijn tijd was dit 1 van mijn lievelingsconsoles naast de Sega. 8-16 bit.quote:Op donderdag 26 april 2018 18:47 schreef BoneThugss het volgende:
Man, dat had ik veel eerder moeten doen![]()
![]()
Drie tientjes via Speurders. #ARG![]()
![]()
Mario Kart![]()
Ik voel me weer 13![]()
![]()
![]()
![]()
Klacht: dit nu pas ontdekken.
Pro amquote:
Nee juist andersomquote:Op donderdag 26 april 2018 21:32 schreef oranjevogel1 het volgende:
Is dit nou een lemming van het topic van Diqiu-Long?
Die kwam ik net tegen in Hongkong: maar mocht er geen van mijn vriendin kopenquote:
Ben je er wel zo zeker van dat het een echte hardware kloon is? De meeste zijn namelijk System on a Chip uitvoeringen die niet 100% compatibel zijn met de originele chips.quote:Op vrijdag 27 april 2018 16:27 schreef Diqiu-Long het volgende:
Dus een hardware kloon, van het origineel.
Jawel, die ik toen kocht wel: maar die ze nu verkopen dat weet ik niet. Heb thuis namelijk twee originele Japanse cartridges van Final Fantasy liggenquote:Op vrijdag 27 april 2018 17:12 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Ben je er wel zo zeker van dat het een echte hardware kloon is? De meeste zijn namelijk System on a Chip uitvoeringen die niet 100% compatibel zijn met de originele chips.
Heb ik ook thuis liggen: was echt leuk om zelf in elkaar te knutselenquote:
Nee, een hardware kloon is een kloon die over dezelfde chips beschikt. Dat Final Fantasy werkt, betekent nog niet dat alle games werken.quote:Op vrijdag 27 april 2018 17:16 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Jawel, die ik toen kocht wel: maar die ze nu verkopen dat weet ik niet. Heb thuis namelijk twee originele Japanse cartridges van Final Fantasy liggen
Doen het gewoon op de kloon, dus ja het is een hardware kloon.
De copyright van Nintendo is in het geheel niet verlopen. De reden dat de NES zo goed gekloond kan worden, is dat er op het apparaat zelf geen software aanwezig is, die niet illegaal gekopieerd of reserve engineerd dient te worden. Derhalve is het legaal om een gelijkende hardware implementatie aan te bieden, die vaker niet dan wel geheel compatibel is. Overigens zijn de meeste klonen illegaal omdat ze standaard met een cartridge voorzien van roofkopieen komen.quote:Redenen dat de NES zo goed gekloond kan worden is omdat de copyright van Nintendo verlopen was.
Dat zijn gewoon emulatoren. Net zoals de NES Mini van Nintendo.quote:En bij de NES Mini klonen, kun je sowieso geen cartridges gebruiken.
Bij Marktplaats moet je ook altijd afdingen. Het is daar de bedoeling dat je bij 1/10 deel van de vraagprijs begint.quote:Op vrijdag 27 april 2018 18:41 schreef GM78 het volgende:
Zat voor de gein eens te kijken op Marktplaats voor zo'n ding.
Voor het geld wat mensen daar vragen koop ik hem nieuw voor ¤87,50 bij bol.com
Een bod vind ik altijd prima, zeker als het veel te laag is. Dan moet het wel een normaal bericht zijn en dan bedank ik je voor je bod en neem ik het in overweging. Waar ik niet tegen kan zijn dit soort berichten:quote:Op vrijdag 27 april 2018 20:07 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Bij Marktplaats moet je ook altijd afdingen. Het is daar de bedoeling dat je bij 1/10 deel van de vraagprijs begint.
Fakka, baas Iwaniusquote:Op vrijdag 27 april 2018 01:15 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Had je maar eerder moeten zijn geboren.In mijn tijd was dit 1 van mijn lievelingsconsoles naast de Sega. 8-16 bit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |