Ja inderdaad, want als de controle pas bij de volgende afspraak is kun je nu nog even een paar biertjes drinken. Als die afspraken daarna continue zijn kun je niet meer drinken, dus wat maakt het uit of je nu al niet meer kunt drinken, of bij wijze van over een maand pas?quote:Op donderdag 26 april 2018 18:03 schreef Shenkiee het volgende:
Ik ben in een periode van een jaar twee keer aangehouden met alcohol op de scooter. Los van het feit dat dit volstrekt idioot is en ik inmiddels mijn lesje heb geleerd, zit ik toch met wat vragen met betrekking tot het Alcoholonderzoek.
Ik heb inmiddels een datum geprikt voor de eerste afspraak bij een Psychiater/psycholoog vanuit het CBR. Ik weet dat er in dit onderzoek ook bloed geprikt moet worden. Om de enzymwaardes in mijn bloed op een dusdanig laag peil te krijgen/houden is het advies om de 2 maanden voor het bloedprikken niets te drinken. Mijn vraag is echter of er op de eerste afspraak bij de psychiater al direct bloed geprikt moet worden? Of dat het eerste een gesprek is waarna er een vervolgafspraak gepland wordt waarbij het bloed afgenomen wordt. Dit is namelijk wel van belang voor het al dan niet kunnen drinken van een biertje in de periode voorafgaand aan de eerste afspraak.
Wellicht iemand met recente ervaring van zo'n onderzoek of iemand die er uberhaupt iets meer over weet...
quote:Op donderdag 26 april 2018 18:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Gewoon blijven drinken. Is beter voor iedereen.
Ik heb een afspraak bij ; http://www.bureaurijbewijskeuringen.nl/. Op de homepage staat "Bloedonderzoek op keuringslocatie". Dus de mogelijkheid tot direct bloedprikken is er zeker. Echter weet ik niet of hier bepaalde richtlijnen voor zijn. Zie dergelijke instanties er ook voor aan om dan weer 4 weken later zo'n vervolgafspraak te moeten maken om alleen bloed te prikken.quote:Op donderdag 26 april 2018 18:15 schreef -Magica- het volgende:
Waarschijnlijk moet je meteen bloedprikken ja, is je afspraak in een ziekenhuis? Dan kun je waarschijnlijk meteen door naar het lab
Dit weekend nog ff zuipen bevrijdingsdag duhuquote:Op donderdag 26 april 2018 18:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, want als de controle pas bij de volgende afspraak is kun je nu nog even een paar biertjes drinken. Als die afspraken daarna continue zijn kun je niet meer drinken, dus wat maakt het uit of je nu al niet meer kunt drinken, of bij wijze van over een maand pas?
Als je het daar zo op zit te zoeken geloof ik er niets van dat je je lesje wel hebt geleerd.
Het is morgen Koningsdag en normaliter drink ik dan wel een biertje ja. Ik beweer ook zeker niet dat ik geen druppel drink, zie ook geen reden om volledig te moeten stoppen met alcohol drinken? Wellicht dat we daarover dan verschillen van mening.quote:Op donderdag 26 april 2018 18:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, want als de controle pas bij de volgende afspraak is kun je nu nog even een paar biertjes drinken. Als die afspraken daarna continue zijn kun je niet meer drinken, dus wat maakt het uit of je nu al niet meer kunt drinken, of bij wijze van over een maand pas?
Als je het daar zo op zit te zoeken geloof ik er niets van dat je je lesje wel hebt geleerd.
Die instanties zijn er om de bevolking te beschermen tegen idioten. Dat je deze woordkeuze maakt, zegt mij dat je er idd niks van geleerd hebt en dat je alleen maar goed door de controle wilt komen, om daarna weer lekker los te gaan. Ik hoop dat je dan geen onschuldige slachtoffers maakt.quote:Op donderdag 26 april 2018 18:26 schreef Shenkiee het volgende:
Zie dergelijke instanties er ook voor aan om
Ga je ook zo eerlijk zijn bij het CBR?quote:Op donderdag 26 april 2018 18:28 schreef Shenkiee het volgende:
[..]
Het is morgen Koningsdag en normaliter drink ik dan wel een biertje ja. Ik beweer ook zeker niet dat ik geen druppel drink, zie ook geen reden om volledig te moeten stoppen met alcohol drinken? Wellicht dat we daarover dan verschillen van mening.
Als die alcohol jou doet besluiten om te gaan rijden, is dat zeker een reden om volledig te stoppen met alcohol drinken.quote:Op donderdag 26 april 2018 18:28 schreef Shenkiee het volgende:
Het is morgen Koningsdag en normaliter drink ik dan wel een biertje ja. Ik beweer ook zeker niet dat ik geen druppel drink, zie ook geen reden om volledig te moeten stoppen met alcohol drinken? Wellicht dat we daarover dan verschillen van mening.
http://www.bureaurijbewij(...)euring/vordering-cbrquote:Op donderdag 26 april 2018 18:26 schreef Shenkiee het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak bij ; http://www.bureaurijbewijskeuringen.nl/. Op de homepage staat "Bloedonderzoek op keuringslocatie". Dus de mogelijkheid tot direct bloedprikken is er zeker. Echter weet ik niet of hier bepaalde richtlijnen voor zijn. Zie dergelijke instanties er ook voor aan om dan weer 4 weken later zo'n vervolgafspraak te moeten maken om alleen bloed te prikken.
Ik ben hier niet om de veroordelende mening van online moraalridders aan te horen hoor. Je veroordeelt op basis van pak weg 10 zinnen, zonder enige kennis van context. Ik zou daar persoonlijk mee oppassen.quote:Op donderdag 26 april 2018 18:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als die alcohol jou doet besluiten om te gaan rijden, is dat zeker een reden om volledig te stoppen met alcohol drinken.
Rijden met alcohol op. Twee keer gepakt. Dat behoeft geen context.quote:Op donderdag 26 april 2018 18:38 schreef Shenkiee het volgende:
Je veroordeelt op basis van pak weg 10 zinnen, zonder enige kennis van context.
Het CBR zal echt niet zeggen dat hij helemaal niet mag drinken. Alleen niet als ie gaat rijden.quote:Op donderdag 26 april 2018 18:29 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ga je ook zo eerlijk zijn bij het CBR?
Inderdaad, dan wordt er dus direct bij de eerste afspraak bloed geprikt. Zoveel websites en verschillende verhalen gelezen dat ik door de bomen het bos niet meer zag en hier dus waarschijnlijk overheen heb gelezen.quote:Op donderdag 26 april 2018 18:32 schreef -Magica- het volgende:
[..]
http://www.bureaurijbewij(...)euring/vordering-cbr
'Als het gaat om alcoholkeuring, zal tijdens de keuring bloed afgenomen worden'
quote:Op donderdag 26 april 2018 18:43 schreef Shenkiee het volgende:
[..]
Inderdaad, dan wordt er dus direct bij de eerste afspraak bloed geprikt. Zoveel websites en verschillende verhalen gelezen dat ik door de bomen het bos niet meer zag en hier dus waarschijnlijk overheen heb gelezen.
Thanks Magica
Zou leuk zijn als je wel stopt.met drinken ala je gaat rijden iig.quote:Op donderdag 26 april 2018 18:28 schreef Shenkiee het volgende:
[..]
Naar mijn mening nog altijd een zeer kortzichtige en bovenal voorbarige conclusie. Maar ik ben hier ook niet om iets van onschuld te bewijzen. Dus ik zal ook jouw mening respecteren.quote:Op donderdag 26 april 2018 18:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Rijden met alcohol op. Twee keer gepakt. Dat behoeft geen context.
Maak je daarover geen zorgen.quote:Op donderdag 26 april 2018 18:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als je wel stopt.met drinken ala je gaat rijden iig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |