Voor zichzelf misschien, maar dat kan anderen nog wel irriteren.quote:Op donderdag 26 april 2018 17:07 schreef Sjemmert het volgende:
Volgens mij heeft die man echt een relaxed leven. Hij heeft het toch goed voor elkaar zo.
We zouden allemaal een relaxed leven hebben met een schoonvader die goed is voor +/- 100 Miljoenquote:Op donderdag 26 april 2018 17:07 schreef Sjemmert het volgende:
Volgens mij heeft die man echt een relaxed leven. Hij heeft het toch goed voor elkaar zo.
Klopt maar ik heb dat niet jij wel ?quote:Op donderdag 26 april 2018 17:09 schreef Fokmeniet het volgende:
[..]
We zouden allemaal een relaxed leven hebben met een schoonvader die goed is voor +/- 100 Miljoen
Hoe weet je wie wie is? Ze komen er eerlijk voor uit dat ze wel eens wisselen...quote:Op donderdag 26 april 2018 17:05 schreef Fokmeniet het volgende:
[..]
Klopt maar vele malen minder op televisie.
Nee ik heb dat ook nietquote:Op donderdag 26 april 2018 17:12 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Klopt maar ik heb dat niet jij wel ?
Omdat Tim minder vervelend is als Tomquote:Op donderdag 26 april 2018 17:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoe weet je wie wie is? Ze komen er eerlijk voor uit dat ze wel eens wisselen...
Hij heeft een rijke schoon pa, verdiend zelf leuk geld, leuk vrouwtje en gezinnetje, lekker vaak op vakantie, beetje racen af en toe. Snap wel dat ie zich helemaal het mannetje voelt.quote:
Fijn voor hem, ik heb het ook goed voor elkaar maar dat betekend nog niet dat ik daardoor een vrijbrief heb om een onaangenaam persoon te zijn.quote:Op donderdag 26 april 2018 17:29 schreef Klapjap het volgende:
Tom heeft het allemaal goed voor elkaar, heeft rond de 20 bedrijven. Beheert de FEBO langs de A4 (Brugrestaurant) en 1 op de 16 mensen koopt een tv bij hem.
In principe heeft iedereen een vrijbrief om een onaangenaam persoon te zijn, dat is niet verboden ofzo. Daarbij betwijfel ik of jij het zelf ook werkelijk goed voor elkaar hebt en een aangenaam persoon bent zoals jij stelt.quote:Op donderdag 26 april 2018 17:51 schreef Fokmeniet het volgende:
[..]
Fijn voor hem, ik heb het ook goed voor elkaar maar dat betekend nog niet dat ik daardoor een vrijbrief heb om een onaangenaam persoon te zijn.
Nice try Tom Coronelquote:Op donderdag 26 april 2018 17:59 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
In principe heeft iedereen een vrijbrief om een onaangenaam persoon te zijn, dat is niet verboden ofzo. Daarbij betwijfel ik of jij het zelf ook werkelijk goed voor elkaar hebt en een aangenaam persoon bent zoals jij stelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |