Pijnlijk dat Kruijswijk moet knechten met zijn huidige vorm. Hij had dit rondje zomaar zelf kunnen winnen anders.quote:Op zaterdag 28 april 2018 14:17 schreef Marcoss het volgende:
25 renners in de voorste groep op de top met Kruijs en Roglic als eersten boven, nu afdaling en stuk vlak, dus zal wat terugkomen.
Nee, ook zonder te knechten stond al op meer dan een minuut van de leider.quote:Op zaterdag 28 april 2018 14:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Pijnlijk dat Kruijswijk moet knechten met zijn huidige vorm. Hij had dit rondje zomaar zelf kunnen winnen anders.
Vergeet niet dat hij al wat inspanningen heeft geleverd in de eerste paar dagen waar Porte en Bernal het relatief rustig aan konden doen. En vandaag biedt nog genoeg mogelijkheden.quote:Op zaterdag 28 april 2018 14:25 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Nee, ook zonder te knechten stond al op meer dan een minuut van de leider.
Waarom is dat pijnlijk? In de Tour zal het andersom zijn. Hij had anders echt niet harder gereden gisteren.quote:Op zaterdag 28 april 2018 14:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Pijnlijk dat Kruijswijk moet knechten met zijn huidige vorm. Hij had dit rondje zomaar zelf kunnen winnen anders.
Omdat ik fan van Kruijswijk ben.quote:Op zaterdag 28 april 2018 14:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom is dat pijnlijk? In de Tour zal het andersom zijn. Hij had anders echt niet harder gereden gisteren.
Het zou echt mega dom zijn als ze Roglic in bergetappes laten knechten voor plek 9 van Kruijswijk. Neem aan dat ie een vrije rol krijgt.quote:Op zaterdag 28 april 2018 14:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom is dat pijnlijk? In de Tour zal het andersom zijn. Hij had anders echt niet harder gereden gisteren.
Dat lijkt me ook ja. Maar als het er op aankomt kan ie wel wat doen wellicht.quote:Op zaterdag 28 april 2018 14:41 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Het zou echt mega dom zijn als ze Roglic in bergetappes laten knechten voor plek 9 van Kruijswijk. Neem aan dat ie een vrije rol krijgt.
Ik geloof nog steeds dat Kruijswijk een potentieel winnaar van een grote ronde is. Hij hoeft nog maar 1 keer in zijn carrière op het juiste moment de vorm van mei 2016 terug te vinden, dan alle sneeuwmuren ontwijken, en hij is er. Niemand kan hem dan bijhouden, zelfs geen op hol geslagen Skybot.quote:Op zaterdag 28 april 2018 14:41 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Het zou echt mega dom zijn als ze Roglic in bergetappes laten knechten voor plek 9 van Kruijswijk. Neem aan dat ie een vrije rol krijgt.
Dan zal hij zich volgend jaar weer volledig op de Giro moeten richten, want in de Tour zie ik het niet gebeuren. Kasseienrit lijkt me ook helemaal niks van Kruijswijk.quote:Op zaterdag 28 april 2018 14:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds dat Kruijswijk een potentieel winnaar van een grote ronde is. Hij hoeft nog maar 1 keer in zijn carrière op het juiste moment de vorm van mei 2016 terug te vinden, dan alle sneeuwmuren ontwijken, en hij is er. Niemand kan hem dan bijhouden, zelfs geen op hol geslagen Skybot.
Het is zonde dat die vorm nooit meer gekomen is in de afgelopen 2 jaar, maar zijn rijden van gisteren biedt zeker hoop.
Als hij de vorm van Giro 2016 terugvindt (hele grote 'als', ik weet het), dan wint hij dit jaar gewoon de Tour, kasseienrit of geen kasseienrit. Ik weet niet of je die ronde gekeken hebt maar hij was echt veruit de beste, zoals Contador in zijn beste jaren.quote:Op zaterdag 28 april 2018 14:56 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dan zal hij zich volgend jaar weer volledig op de Giro moeten richten, want in de Tour zie ik het niet gebeuren. Kasseienrit lijkt me ook helemaal niks van Kruijswijk.
Ik kan hier niet naar luisteren zonder enorm kromme tenen te krijgen.quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2018 15:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kan hier niet naar luisteren zonder enorm kromme tenen te krijgen.
Jan Boven is verstandelijk misvormd.
Ik heb die ronde op de voet gevolgd en hij was inderdaad indrukwekkend toen. Maar tegen een Froome in topvorm moet ik het nog zien. Bovendien wil het ook wel wat zeggen dat hij een dergelijk niveau nooit meer gehaald heeft. Echt alles moet op zijn plek vallen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 15:00 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als hij de vorm van Giro 2016 terugvindt (hele grote 'als', ik weet het), dan wint hij dit jaar gewoon de Tour, kasseienrit of geen kasseienrit. Ik weet niet of je die ronde gekeken hebt maar hij was echt veruit de beste, zoals Contador in zijn beste jaren.
Froome heeft zijn topvorm bergop ook al een paar jaar niet meer echt gehaald hè. Hij wint de laatste jaren vooral door een combinatie van een ijzersterk team, matige concurrentie, goede tijdritten en verrassingsaanvallen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 15:15 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik heb die ronde op de voet gevolgd en hij was inderdaad indrukwekkend toen. Maar tegen een Froome in topvorm moet ik het nog zien. Bovendien wil het ook wel wat zeggen dat hij een dergelijk niveau nooit meer gehaald heeft. Echt alles moet op zijn plek vallen.
Je vergeet salbutamol.quote:Op zaterdag 28 april 2018 15:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Froome heeft zijn topvorm bergop ook al een paar jaar niet meer echt gehaald hè. Hij wint de laatste jaren vooral door een combinatie van een ijzersterk team, matige concurrentie, goede tijdritten en verrassingsaanvallen.
En salbutamol inderdaad. Dank je.quote:Op zaterdag 28 april 2018 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je vergeet salbutamol.
wanneer komt die uitspraak?quote:Op zaterdag 28 april 2018 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je vergeet salbutamol.
Met een beetje mazzel eind 2020.quote:
Wanneer Sky het uitkomt blijkbaar.quote:
Waarschijnlijk niet, ook als hij geschorst wordt.quote:Op zaterdag 28 april 2018 15:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Ze mogen in de Giro straks wel extra hun best doen. Degene die tweede wordt achter Froome krijgt waarschijnlijk de titel later alsnog per post toegestuurd.
Vraag maar aan Scarponi. Oh wacht.
Ik kan niet wachten om die dikzak in de Giro weer te zien fladderen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 15:45 schreef Slobeend het volgende:
Carlos Betancur (@Movistar_Team) a abandonné
#TDR2018
iddquote:Op zaterdag 28 april 2018 15:47 schreef Mansjester het volgende:
Waarom zenden ze nu godverdomme een herhaling uit van gisteren ipv live beelden
Waarschijnlijk zijn er gewoon nog geen livebeelden beschikbaarquote:Op zaterdag 28 april 2018 15:47 schreef Mansjester het volgende:
Waarom zenden ze nu godverdomme een herhaling uit van gisteren ipv live beelden
Is hier gewoon live hoor.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:03 schreef Mansjester het volgende:
Ah ,nog maar even terugblikken
Tering he
Emoe.quote:
We geven je nu alle ruimte om helemaal je gelijk te halen.quote:
Zo heb ik het ook geleerd van Herbert.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pernsteiner is een voormalig mountainbiker, die zou dan toch juist goed moeten kunnen dalen?
Hermann wacht op John.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pernsteiner is een voormalig mountainbiker, die zou dan toch juist goed moeten kunnen dalen?
Geen van beide. Je krijgt er hoe dan ook spijt van.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:35 schreef Mani89 het volgende:
Welke van de 2 zal ik nemen?
[ afbeelding ]
Mwa, als dit jaar tegenvalt zou hij weer terugkeren richting keienklassiekers toch? Kan hij weer naar eer en geweten een hamburger of Milka Oreo eten.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:31 schreef wimderon het volgende:
Tommus zal wel naar een ploeg als Trek gaan en daar floppen als kopman in grote rondes.
Luguber morbide.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:35 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kiezen als je ze ook beide op kan vreten?quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:35 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Een zo'n reep stop ik in mijn holle kies. Eet eens door man.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:35 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
I like the way you think.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom kiezen als je ze ook beide op kan vreten?
Karsten wekt regelmatig de indruk dat hij niet meer alles op de voet volgt.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kroon denkt dat Bernal Roglic niet kan verslaan in een sprint.
Volgens mij heeft hij gisteren pas voor het eerst van Bernal gehoord.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:52 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Karsten wekt regelmatig de indruk dat hij niet meer alles op de voet volgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |