Moet het dan?quote:Op donderdag 26 april 2018 02:47 schreef oranjevogel1 het volgende:
Om te vertellen dat hij in een andere tijdszone zit. Terwijl hij nu wel gewoon online is.
Ja daar zit wat in natuurlijk: nee ik was gisteravond nog aan het kijken, voor de Xiaomi Redmi Note 5. Maja wil mijn vriendin vragen, of ze niet even naar Shenzhen wilt gaan voor mij.quote:Op donderdag 26 april 2018 02:52 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Het is anders zo saai 's-nachts.
Kun je niet beter merkspul mee terug nemen i.p.v. chinese waar? Lijkt mij een groter verschil op te leveren met Nederland.quote:Op donderdag 26 april 2018 02:54 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja daar zit wat in natuurlijk: nee ik was gisteravond nog aan het kijken, voor de Xiaomi Redmi Note 5. Maja wil mijn vriendin vragen, of ze niet even naar Shenzhen wilt gaan voor mij.
Dat is juist merkspul: maar dan een Chinees A-merk, wat als zeer goed bekend staat en nog goed is ook. Probleem is echter, dat ik ¤ 22 voor een vijfdaags visum mag betalen.quote:Op donderdag 26 april 2018 02:55 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Kun je niet beter merkspul mee terug nemen i.p.v. chinese waar? Lijkt mij een groter verschil op te leveren met Nederland.
Mij lijkt het vliegticket een groter probleem?quote:Op donderdag 26 april 2018 03:00 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Probleem is echter, dat ik ¤ 22 voor een vijfdaags visum mag betalen.
Welk vliegticket: je neemt vanuit Hongkong, gewoon de tram naar Shenzhen. En daar loopt je dan naar de grens, waar je voor ¤ 22 een visum kunt kopen.quote:Op donderdag 26 april 2018 03:02 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Mij lijkt het vliegticket een groter probleem?
Ik dacht dat je in Singapore zat?quote:Op donderdag 26 april 2018 03:07 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Welk vliegticket: je neemt vanuit Hongkong, gewoon de tram naar Shenzhen. En daar loopt je dan naar de grens, waar je voor ¤ 22 een visum kunt kopen.
Ja nu nog wel: straks niet meer, want ik vlieg vandaag weer naar Hongkong.quote:Op donderdag 26 april 2018 03:07 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in Singapore zat?
Oh ok. Maar dat was je dus sowieso al van plan? Wat kost zo'n vluchtje nog, eigenlijk?quote:Op donderdag 26 april 2018 03:09 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja nu nog wel: straks niet meer, want ik vlieg vandaag weer naar Hongkong.
Van Singapore naar Hongkong? Of in algemeen van Amsterdam/Düsseldorf naar Hongkong? Dat is dan zo'n ¤ 500 tot ¤ 750 voor een retourvlucht.quote:Op donderdag 26 april 2018 03:12 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Oh ok. Maar dat was je dus sowieso al van plan? Wat kost zo'n vluchtje nog, eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |