quote:
Smeerlap dat het is met zijn kikkerkopquote:
dat was zo godagruwelijk awkwardquote:Op woensdag 25 april 2018 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
"Als je naar Twente - PSV wil dan mag dat"
Dat zegt genoeg!quote:Op woensdag 25 april 2018 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ah, Buma heeft hij geen oordeel over. Ga daar dan niet zitten Henk.
Hij zit daar vanwege de Oostvaarderplassen.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ah, Buma heeft hij geen oordeel over. Ga daar dan niet zitten Henk.
Hij maakte zich wel heel sterk voor komkommers.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:19 schreef svann het volgende:
[..]
Hij zit daar vanwege de Oostvaarderplassen.
Al was hij indertijd geen geweldige staatssecretaris natuurbeheer.
Hij is een ex-politicus, dan snap je toch dat je over dit onderwerp ook je mening moet geven. Over andere politici heeft hij het wel dus dat is het probleem niet.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:19 schreef svann het volgende:
[..]
Hij zit daar vanwege de Oostvaarderplassen.
Al was hij indertijd geen geweldige staatssecretaris natuurbeheer.
quote:Op woensdag 25 april 2018 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
Telegraafgast trapt weer opendeuren in en Xandergod gaat het goed duiden.
Hij was zelf komkommernieuws.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:20 schreef monkyyy het volgende:
Hij maakte zich wel heel sterk voor komkommers.
Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is een ex-politicus, dan snap je toch dat je over dit onderwerp ook je mening moet geven. Over andere politici heeft hij het wel dus dat is het probleem niet.
Wordt zometeen alleen maar meer als het over de Oostvaardersplassen gaat.quote:
is hij voor bijvoerenquote:Op woensdag 25 april 2018 23:25 schreef Martinello het volgende:
[..]
Wordt zometeen alleen maar meer als het over de Oostvaardersplassen gaat.
Dat ga ik voortaan ook bij mijn vriendin gebruiken als excuus.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:29 schreef monkyyy het volgende:
"Ik herinner me het niet", zo irritant he. I don't recall.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op woensdag 25 april 2018 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Dat heeft Henkie prima gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 april 2018 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Wat mankeert zo'n meisje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |