Ik zag toch een ietwat geniepig lachje toen het ging over Blind en de RvC, die wordt nog directeur bij Ajax.quote:
Ach die club is toch al verrot. Misschien gaat de neergang nog wat sneller maar meer ook nietquote:Op woensdag 25 april 2018 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag toch een ietwat geniepig lachje toen het ging over Blind en de RvC, die wordt nog directeur bij Ajax.
Lijkt me wel weer lachen zo'n soap met Van Gaal die iedereen wil controleren en tegen zich in het harnas gaat jagen, zijn dan weer sappige verhalen voor De Telegraaf.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ach die club is toch al verrot. Misschien gaat de neergang nog wat sneller maar meer ook niet
Mwa Hennie kan hem wel onder controle houdenquote:Op woensdag 25 april 2018 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me wel weer lachen zo'n soap met Van Gaal die iedereen wil controleren en tegen zich in het harnas gaat jagen, zijn dan weer sappige verhalen voor De Telegraaf.
Alsof Hennie daar ook maar iets om geeftquote:Op woensdag 25 april 2018 23:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa Hennie kan hem wel onder controle houden
Hennie moet die shitpuppets wel onder controle houden he voordat ze doorhebben dat ze als een hoer gebruikt wordenquote:Op woensdag 25 april 2018 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof Hennie daar ook maar iets om geeft
Hij laat die puppets van hem toch al jaren Ajax verneuken, zal hem een zorg zijn allemaal. Als hij maar op het ereterras kan zitten.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hennie moet die shitpuppets wel onder controle houden he voordat ze doorhebben dat ze als een hoer gebruikt worden
Feestjes op de toekomst met Brandstedergodquote:Op woensdag 25 april 2018 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij laat die puppets van hem toch al jaren Ajax verneuken, zal hem een zorg zijn allemaal. Als hij maar op het ereterras kan zitten.
Ja lekker toch macht hebbenquote:Op woensdag 25 april 2018 23:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Feestjes op de toekomst met Brandstedergod
Bankdirecteurtje hier , D66-idioot daarquote:Op woensdag 25 april 2018 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja lekker toch macht hebbenje zou maar gebruik maken van je macht om er iets goeds mee te betekenen voor Ajax, nee dat zou te ver gaan.
Bayern verneukt het zelf, die hadden 4-0 moeten winnen ofzoquote:
Ik verwijt niemand iets, ik baal gewoon dat die kutploeg weer de finale gaat halen en waarschijnlijk ook gaat winnen.quote:Op donderdag 26 april 2018 07:48 schreef Dejannn het volgende:
Ik wilde net zeggen inderdaad. Ga de tegenpartij een beetje verwijten dat Bayern zelf een legio aan kansen verprutst.
Ik vond Bayern sowieso niet echt overtuigend, de wil was er wel maar het leek er niet echt uit te komen gisteren. Mogen die aanval ook echt wel eens van vers bloed voorzien. Daarnaast spelen ze natuurlijk het hele seizoen tegen ploegen die een pak minder zijn, misschien dat dat toch ergens in je nadeel gaat werken op een bepaald moment.
heeft inderdaad niks met grootkapitaal van doenquote:
Bayern gaat door na penalties.quote:Op donderdag 26 april 2018 09:52 schreef ZuidGrens het volgende:
We worden deze editie van de CL wel echt verwend trouwens. Is ook wel eens anders geweest. Roma - Liverpool verwacht ik qua spanning niet veel, tenzij Roma snel scoort. Ik verwacht wel dat Real naar de finale gaat, maar de return is (op voorhand) het aankijken nog wel waard.
Maxi-mus god.quote:Op donderdag 26 april 2018 09:30 schreef maxi-mus het volgende:
Wel grappig dat dezelfde mensen die Ronaldo zijn gedrag verwijten hier zelf bijna niks anders hebben gedaan dan janken om kaarten en na de wedstrijd zeuren over hoe oneerlijk het allemaal is.
[ afbeelding ]
Waarom vind je Real een kutploeg? Hartstikke toffe spelers toch?quote:Op donderdag 26 april 2018 09:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik verwijt niemand iets, ik baal gewoon dat die kutploeg weer de finale gaat halen en waarschijnlijk ook gaat winnen.
Daarnaast miste Bayern Neuer, Alaba, Coman en al snel ook Robben en Boateng. Dat kan nooit zonder gevolgen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |