abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178741818
Hallo.

Ik heb een wajong-inkomen van 1001 netto per maand. Hiernaast heb ik door schenking van ouders en een kleine hypotheek erbovenop te nemen. Een woning kunnen kopen. Er zit nu zoveel geld aan intichting in dit nieuwboushuis. Dat ik echt door mijn budget heen ben. Ik mis nu nog een koelkast, wasmachine en bed. En slaap huidig op een tuinstoelkussentje op de vloer. Ik kan sparen natuurlijk maar dit duurt mij wat lang. Maar werk zit er niet in. En niemand neemt mij aan zelfs niet bij een supermarkt. Op sociale werkplekken verdien ik natuurlijk niks behalve een bedankje van SanDd.

Nu kwam ik via google medische experimenten tegen. Warvoor je kunt worden betaald. Ik lees dat je bijvoorbeeld 1915.- bruto kunt verdienen met 20 dagen overnachting waarbij ze je lekprikken en ook experimentele medicijnen toedienen. Dit lijkt mij wel wat.

Nu is mijn (oprecht serieuze!) vraag. Als ik mij inschrijf voor zo'n experiment en overleef dit. Hoeveel houd ik dan over van die 1925 bruto. Welke gvolgen heeft dit voor mijn uitkering/wajong? Mag ik wel bijverdienen?
Dit is natuurlijk niet in doorlopend regelmatig dienstverband. In welke schijf val ik dan?
Hoeveel keer per jaar mag ik zoiets doen?

(ik heb een Wajong van vóór 2010)

[ Bericht 2% gewijzigd door Special-Tee op 25-04-2018 21:36:08 ]
pi_178742019
Gewoon doen. En vragen of ze je contant uit willen betalen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 25 april 2018 @ 21:30:36 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178742028
Afhankelijk van de reden van je Wajong is de kans groot dat ze je helemaal niet willen hebben voor zo'n experiment.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_178742058
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 21:30 schreef Leandra het volgende:
Afhankelijk van de reden van je Wajong is de kans groot dat ze je helemaal niet willen hebben voor zo'n experiment.
Of juist wel. :+
pi_178742113
Er is ook een fokkers helpen fokkers forum onder vraag en aanbod. Of via tweedehands winkel of emhaus.
Matras heb ik nog wel voor je. Maar ik weet niet waar je woont. Ik woon in regio Nijmegen.
pi_178742137
Inderdaad mensen in een wajong willen ze niet hebben voor deze experimenten alleen gezonde mensen ook geen psychiatrische aandoeningen.
pi_178742166
Een huis kopen en inrichten en dan geen bed, koelkast en wasmachine kopen. Juist ja. :')
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_178742305
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 21:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Een huis kopen en inrichten en dan geen bed, koelkast en wasmachine kopen. Juist ja. :')
Ja dat is echt zo. Een tuindeur alleen kost al 200 euro. De tuin laten afgraven ophogen en betegelen kost al 2000. Dan nog de tegels. Ik kan wel doorgaan met kosten op te noemen. De eerste paar maanden zonder koelkast overleef ik wel want eet alleen brood. Ik wil wat ik nu heb zo graag vasthouden.
pi_178742318
koop gewoon 2e hands koelkast, bed en wasmachine. samen kan niet meer dan 150 kosten. Mits je goed zoekt in marktplaats
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_178742332
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 21:38 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Ja dat is echt zo. Een tuindeur alleen kost al 200 euro. De tuin laten afgraven ophogen en betegelen kost al 2000. Dan nog de tegels. Ik oan wel doorgaan met kosten op te noemen.
Als je prioriteit bij het ophogen van je tuin ligt i.p.v. bij een bed, koelkast en wasmachine, dan is er toch iets goed mis met je.
  woensdag 25 april 2018 @ 21:41:24 #11
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_178742386
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 21:39 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Als je prioriteit bij het ophogen van je tuin ligt i.p.v. bij een bed, koelkast en wasmachine, dan is er toch iets goed mis met je.
En die mensen hebben dan een wajong uitkering ;)

....en zoeken ze in elk geval NIET voor dergelijke experimenten.
Don't let my username fool you...
  woensdag 25 april 2018 @ 21:45:17 #12
477595 Special-Tee
Speciaal Geval
pi_178742504
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 21:39 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Een tuin moet gedaan in een nette buurt. Deze kan niet maanden lang als een woeste kinderparadijs met 30cm onkruid blijven staan waar de honden vd buuf elke ochtend in lopen te poepen. Zo liggen mijn prioriteiten.

[ Bericht 3% gewijzigd door noodgang op 26-04-2018 08:39:57 (Aardig blijven) ]
pi_178742544
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 21:45 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Een tuin moet gedaan in een nette buurt. Deze kan niet maanden lang als een woeste kinderparadijs met 30cm onkruid blijven staan waar de honden vd buuf elke ochtend in lopen te poepen. Zo liggen mijn prioriteiten.
I rest my case.

[ Bericht 3% gewijzigd door noodgang op 26-04-2018 08:40:15 ]
  woensdag 25 april 2018 @ 21:47:40 #14
477595 Special-Tee
Speciaal Geval
pi_178742562
Maar kunnnen jullie ook eens een keer inhoudelijk ingaan op de vragen. In plaats van afwijken en trollen en andere zaken erbij te halen steeds? Ik snap dat de fokker voornamelijk een soort subklasse debiele mens is. Maar probeer het toch eens. Fokkers zijn wel intelligent genoeg lijkt mij. Dank u wel.
pi_178742600
Vraag het je uitkeringsinstantie en de instantie die de experimenten uitvoert.
pi_178742617
https://perspectief.uwv.n(...)iele-gevolgen?page=1
Hallo Femfemi,

Excuses dat de informatie niet helemaal duidelijk is geweest.

Verdien je eenmalig een bepaald bedrag met niet-verzekerde arbeid?
Dan verrekenen wij dit met de Wajong-uitkering over de maand waarin je de inkomsten hebt.
Het wordt dus niet over het hele jaar uitgesmeerd.

Met vriendelijke groet,
Stella
UWV Webcare Team

Maar zoals meerder al zeiden je komt sowieso al niet in aanmerking voor dit werk.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2018 21:50:37 ]
  woensdag 25 april 2018 @ 21:51:11 #17
477595 Special-Tee
Speciaal Geval
pi_178742648
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 21:46 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

I rest my case.
Dat het een nette buurt is én dat de tuin jarenlang onkruid heeft staan groeien. Dat is niet mijn fout. De situatie is wel degelijk écht.

[ Bericht 2% gewijzigd door noodgang op 26-04-2018 08:41:34 ]
pi_178742731
quote:
Dat het een nette buurt is én dat de tuin jarenlang onkruid heeft staan groeien. Dat is niet mijn fout. De situatie is wel degelijk écht.
Prima dat die situatie echt is, maar iedereen met een beetje normale gedachtengang zou eerst een bed, koelkast en wasmachine kopen voordat hij aan cosmetische zaken zoals een tuin begint.
Maar goed, je hebt al gezegd waar je prioriteiten liggen. Ik ga je niet enablen. Sterkte ermee.

[ Bericht 16% gewijzigd door noodgang op 26-04-2018 08:41:52 ]
  woensdag 25 april 2018 @ 22:05:36 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178743006
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 21:47 schreef Special-Tee het volgende:
Maar kunnnen jullie ook eens een keer inhoudelijk ingaan op de vragen. In plaats van afwijken en trollen en andere zaken erbij te halen steeds? Ik snap dat de fokker voornamelijk een soort subklasse debiele mens is. Maar probeer het toch eens. Fokkers zijn wel intelligent genoeg lijkt mij. Dank u wel.
Er worden je spullen aangeboden en er is al gereageerd dat je als Wajonger waarschijnlijk niet interessant bent voor medische experimenten.

En in een nette buurt laat de buurvrouw de hond niet in de tuin van een ander schijten, ongeacht de hoogte van het onkruid.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_178743034
Bij de kringloop een matras en koelkast haken voor weinig kan niet? Of op marktplaats of Facebook ik geef weg?

Kost je bijna niets, alleen vervoer regelen.
Whatever...
pi_178743046
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 21:24 schreef Special-Tee het volgende:
Hallo.

Ik heb een wajong-inkomen van 1001 netto per maand. Hiernaast heb ik door schenking van ouders en een kleine hypotheek erbovenop te nemen. Een woning kunnen kopen. Er zit nu zoveel geld aan intichting in dit nieuwboushuis. Dat ik echt door mijn budget heen ben. Ik mis nu nog een koelkast, wasmachine en bed. En slaap huidig op een tuinstoelkussentje op de vloer. Ik kan sparen natuurlijk maar dit duurt mij wat lang. Maar werk zit er niet in. En niemand neemt mij aan zelfs niet bij een supermarkt. Op sociale werkplekken verdien ik natuurlijk niks behalve een bedankje van SanDd.

Nu kwam ik via google medische experimenten tegen. Warvoor je kunt worden betaald. Ik lees dat je bijvoorbeeld 1915.- bruto kunt verdienen met 20 dagen overnachting waarbij ze je lekprikken en ook experimentele medicijnen toedienen. Dit lijkt mij wel wat.

Nu is mijn (oprecht serieuze!) vraag. Als ik mij inschrijf voor zo'n experiment en overleef dit. Hoeveel houd ik dan over van die 1925 bruto. Welke gvolgen heeft dit voor mijn uitkering/wajong? Mag ik wel bijverdienen?
Dit is natuurlijk niet in doorlopend regelmatig dienstverband. In welke schijf val ik dan?
Hoeveel keer per jaar mag ik zoiets doen?

(ik heb een Wajong van vóór 2010)
Het lijkt erop alsof je niet op jezelf kan wonen.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  woensdag 25 april 2018 @ 22:07:49 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178743057
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Doe ff normaal, man.

[..]

Prima dat die situatie echt is, maar iedereen met een beetje normale gedachtengang zou eerst een bed, koelkast en wasmachine kopen voordat hij aan cosmetische zaken zoals een tuin begint.
Maar goed, je hebt al gezegd waar je prioriteiten liggen. Ik ga je niet enablen. Sterkte ermee.
Dit dus, en geen nette buurman of buurvrouw die het je kwalijk neemt als je eerst even een bed, bank en koelkast regelt voor je de tuin aanpakt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 25 april 2018 @ 22:08:20 #23
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_178743077
Er is een reden dat die bedragen zo absurd hoog zijn.
Kans op sterfte, allergische reacties, etc.etc.

En met een uitkering wordt dit gezien als inkomsten dus kan je het net zo hard weer inleveren of word je gekort op je WaJong.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 25 april 2018 @ 22:08:28 #24
477595 Special-Tee
Speciaal Geval
pi_178743084
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 22:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Er worden je spullen aangeboden en er is al gereageerd dat je als Wajonger waarschijnlijk niet interessant bent voor medische experimenten.

En in een nette buurt laat de buurvrouw de hond niet in de tuin van een ander schijten, ongeacht de hoogte van het onkruid.
Dit weet je echt heel zeker en zou je je rechterarm voor laten amputeren als je ernaast zit?
  woensdag 25 april 2018 @ 22:08:53 #25
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_178743095
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 21:45 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Er is iets goed mis met jouw denken en redenatie. Een tuin moet gedaan in een nette buurt. Deze kan niet maanden lang als een woeste kinderparadijs met 30cm onkruid blijven staan waar de honden vd buuf elke ochtend in lopen te poepen. Zo liggen mijn prioriteiten.
Je typt opeens een stuk beter.

Troll volgens mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')