Minder dan 4 doelpunten zet ik de TV niet meer aan.quote:Op woensdag 25 april 2018 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen verwachten teveel van een wedstrijd tegenwoordig. Het moet allemaal KNOTSGEK
shirtsponsor staat ook op het shirt ouwe reus.quote:Op woensdag 25 april 2018 21:11 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Roma echt alwel 40 jaar dezelfde shirts
Grand Prestige hierquote:Op woensdag 25 april 2018 21:11 schreef MTheBassman het volgende:
Maar lekker een halve liter bier van 12% gepakt, dan vermaak ik me in ieder geval nog een beetje.
Ik vind het wel wat hebben, mooi onaangetast shirt.quote:Op woensdag 25 april 2018 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was toch ook idioot dat zo'n club jaren geen shirtsponsor had.
maagdelijk wit genotquote:Op woensdag 25 april 2018 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
Witte shirt van Real vind ik altijd prachtig.
Ik kijk wedstrijden van Ajax, dan ben je snel tevreden.quote:Op woensdag 25 april 2018 21:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Minder dan 4 doelpunten zet ik de TV niet meer aan.
Deden ze meer uit armoede dat ze geen sponsor konden vinden volgens mij dan omdat ze het zo mooi vonden.quote:Op woensdag 25 april 2018 21:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben, mooi onaangetast shirt.
Maar ja, uiteindelijk moet je met de tijd mee.
Dit shirt vind ik ook prima, dat blauwe ookquote:Op woensdag 25 april 2018 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
Witte shirt van Real vind ik altijd prachtig.
Hebben ze al een burgermeestet?quote:Op woensdag 25 april 2018 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk wedstrijden van Ajax, dan ben je snel tevreden.
Aan wit kan je weinig verneuken.quote:Op woensdag 25 april 2018 21:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dit shirt vind ik ook prima, dat blauwe ook
Real heeft vaak prachtige shirts
Eens.quote:Op woensdag 25 april 2018 21:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dit shirt vind ik ook prima, dat blauwe ook
Real heeft vaak prachtige shirts
Beetje tinderenquote:Op woensdag 25 april 2018 21:13 schreef Parafernalia het volgende:
Wat zijn jullie verder aan het doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |