Vandaag is dat debat toch? Iets zegt mij dat men dit pas aangetreden Kabinet niet laat vallen maar gewoon laat doorgaan waardoor Rutte andermaal dus wegkomt met zijn gedrag.quote:Op woensdag 25 april 2018 07:25 schreef Hamzoef het volgende:
Gisteren in het nieuws, de memo's omtrent afschaffing dividend-memo's.
Lijkt me duidelijk dat zowel Rutte als Wiebes hier vanaf wisten, maar het zal wel weer zo gedraaid worden dat Wiebes het veld mag ruimen, om Rutte buiten schot te houden.
Het is echt ongehoord met hoeveel die man weg komt. Alleen al het aantal bewindslieden dat onder zijn leiding heeft moeten vertrekken zou een motie van wantrouwen legitimeren.
Wel triest dat we dus nu al weten dat het vandaag gewoon poppenkast is.quote:Op woensdag 25 april 2018 07:29 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Vandaag is dat debat toch? Iets zegt mij dat men dit pas aangetreden Kabinet niet laat vallen maar gewoon laat doorgaan waardoor Rutte andermaal dus wegkomt met zijn gedrag.
quote:Op woensdag 25 april 2018 09:18 schreef the-eye het volgende:
[..]
Wel triest dat we dus nu al weten dat het vandaag gewoon poppenkast is.
Rutte de schuld geven van liegen. Dat is een net iets andere reden.quote:Op woensdag 25 april 2018 11:46 schreef Plompzakker het volgende:
Sloebers die Rutte de schuld geven van het feit dat ze zelf niks van hun leven hebben gemaakt
Aan teflon blijft ook niets plakken.quote:Op woensdag 25 april 2018 13:13 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Waar komt die teflon bijnaam eigenlijk vandaan?
quote:Op woensdag 25 april 2018 13:15 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Aan teflon blijft ook niets plakken.
Het gaat erom dat hij liegt, klapjosti.quote:Op woensdag 25 april 2018 11:46 schreef Plompzakker het volgende:
Sloebers die Rutte de schuld geven van het feit dat ze zelf niks van hun leven hebben gemaakt
Geen aandelen hebbenquote:Op woensdag 25 april 2018 19:07 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het gaat erom dat hij liegt, klapjosti.
Bovendien 1,4 miljard extra lastenverzwaring voor Nederlandse bedrijven/inwoners.
Oh really? Wat doet Kuzu verkeerd dan?quote:Op woensdag 25 april 2018 20:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Rutte's optreden valt in het niet bij de schimmige praktijken van Kuzu.
Huh? Kuzu heeft nog helemaal niks klaargespeeld dus ook niks “schimmigs”.quote:Op woensdag 25 april 2018 20:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Rutte's optreden valt in het niet bij de schimmige praktijken van Kuzu.
quote:Op woensdag 25 april 2018 21:13 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Huh? Kuzu heeft nog helemaal niks klaargespeeld dus ook niks “schimmigs”.
Wat?quote:Op woensdag 25 april 2018 21:18 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds stuk als ik terugdenk aan de “tostigate”...
Iwa als sepo in dit topic.quote:Op woensdag 25 april 2018 07:29 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Vandaag is dat debat toch? Iets zegt mij dat men dit pas aangetreden Kabinet niet laat vallen maar gewoon laat doorgaan waardoor Rutte andermaal dus wegkomt met zijn gedrag.
En niet alleen is je klacht meer dan terecht, het wordt ook nog een bevestigt middels dit artikel omdat de belangrijkste partijen Rutte weer de hand boven het hoofd houden.quote:Op woensdag 25 april 2018 07:25 schreef Hamzoef het volgende:
Gisteren in het nieuws, de memo's omtrent afschaffing dividend-memo's.
Lijkt me duidelijk dat zowel Rutte als Wiebes hier vanaf wisten, maar het zal wel weer zo gedraaid worden dat Wiebes het veld mag ruimen, om Rutte buiten schot te houden.
Het is echt ongehoord met hoeveel die man weg komt. Alleen al het aantal bewindslieden dat onder zijn leiding heeft moeten vertrekken zou een motie van wantrouwen legitimeren.
Google John Gottiquote:Op woensdag 25 april 2018 13:13 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Waar komt die teflon bijnaam eigenlijk vandaan?
Oh leg eens uit hoe een chronisch zieke c.q. gehandicapte die voorheen gewoon een minimumloon met bijkomende rechten kreeg schuldig is aan het verliezen van die zaken omdat dat voor de werkgevers wat lekkerder is?quote:Op woensdag 25 april 2018 11:46 schreef Plompzakker het volgende:
Precies, ikke, ikke, ikke...quote:
Is eigenbelang niet ook wat arme mensen naar de sp trekt?quote:Op donderdag 26 april 2018 15:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies, ikke, ikke, ikke...
Maar zeg dat dan ook gewoon in plaats van dat gel*l over 'werkgelegenheid', 'landsbelang' en 'gaaf land'
Kennelijk niet, aangezien niet alleen 'armen' op de SP stemmen.quote:Op donderdag 26 april 2018 15:42 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Is eigenbelang niet ook wat arme mensen naar de sp trekt?
Dat gehandicapte heb je er zelf bij bedacht.quote:Op donderdag 26 april 2018 15:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kennelijk niet, aangezien niet alleen 'armen' op de SP stemmen.
Maar beantwoord mijn vraag daarvoor nog even, over die gehandicapte sloebers die nu onder minimumloon en zonder recht op WW en pensioen mogen ploeteren.
Oh dat vind je niet zo netjes?quote:Op donderdag 26 april 2018 15:48 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat gehandicapte heb je er zelf bij bedacht.
Mijn opmerking ging over mensen die hun eigen falen afschuiven op een meer dan prima minister president omdat ze anderen niks gunnen wat ze zelf ook niet hebben
Wat vind ik niet netjes?quote:Op donderdag 26 april 2018 15:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh dat vind je niet zo netjes?
Je hebt dus gewoon het regeerakkoord niet gelezen... want gehandicapten GAAN onder minimumloon te werk gezet worden en GAAN geen WW en pensioensrechten opbouwen.quote:Op donderdag 26 april 2018 15:51 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wat vind ik niet netjes?
Dat je altijd een discussie naar een bepaalde kant op draait in plaats van bij het originele punt te blijven?
Dat getuigt meer van onmacht dan dat ik het niet netjes vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |