Ik vind dat echt een bizar ding. Elke keer als ik daar langs kom vraag ik me af wie bedacht heeft dat het een goed idee was om op die ogenschijnlijk random plek zo'n horizonbevuilende, kansloos lelijke toko neer te plempen.quote:
Afzichtelijk gebouw inderdaad, heb geen idee waarom je zoiets voor de Martinitoren zou neerzetten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 13:40 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een bizar ding. Elke keer als ik daar langs kom vraag ik me af wie bedacht heeft dat het een goed idee was om op die ogenschijnlijk random plek zo'n horizonbevuilende, kansloos lelijke toko neer te plempen.
Ik heb trouwens geen idee wat de functie van een VVV nog is. Informatie staat toch gewoon op Internet tegenwoordig?
Is nét gerenoveerdquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 13:51 schreef Liftdeur het volgende:
Ook vind ik de ABN Amro aan de grote markt zeer lelijk, mag ook wel eens wat aan gebeuren.
Echt?quote:
Half jaar geleden (alweer) blijkbaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:15 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Echt?![]()
![]()
Hoelang al? Ben sinds ik klaar ben met mijn studie niet veel meer in de stad geweest.
Wist ik niks van, terwijl ik regelmatig in de stad ben geweest sindsdienquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Half jaar geleden (alweer) blijkbaar.
[ afbeelding ]
Wel goed gelukt: stuk frissere en rustigere aanblik. Alleen jammer dat links en rechts nog puisten van gebouwen zijn.
nog steeds verschrikkelijk lelijk, zoals zoveel gebouwen in de binnenstadquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Half jaar geleden (alweer) blijkbaar.
[ afbeelding ]
Wel goed gelukt: stuk frissere en rustigere aanblik. Alleen jammer dat links en rechts nog puisten van gebouwen zijn.
Ik weet dat dat de bedoeling is maar dat ding staat er nu al zo lang dat ik van mening ben dat het begrip permanent hier vrij opzichtig wordt uitgehold.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Semi-permanent hoor. Het VVV Kantoor zat op het hoekje waar nu Vindicat is gekomen, met de aanpak van de oostwand het het forum moest het VVV een tijdelijke plek krijgen. En ik moet zeggen, met die trap is het best grappig. Als het Forum klaar is komt het VVV daarin en verdwijnt het kantoor op de Grote Markt, zodat het volledige marktplein weer gebruikt kan worden.
Vandaar ook dat we zelfmoordstad #1 zijn in Nederland.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:36 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
nog steeds verschrikkelijk lelijk, zoals zoveel gebouwen in de binnenstad
same herequote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:59 schreef yosander het volgende:
Oja 't was Bommen Berendniets van meegekregen
Vond dit jaar ook weinig bekendheid daaromtrent...quote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:46 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
same herefietste door stadspark en dacht "oh iets met paarden hier" totaal niet door dat dit iets met ontzet te maken had. Het is ook een net-niks feest natuurlijk....
ik ga altijd naar een barbier dus neequote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:59 schreef Kronkos het volgende:
weet iemand nog een goedkope tondeuze kapper?
Gewoon je kop kaal scheren en een baard groeien. Doe ik ook en ben nu net Kratos. Alleen dan het inferieure en mongoloïde broertje.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:59 schreef Kronkos het volgende:
weet iemand nog een goedkope tondeuze kapper?
Ik millimeter het al zelf maar ben er nog echt slecht in. Misschien moet ik een beter tondeuze kopenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gewoon je kop kaal scheren en een baard groeien. Doe ik ook en ben nu net Kratos. Alleen dan het inferieure en mongoloïde broertje.
Eén van je homies vragen het te doen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:52 schreef Kronkos het volgende:
[..]
Ik millimeter het al zelf maar ben er nog echt slecht in. Misschien moet ik een beter tondeuze kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |