Ts is xenofoob,quote:Op dinsdag 24 april 2018 20:48 schreef WouterWit het volgende:
Ik kwam twee weken terug op zaterdag zoals iedere andere dag aangelopen op de zaak en zag dat we een nieuwe collega mochten verwelkomen.
Ik begroette de jongeman vriendelijk en vroeg naar zijn naam. Dat ging ongeveer zo:
Wouter: Hey, Wouter, aangenaam.
Collega: Hey, ik ben Ramadan.
Wouter: Haha, moet je dan niet volgende maand pas beginnen [ afbeelding ]?
Collega: [ afbeelding ]
Ik: Oh sorry, was maar een grapje joh.
Collega: Ik ben daar niet van gediend.
Ik: Van wat ben je niet gediend, grapjes? Dat heb ik gemerkt inderdaad, ik zal het niet meer in m'n hoofd halen om er één richting jou te maken.
Collega: Ik krijg anders niet de indruk dat je dit serieus neemt. Ik zit op Jou-Joussef.
Ik: Joh, dat jij in je vrije tijd graag op Joussef gaat zitten moet jij weten maar houd dat in het vervolg voor je. Heb je nog zand in je vagina dat eruit moet of gaan we nu weer gewoon normaal tegen elkaar doen?
Collega: [ afbeelding ]
Wat is dat toch met sommige mensen die altijd alles zo serieus opvatten en als gevolg daarvan zelfs op goedbedoelde grapjes opgefokt reageren.
quote:Op dinsdag 24 april 2018 20:55 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ramadan is tevens een Arabische jongensnaam.
quote:Op dinsdag 24 april 2018 21:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat? Dat je dat niet weet is jouw probleem. Mijn neefje heet ook Ramadan.
Mijn neefje heet haringhappen.quote:Op dinsdag 24 april 2018 21:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat? Dat je dat niet weet is jouw probleem. Mijn neefje heet ook Ramadan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so is the past
I know, that's the whole point.quote:Op dinsdag 24 april 2018 20:55 schreef Maghrebijnse het volgende:
Dat sowieso.. Ken jij ook een Ramazan?quote:Op dinsdag 24 april 2018 21:01 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mooie naam hoor.. beter dan woelwater.
Nopes, heb wel een ander neefje dat Islam heet. En dat meen ik.quote:Op dinsdag 24 april 2018 21:02 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dat sowieso.. Ken jij ook een Ramazan?
quote:Op dinsdag 24 april 2018 21:01 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Mijn neefje heet haringhappen.Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja godver. Jij doet alsof iedereen hier zo wereldvreemd is dat ze de naam Ramadan niet zouden kennen.. Die komt elk jaar wel een paar keer bij Opsporing Verzocht langs.quote:Op dinsdag 24 april 2018 21:03 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nopes, heb wel een ander neefje dat Islam heet. En dat meen ik.
quote:Op dinsdag 24 april 2018 21:04 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ja godver. Jij doet alsof iedereen hier zo wereldvreemd is dat ze de naam Ramadan niet zouden kennen.. Die komt elk jaar wel een paar keer bij Opsporing Verzocht langs.
Onzin. Nooit is de naam langsgekomen. Zijn ook weinig Marokkanen die voor die naam kiezen. Merendeel heet Mohammed, Karim, Yusuf, Ibrahim, Nourdin en dat soort namen.quote:Op dinsdag 24 april 2018 21:04 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ja godver. Jij doet alsof iedereen hier zo wereldvreemd is dat ze de naam Ramadan niet zouden kennen.. Die komt elk jaar wel een paar keer bij Opsporing Verzocht langs.
Kvind mijn naam mooier dan Ramadan.quote:Op dinsdag 24 april 2018 21:01 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mooie naam hoor.. beter dan woelwater.
Hoe heet je dan?quote:Op dinsdag 24 april 2018 21:10 schreef DierenFokker het volgende:
[..]
Kvind mijn naam mooier dan Ramadan.
Ik vind Ramadan geen mooie naam maar ik zie de relevantie daarvan voor dit topic niet in to be honest.quote:
Zijn vaak heel dikke mensen.quote:Op dinsdag 24 april 2018 20:55 schreef Maghrebijnse het volgende:
Genoemd naar de vreetmaand.quote:
Haha, een grap die Ramadan in zijn leven nog maar 133459215 keer heeft gehoord.quote:Op dinsdag 24 april 2018 20:48 schreef WouterWit het volgende:
Wouter: Haha, moet je dan niet volgende maand pas beginnen?
Hahahhah! Tja, je zou maar zo een humor hebben...quote:Op dinsdag 24 april 2018 21:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Haha, een grap die Ramadan in zijn leven nog maar 133459215 keer heeft gehoord.
Humor. Voor te lachen.
quote:Op dinsdag 24 april 2018 21:52 schreef Jordy-B het volgende:
Als Ramadan gereageerd had met: "Ha! Origineel! Heb je die helemaal zelf bedacht? Ja joh? Die heb ik nog nooit gehoord! Ramadan. Volgende maand pas. Haha. Echt goed gevonden. Wauw, ik vind jou nu al de grappigste persoon ooit", had je ook een zeiktopic geopend. Maar dan over dat Ramadan een bijdehandje is.
Dus je bent gewoon een lul, TS. Dat je het even weet.
Sorry hoor dat ik niet aan jouw hoge standaarden op het gebied van kantoorhumor voldoe.quote:Op dinsdag 24 april 2018 21:52 schreef Jordy-B het volgende:
Als Ramadan gereageerd had met: "Ha! Origineel! Heb je die helemaal zelf bedacht? Ja joh? Die heb ik nog nooit gehoord! Ramadan. Volgende maand pas. Haha. Echt goed gevonden. Wauw, ik vind jou nu al de grappigste persoon ooit", had je ook een zeiktopic geopend. Maar dan over dat Ramadan een bijdehandje is.
Dus je bent gewoon een lul, TS. Dat je het even weet.
Dat ben ik met je eens maar het was een schot voor open doel en ik kon het niet laten om daar gebruik van te maken.quote:Op dinsdag 24 april 2018 21:49 schreef Pharkus het volgende:
Ik ken geen Ramadan.
Wel een beetje flauw dat je zegt geen grapjes meer te maken en dan begint over op Youssef te zitten.
TS op kantoor:quote:Op dinsdag 24 april 2018 23:10 schreef WouterWit het volgende:
[..]
Sorry hoor dat ik niet aan jouw hoge standaarden op het gebied van kantoorhumor voldoe.
Ik probeerde gewoon op een laagdrempelige manier het ijs te breken en ieder normaal persoon zou dat door hebben gehad en het spelletje mee hebben gespeeld maar klaarblijkelijk behoor jij tot de groep mensen waarover dit topic gaat dus soit.
Ik denk dat je iets te veel met je harses in de kantoorhumor hebt gezeten om je nog te kunnen realiseren dat kantoorhumor ten eerste geen humor is (daarom wordt het niet zelden door de grappenmaker begeleid met een 'haha', zodat de toehoorders begrijpen dat het voor te lachen is) en ten tweede geen ijsbreker is, maar een uiting van nervositeit.quote:Op dinsdag 24 april 2018 23:10 schreef WouterWit het volgende:
Ik probeerde gewoon op een laagdrempelige manier het ijs te breken en ieder normaal persoon zou dat door hebben gehad en het spelletje mee hebben gespeeld maar klaarblijkelijk behoor jij tot de groep mensen waarover dit topic gaat dus soit.
Wou je matte, jonge?quote:
Mag pas vanaf 15 mei.quote:Op woensdag 25 april 2018 05:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wou je matte, jonge?
Zal ik je even rammen dan.
Wat is spuit 11 in het Arabisch?quote:Op dinsdag 24 april 2018 20:55 schreef Maghrebijnse het volgende:
Maar dan wel na zonsondergangquote:Op woensdag 25 april 2018 04:14 schreef Diqiu-Long het volgende:
Bied Ramadan eens een lekkere Frikadel aan
Je presenteert je mening als feit. Kantoorhumor kan wel degelijk grappig gevonden worden. The Office UK is hilarisch naar mijn mening.quote:Op woensdag 25 april 2018 05:42 schreef Jordy-B het volgende:
Ik denk dat je iets te veel met je harses in de kantoorhumor hebt gezeten om je nog te kunnen realiseren dat kantoorhumor ten eerste geen humor is (daarom wordt het niet zelden door de grappenmaker begeleid met een 'haha', zodat de toehoorders begrijpen dat het voor te lachen is)
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten toch?quote:en ten tweede geen ijsbreker is, maar een uiting van nervositeit.
Je moet wel erg lange tenen hebben om dit enkel als het belachelijk maken van zijn naam te zien.quote:Leg mij eens uit hoe jij dacht het ijs te gaan breken door iemands naam belachelijk te maken?
Daar heb je inderdaad een punt.quote:En je dan niet realiseren dat hij die poging tot humor al honderdduizend keer gehoord heeft.
Dat heb ik niet gezegd.quote:Maar blijf maar in de waan dat je super ad rem gereageerd hebt
Mag ik vragen of jij toevallig eveneens Ramadan heet?quote:en dat het allemaal de schuld is van Ramadan dat hij dergelijk gedrag direct de kop indrukt.
Wat ben jij een jankerd.quote:Op woensdag 25 april 2018 05:42 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets te veel met je harses in de kantoorhumor hebt gezeten om je nog te kunnen realiseren dat kantoorhumor ten eerste geen humor is (daarom wordt het niet zelden door de grappenmaker begeleid met een 'haha', zodat de toehoorders begrijpen dat het voor te lachen is) en ten tweede geen ijsbreker is, maar een uiting van nervositeit.
Leg mij eens uit hoe jij dacht het ijs te gaan breken door iemands naam belachelijk te maken?
En je dan niet realiseren dat hij die poging tot humor al honderdduizend keer gehoord heeft. Maar blijf maar in de waan dat je super ad rem gereageerd hebt en dat het allemaal de schuld is van Ramadan dat hij dergelijk gedrag direct de kop indrukt.
Een Ramadan gespotquote:Op woensdag 25 april 2018 05:42 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets te veel met je harses in de kantoorhumor hebt gezeten om je nog te kunnen realiseren dat kantoorhumor ten eerste geen humor is (daarom wordt het niet zelden door de grappenmaker begeleid met een 'haha', zodat de toehoorders begrijpen dat het voor te lachen is) en ten tweede geen ijsbreker is, maar een uiting van nervositeit.
Leg mij eens uit hoe jij dacht het ijs te gaan breken door iemands naam belachelijk te maken?
En je dan niet realiseren dat hij die poging tot humor al honderdduizend keer gehoord heeft. Maar blijf maar in de waan dat je super ad rem gereageerd hebt en dat het allemaal de schuld is van Ramadan dat hij dergelijk gedrag direct de kop indrukt.
Het is niet mijn "Ramadan vond mijn poging tot humor niet leuk"-janktopic, huilie.quote:
kan dit niet even weg gehaald wordenquote:Op dinsdag 24 april 2018 20:55 schreef Maghrebijnse het volgende:
Solicitatiequote:Op woensdag 25 april 2018 11:58 schreef Sander166 het volgende:
Ramadan heten![]()
Islam heten![]()
Jihad heten
Humor op kantoor is niet hetzelfde als kantoorhumor.quote:Op woensdag 25 april 2018 09:02 schreef WouterWit het volgende:
[..]
Je presenteert je mening als feit. Kantoorhumor kan wel degelijk grappig gevonden worden. The Office UK is hilarisch naar mijn mening.
jawelquote:Het één hoeft het ander niet uit te sluiten toch?
"Haha, jij hebt een rare naam." Dat noem ik belachelijk makenquote:Je moet wel erg lange tenen hebben om dit enkel als het belachelijk maken van zijn naam te zien.
Niet alleen daar hoor.quote:Daar heb je inderdaad een punt.
"Goed topic weer, vogeltjesdans"?quote:Op woensdag 25 april 2018 12:13 schreef Plompzakker het volgende:
Wat staat er op een marokkaanse botsauto?
Als ik die namen zo lees dan begint in mijn hoofd al een stemmetje met 'En vandaag in opsporing verzocht'quote:Op dinsdag 24 april 2018 21:05 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Onzin. Nooit is de naam langsgekomen. Zijn ook weinig Marokkanen die voor die naam kiezen. Merendeel heet Mohammed, Karim, Yusuf, Ibrahim, Nourdin en dat soort namen.
Goed verhaal, vond het einde wat slap.quote:Op woensdag 25 april 2018 12:01 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het is niet mijn "Ramadan vond mijn poging tot humor niet leuk"-janktopic, huilie.
Ik ben zelf ook moslim 😕 Je hebt gwn mensen die geen humor hebben. Er was niks beledigends aan.quote:Op woensdag 25 april 2018 21:41 schreef Sigaartje het volgende:
Ik vond het ook een leuke garp.
Moslims kunnen niet om zichzelf lachen.
Collega’s maken ook grapjes om mijn kerkgang. Kan me er moeilijk druk om maken.quote:Op woensdag 25 april 2018 21:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook moslim 😕 Je hebt gwn mensen die geen humor hebben. Er was niks beledigends aan.
Je hebt alle afleveringen gezien?quote:Op dinsdag 24 april 2018 21:05 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Onzin. Nooit is de naam langsgekomen.
Zolang het gwn grapjes zijn kan ik er ook om lachen 🙂quote:Op woensdag 25 april 2018 21:50 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Collega’s maken ook grapjes om mijn kerkgang. Kan me er moeilijk druk om maken.
Gewoon niet zo aardig doen want dat is voor types zoals hij een teken van zwakte en bevestiging dat hij gewoon door kan gaan zich zo te blijven te gedragen vanwege zijn Geloof. Gewoon zeggen: " Je bent hier in Nederland en fuck off met je religie die hier niet geldt. Je doet normaal en anders tief je gewoon uit mijn buurt. Ben ik duidelijk theedoek?"quote:Op dinsdag 24 april 2018 20:48 schreef WouterWit het volgende:
Ik kwam twee weken terug op zaterdag zoals iedere andere dag aangelopen op de zaak en zag dat we een nieuwe collega mochten verwelkomen.
Ik begroette de jongeman vriendelijk en vroeg naar zijn naam. Dat ging ongeveer zo:
Wouter: Hey, Wouter, aangenaam.
Ramadan: Hey, ik ben Ramadan.
Wouter: Haha, moet je dan niet volgende maand pas beginnen [ afbeelding ]?
Ramadan: [ afbeelding ]
Wouter: Oh sorry, was maar een grapje joh.
Ramadan: Ik ben daar niet van gediend.
Wouter: Van wat ben je niet gediend, grapjes? Dat heb ik gemerkt inderdaad, ik zal het niet meer in m'n hoofd halen om er één richting jou te maken.
Ramadan: Ik krijg anders niet de indruk dat je dit serieus neemt. Ik zit op Jou-Joussef.
Wouter: Joh, dat jij in je vrije tijd graag op Joussef gaat zitten moet jij weten maar houd dat in het vervolg voor je. Heb je nog zand in je vagina dat eruit moet of gaan we nu weer gewoon normaal tegen elkaar doen?
Ramadan: [ afbeelding ]
Wat is dat toch met sommige mensen die altijd alles zo serieus opvatten en als gevolg daarvan zelfs op goedbedoelde grapjes opgefokt reageren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |