Ts is xenofoob,quote:Op dinsdag 24 april 2018 20:48 schreef WouterWit het volgende:
Ik kwam twee weken terug op zaterdag zoals iedere andere dag aangelopen op de zaak en zag dat we een nieuwe collega mochten verwelkomen.
Ik begroette de jongeman vriendelijk en vroeg naar zijn naam. Dat ging ongeveer zo:
Wouter: Hey, Wouter, aangenaam.
Collega: Hey, ik ben Ramadan.
Wouter: Haha, moet je dan niet volgende maand pas beginnen [ afbeelding ]?
Collega: [ afbeelding ]
Ik: Oh sorry, was maar een grapje joh.
Collega: Ik ben daar niet van gediend.
Ik: Van wat ben je niet gediend, grapjes? Dat heb ik gemerkt inderdaad, ik zal het niet meer in m'n hoofd halen om er één richting jou te maken.
Collega: Ik krijg anders niet de indruk dat je dit serieus neemt. Ik zit op Jou-Joussef.
Ik: Joh, dat jij in je vrije tijd graag op Joussef gaat zitten moet jij weten maar houd dat in het vervolg voor je. Heb je nog zand in je vagina dat eruit moet of gaan we nu weer gewoon normaal tegen elkaar doen?
Collega: [ afbeelding ]
Wat is dat toch met sommige mensen die altijd alles zo serieus opvatten en als gevolg daarvan zelfs op goedbedoelde grapjes opgefokt reageren.
quote:Op dinsdag 24 april 2018 20:55 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ramadan is tevens een Arabische jongensnaam.
quote:Op dinsdag 24 april 2018 21:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat? Dat je dat niet weet is jouw probleem. Mijn neefje heet ook Ramadan.
Mijn neefje heet haringhappen.quote:Op dinsdag 24 april 2018 21:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat? Dat je dat niet weet is jouw probleem. Mijn neefje heet ook Ramadan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so is the past
I know, that's the whole point.quote:Op dinsdag 24 april 2018 20:55 schreef Maghrebijnse het volgende:
Dat sowieso.. Ken jij ook een Ramazan?quote:Op dinsdag 24 april 2018 21:01 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mooie naam hoor.. beter dan woelwater.
Nopes, heb wel een ander neefje dat Islam heet. En dat meen ik.quote:Op dinsdag 24 april 2018 21:02 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dat sowieso.. Ken jij ook een Ramazan?
quote:Op dinsdag 24 april 2018 21:01 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Mijn neefje heet haringhappen.Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja godver. Jij doet alsof iedereen hier zo wereldvreemd is dat ze de naam Ramadan niet zouden kennen.. Die komt elk jaar wel een paar keer bij Opsporing Verzocht langs.quote:Op dinsdag 24 april 2018 21:03 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nopes, heb wel een ander neefje dat Islam heet. En dat meen ik.
quote:Op dinsdag 24 april 2018 21:04 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ja godver. Jij doet alsof iedereen hier zo wereldvreemd is dat ze de naam Ramadan niet zouden kennen.. Die komt elk jaar wel een paar keer bij Opsporing Verzocht langs.
Onzin. Nooit is de naam langsgekomen. Zijn ook weinig Marokkanen die voor die naam kiezen. Merendeel heet Mohammed, Karim, Yusuf, Ibrahim, Nourdin en dat soort namen.quote:Op dinsdag 24 april 2018 21:04 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ja godver. Jij doet alsof iedereen hier zo wereldvreemd is dat ze de naam Ramadan niet zouden kennen.. Die komt elk jaar wel een paar keer bij Opsporing Verzocht langs.
Kvind mijn naam mooier dan Ramadan.quote:Op dinsdag 24 april 2018 21:01 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mooie naam hoor.. beter dan woelwater.
Hoe heet je dan?quote:Op dinsdag 24 april 2018 21:10 schreef DierenFokker het volgende:
[..]
Kvind mijn naam mooier dan Ramadan.
Ik vind Ramadan geen mooie naam maar ik zie de relevantie daarvan voor dit topic niet in to be honest.quote:
Zijn vaak heel dikke mensen.quote:Op dinsdag 24 april 2018 20:55 schreef Maghrebijnse het volgende:
Genoemd naar de vreetmaand.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |