Matige comeback.quote:Op dinsdag 24 april 2018 19:09 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
goed dat je jezelf heb gespot jammer dat 't lijkt alsof je 't op mij projecteert
Waarom ga je ineens gedeeltelijk in het engels reageren? Denk je dat je dan sterker overkomt? Je bent nog steeds een kneus die vergeten is dat ook een stad in een provincie ligt.quote:Op dinsdag 24 april 2018 19:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Matige comeback.
Gepost vanuit het hartje van 't land. UUUUUUUUUUUUUUUUU!!!
Mad provinciaaltje gespotquote:Op dinsdag 24 april 2018 19:11 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Waarom ga je ineens gedeeltelijk in het engels reageren? Denk je dat je dan sterker overkomt? Je bent nog steeds een kneus die vergeten is dat ook een stad in een provincie ligt.
Zo lang nagedacht en dan met zo'n reactie komen. Jammer ik had meer verwacht. Probeer het nog eens. Ik geef je een tweede kans..quote:
Nagedacht? Ik denk letterlijk niet na over mensen in de provincie. Maar denk gerust dat je van enige waarde bent voor de randstadquote:Op dinsdag 24 april 2018 19:17 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Zo lang nagedacht en dan met zo'n reactie komen. Jammer ik had meer verwacht. Probeer het nog eens. Ik geef je een tweede kans..
Vroeger had je de Amsterdamse arrogantie, nu zijn mensen in Utrecht een stuk erger. "Kijk mij eens in het midden van het land wonen in een stad die al heel lang bestaat, kijk mij eens in Utrecht wonen en voor FC Utrecht zijn"quote:
Jammer dat je niet nadenkt over jezelf, zou je eens moeten doen. Nadenken over jezelf en over je reacties.quote:Op dinsdag 24 april 2018 19:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nagedacht? Ik denk letterlijk niet na over mensen in de provincie. Maar denk gerust dat je van enige waarde bent voor de randstad
Ik reageer consequent op jou, desondanks lijk je steeds in de waan te leven dat ik over mezelf spreek. Is dit wat ze een 'minderwaardigheidscomplex' noemen?quote:Op dinsdag 24 april 2018 19:22 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Jammer dat je niet nadenkt over jezelf, zou je eens moeten doen. Nadenken over jezelf en over je reacties.
Je projecteert de dingen over jezelf op mij en dat is vermakelijk. Vertel eens wat meer over je minderwaardigheidscomplex. Is dat de reden dat je zo raar praat hier? Waarom je denkt dat iemand die in en stad woont dus niet in een provincie woont?quote:Op dinsdag 24 april 2018 19:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik reageer consequent op jou, desondanks lijk je steeds in de waan te leven dat ik over mezelf spreek. Is dit wat ze een 'minderwaardigheidscomplex' noemen?
quote:Op dinsdag 24 april 2018 18:47 schreef oranjevogel1 het volgende:
Van die achterhoekers die dan bijvoorbeeld op Groningen of op Brabant haten, omdat ze willen dat iedereen Twents gaat spreken. Beter respecteren we de verschillen tussen de provincies, zodat dadelijk niet iedereen met zo een vreselijk Amsterdams accent loopt te spreken.
Terechte klacht weer, oranjevogel1
Dat patriottisme is meer te vinden in Brabant of Friesland hoor. Achterhoekers en Twentenaren dringen niemand hun dialect op.quote:Op dinsdag 24 april 2018 18:47 schreef oranjevogel1 het volgende:
Van die achterhoekers die dan bijvoorbeeld op Groningen of op Brabant haten, omdat ze willen dat iedereen Twents gaat spreken. Beter respecteren we de verschillen tussen de provincies, zodat dadelijk niet iedereen met zo een vreselijk Amsterdams accent loopt te spreken.
Terechte klacht weer, oranjevogel1
En Achterhoekers spreken geen Twents.quote:Op dinsdag 24 april 2018 20:15 schreef Cascade het volgende:
- Achterhoek is geen Twente.
- Achterhoek en Twente zijn geen provincies.
Verder eens, uitgezonderd Friesland dan.
Beter doe je een poar neem'n.
Als je dat nodig hebt om je pietluttige leventje in de periferie nog enigszins van waarde te laten zijn, dan gun ik je dat. U wint, mijn beste.quote:Op dinsdag 24 april 2018 19:47 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Je projecteert de dingen over jezelf op mij en dat is vermakelijk. Vertel eens wat meer over je minderwaardigheidscomplex. Is dat de reden dat je zo raar praat hier? Waarom je denkt dat iemand die in en stad woont dus niet in een provincie woont?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |