Thanks voor je reactie, ik zal dat is gaan uitzoeken!quote:Op dinsdag 24 april 2018 18:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Wij hebben op Sardinië een auto gehuurd bij Sicily by Car (dus niet op Sicilië, maar de naam doet me vermoeden dat dat niet zo'n punt is) en dat beviel goed en was relatief goedkoop. Geen ervaring bij hun met ophalen en inleveren op verschillende plaatsen, maar dat is op 1 eiland toch niet zo heel duur?
Haha, de georganiseerde tocht is inclusief Vespa, maar dus alleen voor de eerste week. Plus dat op een vespa van trapani naar catania met koffer een zeer interessante, maar weinig plezante tocht zal zijn!quote:Op dinsdag 24 april 2018 18:41 schreef oranjevogel1 het volgende:
Kun je de rest van die trip ook niet op die Vespa doen?
geen directe vluchten, alleen terug over Milaan. daar maak je jezelf ook niet gelukkig mee..quote:Op woensdag 25 april 2018 10:30 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Is er geen vlucht vanuit Trapani die kant op?
Enig idee waar ik deze bussen gemakkelijk kan vinden? de italiaanse website zijn voor mij echt hocuspocusquote:Op woensdag 25 april 2018 11:46 schreef MichelWuyts het volgende:
Bussen werken vrij aardig in Sicilië. Deze zijn goed uitgerust en vaak zelfs sneller dan treinen en goedkoper.
rijden zou ik niet doen. daar rijden ze nog extremer dan in overige Italiaanse steden.
Zelfs Bangkok vond ik veiliger dan het verkeer in Sicilië.
De website is inderdaad onduidelijk en tijden/prijzen zijn ook niet helemaal duidelijk . Zelfs waar je moet zijn. In Palermo/catania en grotere steden zijn verschillende transportbedrijven waar je dit kunt regelen (bij het busstation). Je kunt daar dan kaartjes kopen voor de busrit. Zou bij die rit trouwens wel vroeg aankomen, want ze laten mensen gewoon staan in een busrit van 3 uur:p.quote:Op woensdag 25 april 2018 14:18 schreef Haikantje het volgende:
[..]
geen directe vluchten, alleen terug over Milaan. daar maak je jezelf ook niet gelukkig mee..
[..]
Enig idee waar ik deze bussen gemakkelijk kan vinden? de italiaanse website zijn voor mij echt hocuspocus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop