quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:16 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Oh, ik zie nu de foto pas.
''Nederlanders'' inderdaad.Wat de fuck moeten die kansenparels in Praag?
quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:18 schreef Oostwoud het volgende:
Papiernederlanders, je verwacht het niet.
quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:20 schreef Red_85 het volgende:
Opgefokte sportschool turken.
Je verwacht het niet...
quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:22 schreef Woelwater het volgende:
Dat dacht ik ook bij het eerste filmpje.. Tot ik de arrestatie zag en het weer "Nederlanders" blijken te zijn..
quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:33 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
"Nederlanders", als ik mijn hond in het Aquarium gooi is het ook geen vis.
quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:38 schreef kataklysm het volgende:
"Nederlanders"
Dit dus. Je verwacht het niet
quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:49 schreef LXIV het volgende:
Wat maakt iemand een Nederlander?
etniciteit.
quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:43 schreef matspontius het volgende:
Wie zegt dat ze Nederlander zijn? Zo ziet dat schorem er in ieder geval niet uit ............
quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:43 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ze hebben de Nederlandse nationaliteit, onder andere. Dat maakt ze geen Nederlanders.
Zo denk jij er misschien over, maar als je de topictitel en de foto in de OP ziet, dan gaat het er wel degelijk om hoe je eruit ziet.quote:Op dinsdag 24 april 2018 17:01 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Het gaat er niet om hoe iemand uit ziet maar hoe hij zichzelf identificeert. Vraag dit soort gasten of het Nederlanders zijn, waarschijnlijk krijg je net zo'n pak rammel als die ober.
Je bedoelt die altijd met Turkse vlaggen staan te zwaaien?quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:44 schreef alilami het volgende:
een klacht namens de allochtonen die graag als Nederlanders gezien willen worden
Zelfs dit zijn Nederlanders:quote:Op dinsdag 24 april 2018 17:17 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zijn dit Nederlanders? Omdat ze een Nederlandse uitkering krijgen?
Ik waardeer je eerlijkheid. Als niet-Nederlander heb ik ook niks te zoeken op een Nederlands forum. Na dit topic neem ik voorgoed afscheid van jullie.quote:Op dinsdag 24 april 2018 17:23 schreef Achterhoker het volgende:
Jullie zijn geen Nederlanders en jullie zullen het ook nooit worden.
Noem het liever tijdelijk woestijnvolk in Nederland.quote:Op dinsdag 24 april 2018 17:23 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Zelfs dit zijn Nederlanders:
[ afbeelding ]
Jammer. Jouw debiele gedachtekronkels als reactie op de debiele gedachtekronkels van rechtse tokkies zijn altijd erg vermakelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2018 17:25 schreef alilami het volgende:
[..]
Ik waardeer je eerlijkheid. Als niet-Nederlander heb ik ook niks te zoeken op een Nederlands forum. Na dit topic neem ik voorgoed afscheid van jullie.
Dankbaar topic voor mijn database-uitbreiding en update.quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:53 schreef Stranger het volgende:
Dat topic was inderdaad een mooie rattenval voor onze verzameling radicaliserings-kandidaten. Bedankt voor de opsomming, kan ik hem in een keer doorsturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |