SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door robijntjestralendwit op 24-04-2018 16:15:38 ]Weggegaan en opgerot
quote:
Het is al 16:00 dus heb geen motivatie meer om te lezen.quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:01 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Waarom zo lelijk, superveel inzet getoond.
ik ga lezenquote:Op dinsdag 24 april 2018 16:01 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Waarom zo lelijk, superveel inzet getoond.
Fair point, plaats ik morgenvroeg een lokquote.quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:02 schreef mstx het volgende:
[..]
Het is al 16:00 dus heb geen motivatie meer om te lezen.
Kan je dit ook voor mij doen? Zou supertevreden zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:03 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Fair point, plaats ik morgenvroeg een lokquote.
Nope, dit is, voor beide bedrijven, het hoogseizoen...quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:08 schreef the-eye het volgende:
Heb je wel even twee weekjes vrij tussen je jobs gepland?
quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:02 schreef mstx het volgende:
[..]
Het is al 16:00 dus heb geen motivatie meer om te lezen.
Zijn er nog meer die een lokquote wensen?quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:04 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Kan je dit ook voor mij doen? Zou supertevreden zijn.
Heeft mijn vorige werkgever gedaanquote:Op dinsdag 24 april 2018 16:13 schreef Nobu het volgende:
Nu maar hopen dat hij die relatie ook zo belangrijk vindt dat 'ie je die vakantiedagen gaat uitbetalen.
Fantastisch.quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:18 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Heeft mijn vorige werkgever gedaan![]()
Er heeft zelfs een aangetekende brief aan te pas moeten komen.
Een multinational met meer dan 2500 werknemers, over een bedrag van 450,-
quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:26 schreef jogy het volgende:
Klacht niet gelezen, wel een leuke banner in de spoiler, alleen zou je alles onder de blauwe balk gewoon weg moeten donderen.
Dan heb je mijn bannerquote:Op dinsdag 24 april 2018 16:26 schreef jogy het volgende:
Klacht niet gelezen, wel een leuke banner in de spoiler, alleen zou je alles onder de blauwe balk gewoon weg moeten donderen.
Ooooh, dat was dan wel een onbedoelde dis naar TS toe.quote:
Sow, die kwam wel binnen ja.quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Ooooh, dat was dan wel een onbedoelde dis naar TS toe.. Leuke banner!
Troost je, ik ben begonnen en kwam niet verder dan de afmetingen van de banner. Daarna ben ik weer met de neus op de feiten gedrukt dat ik zo visueel creatief ben als een meeuw in een turboprop motor.quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:31 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Sow, die kwam wel binnen ja.
Ach, ik wist eerlijk gezegd al dat ik niet artistiek was.
quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Troost je, ik ben begonnen en kwam niet verder dan de afmetingen van de banner. Daarna ben ik weer met de neus op de feiten gedrukt dat ik zo visueel creatief ben als een meeuw in een turboprop motor.
Mijn ervaring is dat het dan na twee weken al voelt als opnieuw in een sleur zitten. Je hebt gewoon even tijd nodig om jezelf op te laden voor een nieuwe baan.quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:11 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Nope, dit is, voor beide bedrijven, het hoogseizoen...
Vakantie komt in de winter wel
Ik heb via Google reverse image search jouw UI proberen terug te zoeken, 2 resultaten.quote:
Ja klopt ook, maar dat is die tweestrijd. Je wil het toch netjes afsluiten, maar de schijt komt langzaam bovendrijvenquote:Op woensdag 25 april 2018 09:23 schreef LurkJeRot het volgende:
Terechte klacht hoor, heb niet echt tips helaas. Hoewel het makkelijk is om toch nog op te dagen, de nieuwe in te werken, en ondertussen een hoop afstand te creëren tussen jou en het bedrijf. Binnenkort is al dat gezeik namelijk jouw probleem niet meer.
Het vervelende is dat je de opvolger enthousiast moet maken voor iets waar je zelf totaal niet meer achter staat. Tenzij je verkoper bent is dat gewoon bijna niet te doen.quote:Op woensdag 25 april 2018 10:34 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Ja klopt ook, maar dat is die tweestrijd. Je wil het toch netjes afsluiten, maar de schijt komt langzaam bovendrijven
Naja de organisatie zelf is echt heel goed. Ik baal ook dat ik mijn werk kut vind. Genoeg doorgroeimogelijkheden, mooie leasebakken voor de deur (heb ik niet voor gekozen) en ik had ook echt een goede leidinggevende. Dus daar kan ik mensen wel eerlijk voor enthousiasmeren.quote:Op woensdag 25 april 2018 10:45 schreef nanuk het volgende:
[..]
Het vervelende is dat je de opvolger enthousiast moet maken voor iets waar je zelf totaal niet meer achter staat. Tenzij je verkoper bent is dat gewoon bijna niet te doen.
Maar de werkgever moet toch akkoord geven voor die vakantie? Dat is toch geen eenzijdig besluit?quote:Op woensdag 25 april 2018 11:42 schreef Twiitch het volgende:
Ik zou schijt hebben en gewoon m'n vakantie opnemen. Jouw opvolger is niet jouw probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |