Fanboy 1 gespot.quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:55 schreef Questular het volgende:
Max haters moeten wel een beperking hebben.
Nee zit op zolder vriend.quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:57 schreef Questular het volgende:
[..]
Dit heb je helemaal in je eentje op de dagbesteding weten te typen, wat goed van je.
Max fans hebben vaak ook een chromosoom teveel.quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:55 schreef Questular het volgende:
Jij bent vast en zeker ook zo'n type die al jaaaaaaaaaaaaaren volgens eigen zeggen F1 fan is, zelfs in de periode dat er geen hond naar keek. Sure.....quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:55 schreef Questular het volgende:
Ik ben geen f1 fan.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij bent vast en zeker ook zo'n type die al jaaaaaaaaaaaaaren volgens eigen zeggen F1 fan is, zelfs in de periode dat er geen hond naar keek. Sure.....
Nee weet je wat jij bent; een successupporter. Als Max niet een beetje talent had gehad en/of er geen Nederlander F1 had gereden dan had je nooit naar deze sport gekeken. Saaiste motorische sport ever met hun kulregeltjes. Gros van de races zijn optochten waar geen flikker gebeurt. En daarnaast presteert Max momenteel matig.
Als je dat niet ziet moet je die Max dildo uit je reet halen.
MADNESS.
Als ik dat hoofd van Max zie denk ik vooral dat Max zelf een beperking heeftquote:Op dinsdag 24 april 2018 14:55 schreef Questular het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |