Waarschijnlijk een bouwvakker die het raam verwijdert en de boel dan dichtmetseltquote:Op dinsdag 24 april 2018 13:45 schreef Hallojo het volgende:
Waarom heb jij werknemers op je zolder rondlopen?
Waarom fluit je dan?quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:36 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik fluit ook vals... daarom doe ik het ook niet wanneer anderen het kunnen horen.
looooooooolquote:Op dinsdag 24 april 2018 14:04 schreef LCMS het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een bouwvakker die het raam verwijdert en de boel dan dichtmetselt
Voor mijn lol, waarom anders? Je fluit normaal gesproken toch niet expres voor anderen?quote:
Ik fluit nooit. Ik zie er de lol niet van in.quote:Op woensdag 25 april 2018 08:35 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Voor mijn lol, waarom anders? Je fluit normaal gesproken toch niet expres voor anderen?
Nou het grote verschil is dat ik wel lucht heb gehad bij de geboorte.quote:Op dinsdag 24 april 2018 19:47 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ja ik haal die twee ook altijd door elkaar.
Ja, jullie zijn wel twee totaal verschillende mensen. Heb nooit echt begrepen hoe je bijna-naamgenoot ooit mod heeft kunnen worden. Ik erger me heel vaak aan hem.quote:Op woensdag 25 april 2018 08:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nou het grote verschil is dat ik wel lucht heb gehad bij de geboorte.
Doet wel pijn dit, hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2018 19:47 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ja ik haal die twee ook altijd door elkaar.
Heel oud ja, 28...quote:Op woensdag 25 april 2018 08:41 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik fluit nooit. Ik zie er de lol niet van in.
Je bent zeker heel oud?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |