quote:
quote:
Welkom.quote:Op vrijdag 27 april 2018 14:20 schreef supersonischeboem het volgende:
[..]![]()
Dit is dan wel een van de betere.
Iwan Spekenbrink vindt dit niet leuk.quote:
Dan heb je niet goed geluisterd.quote:Op vrijdag 27 april 2018 14:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Iwan Spekenbrink vindt dit niet leuk.
Wie betaalt, bepaalt.quote:Op vrijdag 27 april 2018 14:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Rood shirt, dan weer blauw shirt...dat kan toch niemand volgen?
Trui is ook niet nieuw hè.quote:Op vrijdag 27 april 2018 15:03 schreef Slobeend het volgende:
Hoewel, eigenlijk toch niet zo.
Bedankt Hans.
Kwam me al best wel bekend voor ja.quote:Op vrijdag 27 april 2018 15:05 schreef showtimer het volgende:
[..]
Trui is ook niet nieuw hè.Derde keer al.
Bedankt, ik heb gehoord dat dit een schitterend forum is.quote:
Als je de Giro echt wil beleven, is dit toch wel the place to be.quote:Op vrijdag 27 april 2018 15:18 schreef supersonischeboem het volgende:
[..]
Bedankt, ik heb gehoord dat dit een schitterend forum is.
Zo lang ze je niet betrappen geen probleemquote:Op vrijdag 27 april 2018 15:38 schreef kibo het volgende:
Vraagje aan de kenners hier, nav een discussie die ik gisteren had:
Is het toegestaan om op een bergtop een met lood gevulde bidon aan te nemen ?
Voor Djumbo begrippen best een aardig ploegje ja. Top 10 en een ritzege is wel het minste wat verwacht mag worden.quote:Op vrijdag 27 april 2018 19:28 schreef forzaudinese het volgende:
Leuke ploeg hoor met Bouwman en Bennett in de komende Giro !Van Poppel in de sprints en van Emden voor de tijdritten.
7 en 8:quote:Op vrijdag 27 april 2018 16:21 schreef Pino112 het volgende:
Trek:
Renner 5: Mads Pedersen
Renner 6: Markel Irizar
Domogod FramFritesgenotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |