Dit, dat filmpje is op dit moment mijn enige reden om te blijven leven.quote:Op dinsdag 24 april 2018 10:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
Onterechte klacht. Ik bekijk dit filmpje nog wekelijks.
Bradleygod.quote:Op dinsdag 24 april 2018 10:28 schreef Diqiu-Long het volgende:
Dat verklaart, waarom de kanalen van Braddie steeds verdwijnen
Nee, dat doet hij zelf.quote:Op dinsdag 24 april 2018 10:28 schreef Diqiu-Long het volgende:
Dat verklaart, waarom de kanalen van Braddie steeds verdwijnen
quote:Op dinsdag 24 april 2018 10:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
Onterechte klacht. Ik bekijk dit filmpje nog wekelijks.
Waarom zou youtube topics op fok moeten verwijderen?quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:57 schreef renwan het volgende:
Zouden ze ook met jouw haatvana topics moeten doen
Ook gedaan.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2018 10:22 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Dit, dat filmpje is op dit moment mijn enige reden om te blijven leven.
Is de vlag van SA maar dan een ander kleurquote:Op dinsdag 24 april 2018 17:43 schreef Sigaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat staat er eigenlijk op die vlaggen? En waarom kijkt iedereen zo ongesteld?
Je mag hem er niet meer op attenderen, vindt hij niet zo aangenaam.quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:40 schreef bamibij het volgende:
Niemand de Iwanius-bingo bij de hand? Taalfout gespot.
Goed om te weten.quote:Op dinsdag 24 april 2018 23:34 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Je mag hem er niet meer op attenderen, vindt hij niet zo aangenaam.
lachen, link?quote:Op dinsdag 24 april 2018 23:34 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Je mag hem er niet meer op attenderen, vindt hij niet zo aangenaam.
Le illaha ina Allah, mohammeden rassoullah.... de geloofsgetuigenis.quote:Op dinsdag 24 april 2018 17:43 schreef Sigaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat staat er eigenlijk op die vlaggen? En waarom kijkt iedereen zo ongesteld?
Phailkus?quote:
Potentiėle baan?quote:Op woensdag 25 april 2018 06:37 schreef Iwanius het volgende:
Als niemand YouTube erop attent maakt, dan blijft deze gewoon staan. Alhoewel, vind het alleen maar mooi want zo staat deze mocro racist met gezicht en al voor een ieder te zien, ook dus potentiele werkgevers als hij een baan zoekt.
Wie zegt dat het over Pharkus ging? En wie zegt dat ik de DM kreeg?quote:Op woensdag 25 april 2018 08:36 schreef Plompzakker het volgende:
Eigenlijk is de inhoud van de dm indirect al wel geopenbaard.
Wie weet geeft pharkus wel het voordeel van de twijfel
Dit zaakje stinkt. Dat weet ik wel.quote:Op woensdag 25 april 2018 08:45 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wie zegt dat het over Pharkus ging? En wie zegt dat ik de DM kreeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |