Bench had met een stukkie meer kg's gekund.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel lekker![]()
Nog problemen tegengekomen? Makkerlijker/moeilijker dan verwacht?
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 11:42 schreef Lonaa het volgende:
Bench had met een stukkie meer kg's gekund.
Ik moet werken aan mn clean-techniek. Ik deed voornamleijk muscle-cleans.
Moest gisteren 5x3 deadlift op 85% van 1rm doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 22:21 schreef Cue_ het volgende:
Workout met deadlifts gingen best goed. 80% zou voor mij 90kilo zijn. Heb hem op 95 gedaan en dat ging gelukkig allemaal goed
Vergeet ook zeker niet een aantal heuvels op te sprinten op de veluwe.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 11:29 schreef withxhonor het volgende:
Zo, bijna vakantie. Drop ins zijn geregeld. Heb er zin an! Het scheelt dat we in de buurt blijven, het hutje op de hei van mn schoonmoeder, en dat we dat vaker gedaan hebben. Cf Apeldoorn is een fijne box met een toffe eigenaar
Awesome!quote:
Oefenen en oefenen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:26 schreef mtchel112 het volgende:
Mensen hier tips om bij cleane onder de bar te gaan? Ik neig altijd om een muscle clean te doen.
Gewicht gescaled of rx?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 19:09 schreef Lonaa het volgende:
Nancy stond op t program. benchmark van 17:13 gezet.
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 19:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
ja, ik was ook wel content. Zeker met het hardlopen.
Ik had er ook altijd moeite mee en mijn coach laat het mij in iets meer stappen doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oefenen en oefenen.
Bij mij hielp volgens mij het volgende wel:
Stap 1 = dip / drive / high pull
Stap 2 = High pull (dus op tenen en stang bij king (ellebogen hoog) en dan de drop maken naar squat.
Beide stappen eerst apart doen en dan achter elkaar, maar met pauze bij de hight pull. En daarna die pauze steeds korter maken.
Evt kan je ook nog proberen met elastieken aan je stang, zodat die ervoor zorgt dat de stang niet heel hoog kan. Maar dat vond ik eng + gelijke elastieken en genoeg gewicht eraan + veel gedoe dus.
Probeer niet teveel te pullen. Focus je eerder op een shrug. Bij een pull trek je 'em echt omhoog en zit je al snel in een power clean.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:26 schreef mtchel112 het volgende:
Mensen hier tips om bij cleane onder de bar te gaan? Ik neig altijd om een muscle clean te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |