Ik had dat ook in Noorwegen, Zweden en Zwitserland. Toch mijn portemonnee opengetrokken en dag later een ergere kater gehad dan normaalquote:Op dinsdag 24 april 2018 09:13 schreef Diqiu-Long het volgende:
Alcohol is superduur hierzo, dus ik moet even afkicken
Gebakken kutquote:Op donderdag 26 april 2018 10:22 schreef Iwanius het volgende:
Ja.en nog beter als je van uitzicht en zwemmen houdt
[ afbeelding ]
Qua eten o.a.:
[ afbeelding ]
Decadente Aziaten. Erger kan het ook niet worden inderdaad.quote:Op dinsdag 24 april 2018 09:51 schreef fathank het volgende:
Ik vond er overigens geen moer aan. Zielloze stad, een pakketje schroot met een dun laag je chroom. Rijke chinezen, rijke expats en bussen vol Indiase en pakistaanse slaven.
Komt omdat ze daar alles in de rivier gooien en hier op de straat.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:36 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik ben in 3 Aziatische steden geweest en daar was het veel schoner dan iedere westerse stad waar ik geweest ben.
En ik heb geen roze Azië bril op
Gr
Ja alcohol is echt duur daar vind ik: eten zelf is echt goedkoopquote:Op donderdag 26 april 2018 14:05 schreef Maikuuul het volgende:
Eten in Singapore
Wel een keer 100$ moeten lappen voor 4 cocktails
Marina bay the sands
Een relatie hebben met een Chineesquote:Op dinsdag 24 april 2018 09:38 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Mijn vriendin die doet de planning
Inderdaad, paar keer geweest voor werk maar vond het 3x niks.quote:Op dinsdag 24 april 2018 09:51 schreef fathank het volgende:
Ik vond er overigens geen moer aan. Zielloze stad, een pakketje schroot met een dun laag je chroom. Rijke chinezen, rijke expats en bussen vol Indiase en pakistaanse slaven.
savonds hebben ze een lichtshow op 2 tijdstippen en dan is het superdruk daar natuurlijkquote:Op woensdag 25 april 2018 15:33 schreef Diqiu-Long het volgende:
[ afbeelding ]
Supertree Grove in Singapore
Ja vond ik ookquote:Op vrijdag 27 april 2018 10:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
savonds hebben ze een lichtshow op 2 tijdstippen en dan is het superdruk daar natuurlijkmaar zo de moeite waard om er te zijn.
Ik zie het dan ook als China 2.0 omdat de meerheid gewoon Chinezen zijn. De rest is gewoon bedoeld als slaven, voor de rijke Chinezen en bleekscheten.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:01 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Inderdaad, paar keer geweest voor werk maar vond het 3x niks.
- Iedereen hyped het eten daar maar het is vooral [b[Chinese meuk[/b] van matige kwaliteit. Doe mij Japan maar.
- Buiten is het te warm en zodra je binnenkomt staat de airo op 12 graden ofzo en moet je met een trui aan gaan zitten.
- Vond de mensen weinig fatsoenlijk. Zeker in vergelijken met wat ik gewend ben in Japan.
- Meeste vrouwen zijn hoeren of op een andere manier op je geld uit.
- Te duur, te druk, weinig boeiends. Het is allemaal groot een nieuw maar daar houd het dan ook wel mee op.
Chinezenquote:Op vrijdag 27 april 2018 10:16 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik zie het dan ook als China 2.0 omdat de meerheid gewoon Chinezen zijn. De rest is gewoon bedoeld als slaven, voor de rijke Chinezen en bleekscheten.
Niks bijzonders aan dat Tiger bier: wel de hoge prijs voor een Lager is bijzonder hoogquote:Op vrijdag 27 april 2018 10:21 schreef Libris het volgende:
Straks lekker een Tiger
[ afbeelding ]
-edit- wel bagger weer op het moment
Hmm, ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:28 schreef Basp1 het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)+Zwerts+geopend.aspx
Nederlandse friet te krijgen in Singapore.
Bedoeld voor de Nederlandse expats dus!quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:28 schreef Basp1 het volgende:
Nou, een frikandel zou er wel ingaan.. Maar niet te klagen over het Singaporese eten.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:56 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Bedoeld voor de Nederlandse expats dus!
Je bedoelt zeker patat?quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:28 schreef Basp1 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |