Herkenbaar, maar waarom trouwen ze soms met dikke vormeloze vrouwen met kortpittig haar? (Om haar vervolgens te bedriegen)quote:Op dinsdag 24 april 2018 09:37 schreef Brybry het volgende:
Antilliaanse mannen geven elke vrouw met een hartslag complimenten. Ze zijn niet zo kieskeurig
Gelukkig valt dat wel mee.quote:Op dinsdag 24 april 2018 08:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook eens graag aandacht van een exotische Antilliaan had gewild maar dat die juist geen interesse hebben in haar platte zitvlak.
Poging tot trollen. Toch? TOCH?quote:Op dinsdag 24 april 2018 10:04 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Samen met Marokkaanse mannen veruit het knapst in Nederland
Waarschijnlijk kan ze goed koken en lijkt ze op zijn moederquote:Op dinsdag 24 april 2018 19:07 schreef Fer het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar waarom trouwen ze soms met dikke vormeloze vrouwen met kortpittig haar? (Om haar vervolgens te bedriegen)
Niks typish Antilliaans hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2018 08:49 schreef CaVaBien het volgende:
Ik vraag mij oprecht af waarom antilliaanse mannen op obese vrouwen vallen.
Ja maar jij bent 1.35m en die jongens zijn bang dat hun pietje door jouw oog naar buiten zal komen.quote:Op dinsdag 24 april 2018 20:08 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Gelukkig valt dat wel mee.
Heb buitenlands bloed, dus plat is het zeker niet. Heb alleen wel juiste verhoudingen en ben niet obese.
Overigens val ik niet op donker, dus aandacht hoef ik niet
Deze reactiequote:Op woensdag 25 april 2018 13:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent 1.35m en die jongens zijn bang dat hun pietje door jouw oog naar buiten zal komen.
quote:Op woensdag 25 april 2018 13:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent 1.35m en die jongens zijn bang dat hun pietje door jouw oog naar buiten zal komen.
Gelukkig dat blanke mannen de eer van het Arische ras hoog houden en dat je dus geen blanke mannen met gore dikke wijven ziet gaan!quote:Op woensdag 25 april 2018 12:01 schreef Sander166 het volgende:
Negers neuken alles wat los en vastzit. Als je ziet wat voor gore dikke wijven met een neger gaan, dan weet je al genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |