Stats vroeg ie toch omquote:Op dinsdag 24 april 2018 09:41 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Fit & ready. Wat wil je nog meer.
En zal je dus van die homo boys krijgen die je aanspreken of die metro-man types. (zo heet dat toch tegenwoordig?) Hier kun je lezen waarom gemiddeld genomen negroide mannen op vrouwen met een maatje meer vallen en al helemaal niet op wat jij noemt modelachtige types.quote:Op dinsdag 24 april 2018 08:49 schreef CaVaBien het volgende:
Ik vraag mij oprecht af waarom antilliaanse mannen op obese vrouwen vallen.
Zo zat ik vanochtend te lopen richting de metro en een stuk voor mij liepen 2 antilliaanse dames. Ze hadden allebei overduidelijk overgewicht. Vlak achter ze liep er een antilliaanse man die complimentjes aan ze uitdeelde.
Door dit soort mannen voelen die vrouwen zich niet gemotiveerd om af te vallen en blijven overgewicht hebben.
Ik ben voor de duidelijkheid trouwens echt niet jaloers ofzo. Ben juist bezig om fitgirl te worden
Als ze maar lekker is en niet besmettelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:11 schreef capricia het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar gezonde mensen zonder eetziektes alla obesitas, eetverslavingen etc.
Anoraxia, Boulimia....quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:11 schreef capricia het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar gezonde mensen zonder eetziektes alla obesitas, eetverslavingen etc.
Lekker makkelijk met een uitkering ja.quote:Op dinsdag 24 april 2018 09:13 schreef Sigaartje het volgende:
Het grote verschil tussen Nederlandse vrouwen, muhe Ulandes, en Antilliaanse vrouwen is dat muhenan Ulandes in het dagelijks leven zo verschrikkelijk saai zijn en Antilliaanse vrouwen genieten van het leven.
Terwijl het eerder zal staan voor te weinig bewegen en veel bankzittenquote:Op dinsdag 24 april 2018 12:50 schreef Hexx. het volgende:
Voor Antillianen duiden dikke vrouwen op rijkdom en geluk.
Ze eten veel want ze kunnen veel eten kopen. Zoiets. Dat maakt ze aantrekkelijk.
En ze houden van rondingen.
Blijven ze goed, fruit is ook het beste als je het zachtjes laat rijpen in de fruitschaal.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:48 schreef the-eye het volgende:
[..]
Terwijl het eerder zal staan voor te weinig bewegen en veel bankzitten
quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:23 schreef RamboDirk het volgende:
Antilliaanse mannen zijn ook goede en stabiele vaders.
ja.quote:
Liever zo'n boerendeern met vlees op de bot'n, onnie?quote:Op dinsdag 24 april 2018 09:08 schreef JeMoeder het volgende:
Fitgirlsrammelende ribben
BBW![]()
En ja, ik ben 100% boer uit Twente.
Zekers!quote:Op dinsdag 24 april 2018 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Liever zo'n boerendeern met vlees op de bot'n, onnie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |