Precies ja. Ik zie een multiculturele samenleving best slagen als men van hun geloof af stapt. Een intolerant overdraagzaam geloof gaat nooit succesvol integreren in onze samenleving.quote:Op dinsdag 24 april 2018 05:14 schreef cherrycoke het volgende:
De moslim wereld is sinds zijn bestaan het nooit met elkaar eens geworden, splitsingen in shia en sunni die ook via proxy oorlogen met elkaar oorlog voeren. Ze spreken allemaal arabsich maar kunnen niet zoals de eu eenheid vinden.
Terwijl ik de adhan de roeping om te gaan bidden echt prachtig vind, ik zou het ook niet erg vinden als ik dit zou horen op de vrijdag.quote:Op dinsdag 24 april 2018 05:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Precies ja. Ik zie een multiculturele samenleving best slagen als men van hun geloof af stapt. Een intolerant overdraagzaam geloof gaat nooit succesvol integreren in onze samenleving.
Alle Turken spreken idd Arabischquote:Op dinsdag 24 april 2018 05:14 schreef cherrycoke het volgende:
De moslim wereld is sinds zijn bestaan het nooit met elkaar eens geworden, splitsingen in shia en sunni die ook via proxy oorlogen met elkaar oorlog voeren. Ze spreken allemaal arabsich maar kunnen niet zoals de eu eenheid vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |