Is t al helemaal rond dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:19 schreef H.Vviv het volgende:
Machado tekent een contract voor tien jaar bij Padres en gaat 300 miljoen verdienen
twitter:JonHeyman twitterde op dinsdag 19-02-2019 om 19:56:56Manny/SD deal really isn’t done yet. But, said a person involved: “Do I expect it to get done, yeah, I do.” The 300M is agreed to. So is breakdown, in general terms (flat across the board — about 30M each year) and opt-out after 5 yrs. But no-trade clause and more: not finalized. reageer retweet
Nog niet officieel, maar zal de komende dagen wel officieel wordenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Is t al helemaal rond dan?twitter:JonHeyman twitterde op dinsdag 19-02-2019 om 19:56:56Manny/SD deal really isn’t done yet. But, said a person involved: “Do I expect it to get done, yeah, I do.” The 300M is agreed to. So is breakdown, in general terms (flat across the board — about 30M each year) and opt-out after 5 yrs. But no-trade clause and more: not finalized. reageer retweet
Als latino bij een club als de Padres snap ik wel. Maar zijn imago is er het afgelopen jaar niet echt op vooruit gegaan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:49 schreef H.Vviv het volgende:
Ik denk dat de Padres al vrij snel weer goed zullen zijn. Ze hebben meer dan voldoende talent rond lopen in hun farmsystem en dan kun je eventueel met de nodige trades al snel weer op niveau zijn. Ik moet zeggen dat ik het halen van Machado heel goed begrijp van zowel Machado als de Padres
Gregorius, Bogaerts, Jansen, Albies en Simmons zitten bij hetzelfde team als vorig. Profar wel naar Oakland Athletics, die hun eerste twee wedstrijden al hebben verloren. Schoop zit nu bij de Minnesota Twins.quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:08 schreef heywoodu het volgende:
Morgen is het Opening Day
Vanaf 18:00 gaan we weer beginnen. Vraagje: waar zitten de Nederlanders en Antillianen enzo inmiddels allemaal?
Wat een fenomeen is het ookquote:Op zondag 31 maart 2019 20:31 schreef H.Vviv het volgende:
Yelich evenaart homerun record. In de eerste vier games minimaal een homerun per game.
Wow ... gelijkspel bestaat niet ...quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:04 schreef heywoodu het volgende:
Giants verslaan de Rockies met 3-2.....na 18 innings
Ik ben gister bij de twins vs. White sox geweest en ben ik bij yankees vs. Padres.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:20 schreef Obiekulu het volgende:
Zijn er nog mensen die dit jaar naar een wedstrijd gaan?
Ik hoop komende zomer weer enkele mee te pikken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |