Sowieso is Jetske alleen maar eyecandy en wat ze nu doet alleen maar werkverschaffing want nergens blijkt dat zij echt vakkennis heeft inzake het gebeuren van Spoorloos. Of gaat ze zoals doos Yolanthe Cabeau van autocu kaartjes werken alvorens ze gaat reizen waardoor het net lijkt alsof ze alles uit het hoofd kan.quote:Op maandag 23 april 2018 21:52 schreef oranjevogel1 het volgende:
Ondanks kwam ik er dus achter dat Neerlands volksheld Dirk Bolt er versterking bij heeft gekregen. Niemand minder dan Jetske zal voortaan door verre jungels rondwalen om verre familieleden van Nederlanders op te sporen. Opzich best wel een goed idee. Ik bedoel die meid zal het ook onderhand wel zat zijn met al die schuttingen en erfgrensdiscussies. Alleen spreekt ze dus matig slecht Spaans.
Klacht: angst hebben dat Jetske in de Colombiaanse jungel ontvoerd wordt en zich niet verstaanbaar kan maken, waardoor we de Rijdende rechter voortaan zonder matig slechte grappen moeten kijken.
Bij de weg is het best antiklachtwaardig dat de NPO nog twee programma's uitzend die niet klachtwaardig zijn. Al is de NPO zelf weer wel een klacht, waardoor dit geen echte antiklacht is. En ook weer geen bonusklacht, omdat er wel een klein lichtpuntje is.
Op je 45e eyecandy genoemd worden. Is dat een compliment?quote:Op dinsdag 24 april 2018 10:38 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Sowieso is Jetske alleen maar eyecandy en wat ze nu doet alleen maar werkverschaffing want nergens blijkt dat zij echt vakkennis heeft inzake het gebeuren van Spoorloos. Of gaat ze zoals doos Yolanthe Cabeau van autocu kaartjes werken alvorens ze gaat reizen waardoor het net lijkt alsof ze alles uit het hoofd kan.
hehe eindelijk heeft iemand door dat ik stiekem een topic over de geluidsman heb geopend. Dat heeft eigenlijk nog best wel lang geduurd.quote:Op dinsdag 24 april 2018 10:45 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Aangezien je Derk Bolt bedoelt zal het in deze klacht wel om Jitske gaan?
blijkbaar, al is Iwanius daar gewoonlijk spaarzaam mee.quote:Op dinsdag 24 april 2018 18:08 schreef Fer het volgende:
[..]
Op je 45e eyecandy genoemd worden. Is dat een compliment?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |