Ik heb ook voor de nieuwsgierigen hier een aantal foto's op mijn site staan: hier. Om ze te bekijken, klik op de link "Gallery" in mijn site (even op het Flash filmpje klikken om op de site te komen). Ze is onderhand wel al ong. 2 weken ouder maar op de laatste set foto's lijkt ze toch nog het meest (ze is wel weer een stuk groter).
Ten slotte, ben ik blij dat ik momenteel hier zit (boven achter m'n pc) en dat m'n pa gelukkig Xerra in de bench zal doen straks... Ik ben dan wel onderhand 21 (bijna 22 zelfs) maar ik denk niet dat ik het over m'n hart zou krijgen om haar in bench te zetten als ze weer zo begint te janken...
Nou ja...
iig ben ik nu mijn ei kwijt en hoop ik wat te kunnen gaan slapen nu. 'Truste allemaal...
Wij hebben er ook 2 (allebei 7) en ze zitten buiten in de kennel, nee das niet zielig want het zijn toch echt "sneeuwhonden" en ze zijn nix anders gewent.
Het is ook leuk om veel met ze te gaan lopen (altijd leuk, dit jaar al 6 kikkers, 4 vogels en 4 muizen "gevonden")
Maar heb je haar echt voor de gezelligheid of ga je er ook wedstrijden mee lopen.
(ja dat kan met 1 hond, hond + tuigje -> karretje + bandje -> jij erachter aan hollen )
Wij doen iig niet meer aan wedstrijden.
quote:nu al slapen
Op dinsdag 24 december 2002 23:02 schreef Machior het volgende:
Deze post eventjes gewoon vanwege het feit dat ik vandaag Xerra (mijn kleine Husky puppy) ben kunnen gaan afhalen.
Alhoewel ik moet zeggen dat ik het toch erg moeilijk vind (het is voor mij en mijn ouders de eerste keer dat we een hond hebben) vind ik haar toch heeeeel erugh lief.
Ze luistert zelfs al zo goed dat ze na twee keer al doorheeft hoe ze het 'moet' doen of hoe wij het graag willen zien. Ze is erg intelligent (vind ik iig) en erg lief...Ik heb ook voor de nieuwsgierigen hier een aantal foto's op mijn site staan: hier. Om ze te bekijken, klik op de link "Gallery" in mijn site (even op het Flash filmpje klikken om op de site te komen). Ze is onderhand wel al ong. 2 weken ouder maar op de laatste set foto's lijkt ze toch nog het meest (ze is wel weer een stuk groter).
Ten slotte, ben ik blij dat ik momenteel hier zit (boven achter m'n pc) en dat m'n pa gelukkig Xerra in de bench zal doen straks... Ik ben dan wel onderhand 21 (bijna 22 zelfs) maar ik denk niet dat ik het over m'n hart zou krijgen om haar in bench te zetten als ze weer zo begint te janken...
Nou ja...
iig ben ik nu mijn ei kwijt en hoop ik wat te kunnen gaan slapen nu. 'Truste allemaal...
quote:ja idd, beetje vroeg he ?
Op dinsdag 24 december 2002 23:12 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
nu al slapen
Prettig kerstfeest en gelukkig nieuwjaar (kon me nie inhoude )
quote:Ja, het zijn heel erg mooie beestjes
Op dinsdag 24 december 2002 23:09 schreef GeforceDDQ het volgende:
mooie beestesjes, is het nie ?Wij hebben er ook 2 (allebei 7) en ze zitten buiten in de kennel, nee das niet zielig want het zijn toch echt "sneeuwhonden" en ze zijn nix anders gewent.
Het is ook leuk om veel met ze te gaan lopen (altijd leuk, dit jaar al 6 kikkers, 4 vogels en 4 muizen "gevonden")Maar heb je haar echt voor de gezelligheid of ga je er ook wedstrijden mee lopen.
(ja dat kan met 1 hond, hond + tuigje -> karretje + bandje -> jij erachter aan hollen)
Wij doen iig niet meer aan wedstrijden.
Het slapen in de bench ging iig erg goed... alleen dat mijn vader haar iets te kort buiten had gelaten en ze haar behoefte in de bench had gedaan... ze heeft zich natuurlijk wel gemeld en nadat het schoon was gemaakt was ze zo onder zeil.
Ze slaapt zowiezo nog erg veel, ze heeft gisteren toch ongeveer de halve dag liggen pitten Maar ja, ze is nog klein, in een onbekende omgeving met vreemden en zonder moeder.
Vandaag is ze ook trouwens weer een heel stuk opgeschoten, ze luistert al een heel stuk beter en begint al wat dingetjes beter te leren...
Ten slotte nog even dit... ja ik was nogal vroeg naar bed gisteren Was de avond daarvoor ook nogal laat met weinig slaap
Je hebt wel gelijk een moeilijk ras uitgekozen om met een hond te beginnen. Ze zijn absoluut lief, maar hebben veel regelmaat en concequentie nodig. Verder hebben ze veel beweging nodig zoals in de eerder post's al is gezegd.
Maar als je dat eenmaal lukt, heb je een waanzinnige hond!!!!
Veel plezier met Xerra!!!
Ze is in het echt nog veel
en mooier dan op de foto's
edit: Per ongeluk op Quote ipv edit geklikt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |