ho even, de deadlift is een graadmeter van absolute kracht.quote:Op maandag 23 april 2018 21:24 schreef MadJackthePirate het volgende:
Wtf heb je aan deadliften tijdens het wielrennenZat je weer eens aan de verkeerde paddestoelen TS?
Fietsen doe je met je benen Einsteinquote:Op maandag 23 april 2018 21:27 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
[..]
ho even, de deadlift is een graadmeter van absolute kracht.
Het gaat om een mooie balans.
deadliften ook jostiquote:Op maandag 23 april 2018 21:27 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Fietsen doe je met je benen Einstein
Ja en je rug, maar als je voor het fietsen traint met deadliften moet ik je toch iets schokkends vertellen...quote:
fietsflikker confirmedquote:Op maandag 23 april 2018 21:29 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja en je rug, maar als je voor het fietsen traint met deadliften moet ik je toch iets schokkends vertellen...
quote:
laat me met rustquote:Op maandag 23 april 2018 21:33 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]![]()
Wat is je volgende topic, de marathonlopers die nauwelijks fatsoenlijk baantjes kunnen trekken in het zwembad? Terwijl jij nota bene met je merkjes komt...
Maar het is goed Gerd von Fietsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |