abonnement Unibet Coolblue
pi_178709726
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 10:24 schreef einzeinz het volgende:
Politie vraagt enkel bewijzen en vraagt wat hij gedaan heeft. Maar op basis van wat te staan roepen aan de voordeur kunnen ze niets doen. Die keer dat hij op het raam stond te beunen vroegen ze enkel of er schade was.

De buren kijken dan zo vreemd op. Gezellig is anders!
Leg het verhaal dan eens duidelijk aan ze uit, dan komen ze echt wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2018 10:49:15 ]
  dinsdag 24 april 2018 @ 11:03:31 #77
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_178710032
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 09:25 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Als ik systematisch geterroriseerd zou worden door iemand, zonder dat de politie er wat aan doet, dan kan ik het mij goed voorstellen dat er even geen rekening wordt gehouden met de consequenties. Ik hoop natuurlijk dat het nooit zover hoeft te komen.
Ik denk dat je er maar beter niet vanuit kunt gaan dat jouw acties dan zonder consequenties blijven. Eigen rechter spelen doen we niet.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 24 april 2018 @ 11:23:25 #78
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_178710405
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 11:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik denk dat je er maar beter niet vanuit kunt gaan dat jouw acties dan zonder consequenties blijven. Eigen rechter spelen doen we niet.
Mocht het tot een strafzaak komen dan moet de rechter overtuigd worden. Met een goeie advocaat kan het best aannemelijk gemaakt worden dat je tot pure wanhoop gedreven werd.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  dinsdag 24 april 2018 @ 11:33:37 #79
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_178710592
Wat ben je nou voor turbo autist als je niet eens vervelend volk voor je eigen deur durft weg te jagen. :{
Thinking about thinking of you.
  dinsdag 24 april 2018 @ 12:01:07 #80
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_178711025
Als je slim bent hou je een logboek bij, anders gaan ze nooit iets doen bij de politie. Het is net als een 'gewone' stalksituatie, als je bijvoorbeeld elke dag tientallen smsjes stuurt valt dat gewoon onder stalken ondanks dat het sturen van een sms op zichzelf niet strafbaar is. Dus maak aannemelijk dat het een stalker is, probeer niet vanwege individuele acties naar de politie te gaan want die doen niks voor een losstaand incidentje. Behalve als er doodsbedreigingen geuit worden.
Chaos is a ladder.
pi_178754314
Ik zou de politie bellen met het verhaal wat je net zei:
"Tijdens mijn werk heb ik hem iets moeten ontzeggen en nu komt hij bij mij aan de deur vervelen. "Voor de politie genoeg reden om hem te controleren en hem de wacht toe te zeggen.

Mocht hij door blijven gaan dan blijf je bellen tot ze stappen tegen hem gaan ondernemen. Je kan hem wel nat gooien met water maar ik neem aan dat het hem alleen maar bozer wordt en dan los je het probleem ook niet op
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_178754363
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 15:57 schreef Pro_Shifty het volgende:
Ik zou de politie bellen met het verhaal wat je net zei:
"Tijdens mijn werk heb ik hem iets moeten ontzeggen en nu komt hij bij mij aan de deur vervelen. "Voor de politie genoeg reden om hem te controleren en hem de wacht toe te zeggen.

Mocht hij door blijven gaan dan blijf je bellen tot ze stappen tegen hem gaan ondernemen. Je kan hem wel nat gooien met water maar ik neem aan dat het hem alleen maar bozer wordt en dan los je het probleem ook niet op
Het heeft meer effect als de werkgever contact opneemt met de politie.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_178754409
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 16:01 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Het heeft meer effect als de werkgever contact opneemt met de politie.
Nee hoor. Die persoon staat niet bij de werkgever voor de deur maar bij TS. De werkgever kan nooit weten wat het gedrag is wat de man vertoont want die zien hem niet.
Daarbij.....als TS belt en de politie komt direct als zij tijd hebben dan kunnen ze zijn gegevens vastleggen en kan je gericht stappen ondernemen.

Via via werkt minder goed dan een korte directe lijn.
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_178754738
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 16:05 schreef Pro_Shifty het volgende:

[..]

Nee hoor. Die persoon staat niet bij de werkgever voor de deur maar bij TS. De werkgever kan nooit weten wat het gedrag is wat de man vertoont want die zien hem niet.
Daarbij.....als TS belt en de politie komt direct als zij tijd hebben dan kunnen ze zijn gegevens vastleggen en kan je gericht stappen ondernemen.

Via via werkt minder goed dan een korte directe lijn.
Die persoon heeft Ook al bij de werkgever voor de deur gestaan. Er is dus al een history waarvan men kan aantonen dat de situatie aan het escaleren is van enkel op het werk lastig vallen naar nu ook in de thuissituatie lastig vallen. De werkgever is de gemeente. (gemeente en politie werken op veel vlakken samen)

Als de werkgever contact opneemt met de politie, in overleg de situatie bespreekt en een plan van aanpak maakt komt er bij TS en het adres van TS een melding te staan zodat de meldkamer weet dat dit niet zomaar een losstaand incident is maar dat er meer aan de hand is.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_178754867
Godver zit je nou nog steeds te bangepoepen om die mafklapper. Als je mijn advies in je vorige topic nou had opgevolgd en hem met een paar ferme tikken duidelijk had gemaakt dat die weg moest blijven was je hier allang van af.
  donderdag 26 april 2018 @ 16:49:45 #86
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_178755125
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 16:33 schreef Sjemmert het volgende:
Godver zit je nou nog steeds te bangepoepen om die mafklapper. Als je mijn advies in je vorige topic nou had opgevolgd en hem met een paar ferme tikken duidelijk had gemaakt dat die weg moest blijven was je hier allang van af.
Ja, want geweld is altijd de oplossing. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_178755271
Er zijn op het internet genoeg instanties te vinden die hier kunnen helpen...
pi_178755277
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 16:49 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Ja, want geweld is altijd de oplossing. :')
Dit speelt al een tijdje he, blijkbaar hebben jullie zachthandige oplossingen geen enkel effect.

En als je denkt dat de politie ook maar 1 vinger uitsteekt om te helpen voordat er letsel of schade is heb je het goed mis. Dus nu is het de vraag wie er als eerst letsel of schade oploopt, TS of die mafklapper. Laat jij je liever in elkaar slaan of je spullen slopen dan dat je zelf actie onderneemt uit angst voor een eventueel strafblad ?

Geweld is niet altijd de oplossing maar sommige vragen er gewoon om.
pi_178755371
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 18:34 schreef Metalfrost het volgende:
Deur open doen en vragen wat hij wilt?
Dit inderdaad. Misschien moet je gewoon eens communiceren dat je dat niet wil dat hij nog eens aanbelt.
Excuus, te vroeg geroepen.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_178755852
Gewoon de deur even opendoen en een gesprek aangaan. Met water maak je het alleen maar erger, hogeropgeleide..
XRP - To tha moon motherf#cker!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')