Maar wel een goede rapperquote:
Vroeger wel eens bij een optreden geweest.quote:Op maandag 23 april 2018 18:01 schreef MadJackthePirate het volgende:
Wie zegt dat dat der echte naam is...
Mja heb Kempi wel eens bij de appie gezien, vage gast
Hij rapt op zich wel oke, maar hij ziet er zo pauper uitquote:Op maandag 23 april 2018 18:02 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Vroeger wel eens bij een optreden geweest.
Vroeger al met die tattoo's en zijn eeuwige slachtofferrolquote:Op maandag 23 april 2018 18:02 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Hij rapt op zich wel oke, maar hij ziet er zo pauper uit(en is het ook volgens mij)
Wollah is goede vrouw.quote:
typt heb je me dunkt je recht om kritiek te hebben op anderen wel enigszins verspeeld.quote:
Mensen welkequote:Op maandag 23 april 2018 18:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als je zelf dit:
[..]
typt heb je me dunkt je recht om kritiek te hebben op anderen wel enigszins verspeeld.
Vroeger was hij AltijdReady tegenwoordig gewoon Readyquote:
'Bij tijd en wijle ready'quote:Op maandag 23 april 2018 18:17 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Vroeger was hij AltijdReady tegenwoordig gewoon Ready
quote:
ik ben niet tegen postnatale abortus maar deze vent zouden ze gewoon een dodelijke injectie moeten geven. wat een smerige dommme mongoolquote:
AltijdReady?quote:Op maandag 23 april 2018 19:23 schreef Mr.Worldwide het volgende:
[..]
ik ben niet tegen postnatale abortus maar deze vent zouden ze gewoon een dodelijke injectie moeten geven. wat een smerige dommme mongool
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |