abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_178698727
[11-02-18 20:59:44] [gedaagde] : Vuile vieze knkerlijer

You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_178698771
Wat een bagger allemaal zeg. Ik zat alles op rechtspraak.nl te lezen.
Gordon is zwaar van het padje en die Kevin dacht in Gordon gewoon een soort “sugardaddy” te hebben. Of noemen ze het gay for pay?
Anyway het is bagger.
pi_178698949
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 19:29 schreef Klaploper het volgende:

[..]

:O

Of iemand het woord kanker gebruikt op een manier die jou niet bevalt zegt werkelijk niets over hoe bekwaam hij is als arts.

Het is overigens overduidelijk dat je hier alleen over valt omdat je Gordon niet als walgelijke narcistische gestoorde wil zien. Maar goed om te weten dat jij het je prima voor kan stellen dat je iemand met een mes bedreigt als diegene op je hartje getrapt heeft.
Nee als arts in opleiding zijnde vind ik het inderdaad niet kunnen om zo te kankeren.Hij liegt glashard alleen heeft hij zijn eigen glazen ongelooflijk ingegooid nu.
Ik vind dat wel wat zeggen over zijn innerlijk.
En al die andere personen die hij heeft bedrogen.
Het verhaal van die abortus, laat zien hoe walgelijk hij is.

En zit het je zo hoog dat ik Gordon niet afbrand verder? Ieder zijn of haar eigen mening.
Ga dat maar respecteren.
pi_178699042
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 19:55 schreef maaike2017 het volgende:

[..]

Nee als arts in opleiding zijnde vind ik het inderdaad niet kunnen om zo te kankeren.Hij liegt glashard alleen heeft hij zijn eigen glazen ongelooflijk ingegooid nu.
Ik vind dat wel wat zeggen over zijn innerlijk.
En al die andere personen die hij heeft bedrogen.
Het verhaal van die abortus, laat zien hoe walgelijk hij is.

En zit het je zo hoog dat ik Gordon niet afbrand verder? Ieder zijn of haar eigen mening.
Ga dat maar respecteren.
nou ja, het is wel duidelijk dat die Kevin een lul is maar bij Gordon zitten er duidelijk meerdere steekjes los. Die heeft echt psychische hulp nodig.
Ik snap best dat je kwaad bent als je bedrogen wordt, maar dat je iemand wilt mishandelen/bedreigen/zelfs met een mes wilt bedreigen en in principe hun hele leven wilt ruineren, nee, dat snap ik niet, dat vind ik niet bepaald een normale reactie.
pi_178699124
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 19:59 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

nou ja, het is wel duidelijk dat die Kevin een lul is maar bij Gordon zitten er duidelijk meerdere steekjes los. Die heeft echt psychische hulp nodig.
Ik snap best dat je kwaad bent als je bedrogen wordt, maar dat je iemand wilt mishandelen/bedreigen/zelfs met een mes wilt bedreigen en in principe hun hele leven wilt ruineren, nee, dat snap ik niet, dat vind ik niet bepaald een normale reactie.
Zeker niet als je bedenkt dat we het over een kerel van 50 hebben die al 15 keer eerder zijn neus heeft gestoten in relaties die ook allemaal niet zo fraai eindigden, plus het feit dat hij meestal op jongens valt die de helft zijn van zijn eigen leeftijd... da's toch aardig voer voor psychologen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 23 april 2018 @ 20:01:44 #106
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_178699125
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 19:55 schreef maaike2017 het volgende:

[..]

Nee als arts in opleiding zijnde vind ik het inderdaad niet kunnen om zo te kankeren.Hij liegt glashard alleen heeft hij zijn eigen glazen ongelooflijk ingegooid nu.
Ik vind dat wel wat zeggen over zijn innerlijk.
En al die andere personen die hij heeft bedrogen.
Het verhaal van die abortus, laat zien hoe walgelijk hij is.

En zit het je zo hoog dat ik Gordon niet afbrand verder? Ieder zijn of haar eigen mening.
Ga dat maar respecteren.
:O

Want iemand die het woord kanker gebruikt op een manier die jij ongepast vindt die vind kanker eigenlijk een best leuke ziekte? Wat is je punt.

En nee, van mij hoef je Gordon niet af te branden, je komt gewoon over als een labiele van van hem die hem vooral als slachtoffer ziet.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_178699181
ben ook benieuwd in hoeverre dat gesjoemel met dat verslag voor dat kankeronderzoek nog gevolgen gaat hebben voor kevin

hoe kan hij (en vooral zijn advocaat) gedacht hebben aan het langste eind te trekken met een kort geding? blijven volhouden dat het contact hooguit vriendschappelijk was etc met de wetenschap van al die appberichten

hij had veel beter een zaak kunnen maken van die bedreigingen en mishandelingen, dán had hij gordon pas echt goed kunnen terugpakken

gordon loopt met dit amper reputatieschade op, die was al niet al te best
pi_178699344
quote:
[02-02-18 18:14:02] [eiser] : Ik reageer rustig zoals ik inmiddels opnieuw in je leven ben gekomen, zoals ik ook in zuid Afrika doe terwijl je met 2 gebalde vuisten mij het appartement uit wilde slaan met SOS achter je kiezen

“[04-02-18 09:41:20] [gedaagde] : Vandaag zijn we 6 maanden weer in elkaars leven. Iets wat we beide denk ik niet voor mogelijk hadden gehouden. Voor mij een record sowieso want niemand en ikzelf ook niet hield het langer met me uit dan jij nu hahahhahaha. Ik was en ben soms nog bang dat het allemaal niet waar is maar als ik dan weer bij je ben dan voelt alles weer goed.....
Opnieuw? Weer? Appartement uitgeslagen in Zuid-Afrika? 🤔
Dat laatste herken ik uit Gordons boek. Hoe vaak slaat Gordon zijn vriendjes een appartement uit of is het dezelfde en hebben ze een hele geschiedenis? In welk land was dat ook al weer?

[ Bericht 2% gewijzigd door Physsic op 23-04-2018 20:13:04 ]
pi_178699433
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 20:01 schreef Klaploper het volgende:

[..]

:O

Want iemand die het woord kanker gebruikt op een manier die jij ongepast vindt die vind kanker eigenlijk een best leuke ziekte? Wat is je punt.

En nee, van mij hoef je Gordon niet af te branden, je komt gewoon over als een labiele van van hem die hem vooral als slachtoffer ziet.
Hahaha .
Sneu type ben jij
Een rasechte fokker lees ik..Stoere uitspraken zo van achter je schermpje vandaan😂😂
pi_178699521
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 20:08 schreef Physsic het volgende:

[..]

Opnieuw? Weer? Appartement uitgeslagen in Zuid-Afrika? 🤔
Dat laatste herken ik uit Gordons boek. Hoe vaak slaat Gordon zijn vriendjes een appartement uit? Ik welk land was dat ook al weer?
in 2014 gingen ze al een aantal maanden met elkaar om, vorig jaar zocht kevin hem weer op in doe koffietent en zijn ze weer bij elkaar gekomen

die spanjaard had hij een paar tikken verkocht en ook iemand anders in zuid afrika idd
wat dat betreft maakt goor er niet echt een geheim van dat hij losse handjes heeft
pi_178699655
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 20:13 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

in 2014 gingen ze al een aantal maanden met elkaar om, vorig jaar zocht kevin hem weer op in doe koffietent en zijn ze weer bij elkaar gekomen

die spanjaard had hij een paar tikken verkocht en ook iemand anders in zuid afrika idd
wat dat betreft maakt goor er niet echt een geheim van dat hij losse handjes heeft
Ah, dank voor de update.
pi_178699742
Wat een chanante vertoning, die appgesprekken :')
  maandag 23 april 2018 @ 20:34:22 #113
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_178700118
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 20:10 schreef maaike2017 het volgende:

[..]

Hahaha .
Sneu type ben jij
Een rasechte fokker lees ik..Stoere uitspraken zo van achter je schermpje vandaan😂😂
Waarom ga je niet in op wat ik zeg? Omdat het te moeilijk voor je is om wat ik zeg te ontkrachten?

Verder doe ik helemaal niet stoer. Ik vind je gewoon een hypocriet mens. En aan je beheersing van de Nederlandse taal zie ik dat je waarschijnlijk ook niet bepaald een helder licht bent.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_178700144
Echt wat een kneuzen. Allebei. Hoe zouden zich nou voelen dat dit nu op straat ligt? :7
Alius aliud dicit
pi_178700241
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 20:35 schreef Mrmime het volgende:
Echt wat een kneuzen. Allebei. Hoe zouden zich nou voelen dat dit nu op straat ligt? :7
blijkbaar gaven ze daar weinig om, ze waren er immers al voor gewaarschuwd dat dat zou gebeuren als ze het kort geding door lieten gaan.
pi_178700317
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 20:38 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

blijkbaar gaven ze daar weinig om, ze waren er immers al voor gewaarschuwd dat dat zou gebeuren als ze het kort geding door lieten gaan.
Ja inderdaad, ongelooflijk. En dan er samen niet uit willen/kunnen komen om dit te voorkomen.
Alius aliud dicit
  maandag 23 april 2018 @ 20:56:13 #117
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_178700828
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 20:40 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Ja inderdaad, ongelooflijk. En dan er samen niet uit willen/kunnen komen om dit te voorkomen.
Ik denk dat Gordon echt niet inziet dat hij gedrag vertoont waarvan de meeste mensen denken dat het verstandig is dat je je even in een instelling laat opsluiten. Mensen bedreigen met een mes, ze chanteren door te dreigen foto's te openbaren etc, in zijn hoofd past dat misschien prima in een romantische verhouding. Een combinatie van borderline en iets te veel films gekeken hebben lijkt me niet vergezocht. Liefde overwint alles!
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  maandag 23 april 2018 @ 22:46:22 #118
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_178703730
Genot.
  maandag 23 april 2018 @ 23:18:05 #119
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_178704358
Ben normaal niet zo van de roddel maar heb toch ff dat vonnis doorgelezen. Dat was toch wel genieten :9
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_178704735
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 20:56 schreef Klaploper het volgende:

Ik denk dat Gordon echt niet inziet dat hij gedrag vertoont waarvan de meeste mensen denken dat het verstandig is dat je je even in een instelling laat opsluiten. Mensen bedreigen met een mes, ze chanteren door te dreigen foto's te openbaren etc, in zijn hoofd past dat misschien prima in een romantische verhouding. Een combinatie van borderline en iets te veel films gekeken hebben lijkt me niet vergezocht. Liefde overwint alles!
Het is zelfs nog erger, naast het dreigen, chanteren en stalken heeft hij de media aangewend om K als zijn nieuwe liefde te presenteren (nadat het al uit was) op de 12e met als enig doel hem te outen en diezelfde dag nog in de media kapot te maken. En dat is hem nog gelukt ook, alle media namen de "feiten" als dat deze man een oplichter etc zou zijn over.

Ik begrijp de uitspraak van de rechter dan ook niet.
pi_178704813
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 20:10 schreef maaike2017 het volgende:

[..]

Hahaha .
Sneu type ben jij
Een rasechte fokker lees ik..Stoere uitspraken zo van achter je schermpje vandaan😂😂
1. Jij bent geen dokter in opleiding
2. Echt intelligent kom je ook niet over.
  maandag 23 april 2018 @ 23:48:10 #122
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_178704877
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 23:37 schreef Za het volgende:

[..]

Het is zelfs nog erger, naast het dreigen, chanteren en stalken heeft hij de media aangewend om K als zijn nieuwe liefde te presenteren (nadat het al uit was) op de 12e met als enig doel hem te outen en diezelfde dag nog in de media kapot te maken. En dat is hem nog gelukt ook, alle media namen de "feiten" als dat deze man een oplichter etc zou zijn over.

Ik begrijp de uitspraak van de rechter dan ook niet.
De uitspraak van de rechter is m.i. volledig terecht. Gordon heeft zich als een valse nicht gedragen, maar daar ging deze zaak niet over.
Een rechter gaat niet oordelen over wie het stomst is geweest, maar behandelt de aanklacht.

Zo werd geëist dat Gordon niet meer zou vertellen dat de twee een liefdesrelatie hadden. Dat was duidelijk wel zo, dus de rechter kan niet anders dan die klacht ongegrond verklaren.

Als K. vindt dat hij onterecht oplichter is genoemd, of wat dan ook, dan moet hij daar aangifte van doen of een zaak aanspannen.

"Wij hebben ruzie, willen jullie even oordelen wie op welk punt gelijk heeft" is geen taak van een rechter, tenzij die punten bij de aanklacht ingediend worden.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_178704962
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 23:48 schreef Klaploper het volgende:

[..]

De uitspraak van de rechter is m.i. volledig terecht. Gordon heeft zich als een valse nicht gedragen, maar daar ging deze zaak niet over.
Een rechter gaat niet oordelen over wie het stomst is geweest, maar behandelt de aanklacht.
De aanklacht was toch dat Gordon K maar bleef lastig vallen, en zijn omgeving?

quote:
Zo werd geëist dat Gordon niet meer zou vertellen dat de twee een liefdesrelatie hadden. Dat was duidelijk wel zo, dus de rechter kan niet anders dan die klacht ongegrond verklaren.
Deze man wilde duidelijk niet (meer) met Gordon geassocieerd worden na met een mes te zijn bedreigd ook nog eens, heeft hij geen recht op privacy?

Gordon moet het recht hebben om in zijn positie als BN'er uit wraak allerlei verhalen over K de media in te slingeren omdat er ooit sprake was van een relatie?
En K dient deze relatie nog te erkennen ook?

Bizar 8)7
  dinsdag 24 april 2018 @ 00:11:51 #124
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_178705156
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 23:54 schreef Za het volgende:

[..]

De aanklacht was toch dat Gordon K maar bleef lastig vallen, en zijn omgeving?

[..]

Deze man wilde duidelijk niet (meer) met Gordon geassocieerd worden na met een mes te zijn bedreigd ook nog eens, heeft hij geen recht op privacy?

Gordon moet het recht hebben om in zijn positie als BN'er uit wraak allerlei verhalen over K de media in te slingeren omdat er ooit sprake was van een relatie?
En K dient deze relatie nog te erkennen ook?

Bizar 8)7
Hmm, ja, dat lastigvallen was ik even vergeten. Lijkt maar een detail als je ziet wat voor debiele ongein Gordon uithaalt. :')
Maar ik denk dat de rechter ook ziet dat de eiser niet echt mediaschuw is. Zal vast meespelen dat de eiser Gordon bijv. niet sinpelweg geblokkeerd en genegeerd heeft.

K. hoeft de relatie natuurlijk niet te erkennen. Hij mag echter niet ontkennen dat hij die relatie gehad heeft. Eigenlijk best logisch, want dat valt in een bizarre zaak als deze onder laster.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2018 @ 00:14:00 #125
368283 ato
pi_178705179
quote:
9s.gif Op maandag 23 april 2018 15:33 schreef Copycat het volgende:
Die transcriptie.
Ik kreeg het plaatsvervangend benauwd van Gordons claimgedrag.
Ja vreselijk he.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178705252
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 00:11 schreef Klaploper het volgende:

Hmm, ja, dat lastigvallen was ik even vergeten. Lijkt maar een detail als je ziet wat voor debiele ongein Gordon uithaalt. :')
Maar ik denk dat de rechter ook ziet dat de eiser niet echt mediaschuw is. Zal vast meespelen dat de eiser Gordon bijv. niet sinpelweg geblokkeerd en genegeerd heeft.
Wat ik ervan begrepen heb heeft hij hem wel genegeerd, kreeg Gordon hem na de 12e niet meer te pakken, en ging toen 30 berichten per dag op zijn voicemail inspreken en zijn familie bellen.

quote:
K. hoeft de relatie natuurlijk niet te erkennen. Hij mag echter niet ontkennen dat hij die relatie gehad heeft. Eigenlijk best logisch, want dat valt in een bizarre zaak als deze onder laster.
Nu alles openbaar is heeft het ook geen zin meer voor hem om te ontkennen.

In zeker zin heeft K wel gewonnen ergens, iedereen kan nu zien dat Gordon nadat het uit was het hele verhaal in scene heeft gezet (Gordon laat de wereld zijn grote liefde zien etc) misbruik makende van zijn media macht, om dan gelijk erna komen met al die verhalen, Gordon is gewoon door de mand gevallen ongeacht de uitspraak, en ik denk ook dat hij K niet meer mag lastigvallen in de zin van bellen en foto's plaatsen (niks over gehoord).

Bedreiging met mes en mishandeling zijn nu ook algemeen bekend en dan al zijn sneue berichtjes (niet gelezen) misschien was dat Kevin's wraak terug aan Gordon })
Ik denk het.
pi_178705364
Ik denk serieus dat het zo is gegaan, K heeft geen zin meer in relatie met Gordon, die dat niet pikt en zegt hem kapot te gaan maken, Gordon doet dat door hem te outen en na de bekendmaking van zijn grote liefde hem een oplichter en what not te noemen, Gordon kan dat doen vanwege zijn fans en BN'er positie.

K is machteloos, een kort geding heeft niet zoveel zin, alles is al van de account van Gordon af, maar K wil net zo hard Gordon terug pakken, en hij weet dat half Nederland er achter gaat komen hoe Gordon zijn wraak in scene heeft gezet, jonge mannen die zijn zonen hadden kunnen zijn verleid met geld en mishandeld, bedreigd met een mes, stalkt, en dat al zijn privé berichtjes aan K publiek bezit worden.

Indien K namelijk de relatie had willen ontkennen had hij er niet voor gekozen dat alles publiek zou worden, dat had de rechter uitdrukkelijk gezegd, en dat was waarschijnlijk exact wat K wilde, K heeft het Kort geding gewoon in zijn voordeel gebruikt om wraak te nemen op Gordon.

Gordon blijft dus de loser, jammer voor hem.
  dinsdag 24 april 2018 @ 00:46:48 #128
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_178705410
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 00:36 schreef Za het volgende:
Ik denk serieus dat het zo is gegaan, K heeft geen zin meer in relatie met Gordon, die dat niet pikt en zegt hem kapot te gaan maken, Gordon doet dat door hem te outen en na de bekendmaking van zijn grote liefde hem een oplichter en what not te noemen, Gordon kan dat doen vanwege zijn fans en BN'er positie.

K is machteloos, een kort geding heeft niet zoveel zin, alles is al van de account van Gordon af, maar K wil net zo hard Gordon terug pakken, en hij weet dat half Nederland er achter gaat komen hoe Gordon zijn wraak in scene heeft gezet, jonge mannen die zijn zonen hadden kunnen zijn verleid met geld en mishandeld, bedreigd met een mes, stalkt, en dat al zijn privé berichtjes aan K publiek bezit worden.

Indien K namelijk de relatie had willen ontkennen had hij er niet voor gekozen dat alles publiek zou worden, dat had de rechter uitdrukkelijk gezegd, en dat was waarschijnlijk exact wat K wilde, K heeft het Kort geding gewoon in zijn voordeel gebruikt om wraak te nemen op Gordon.

Gordon blijft dus de loser, jammer voor hem.
Denk ik ook.

Niet zo netjes, maar precies wat die gore Goor verdient. Met zijn jankverhaaltjes over de liefde, terwijl hij gewoon een smerige lul is die denkt liefde te kunnen kopen door te dreigen het leven van iemand via de media kapot te maken. Oh ja, en dat met dat mes.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_178705540
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 00:46 schreef Klaploper het volgende:

Denk ik ook.

Niet zo netjes, maar precies wat die gore Goor verdient. Met zijn jankverhaaltjes over de liefde, terwijl hij gewoon een smerige lul is die denkt liefde te kunnen kopen door te dreigen het leven van iemand via de media kapot te maken. Oh ja, en dat met dat mes.
Idd de brutaliteit dat hij denkt dat iemand met dreigen gewoon bij hem terug komt 8)7
Maar misschien had hij vroeger vriendjes die misschien nog geen 20 waren en die daar wel vatbaar voor waren.

Voor degenen die uitspraak en de uitwisseling van Gordon met zijn droomman nog niet gelezen hebben: https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBMNE:2018:1676
(sorry indien dubbel)

Quote:
[12-02-18 11:01:20] [eiser] : Nadat je me hebt geslagen en geschopt en me met een mes heb bedreigt?

[12-02-18 11:01:35] [gedaagde] : Ja dat heb jij veroorzaakt

[12-02-18 11:01:51] [eiser] : Je stond met een mes voor me gezicht [gedaagde]

[12-02-18 11:02:14] [gedaagde] : Ik weet het en het zal vast de laatste keer niet zijn als jij je gedrag niet veranderd
pi_178707100
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 00:36 schreef Za het volgende:
Ik denk serieus dat het zo is gegaan, K heeft geen zin meer in relatie met Gordon, die dat niet pikt en zegt hem kapot te gaan maken, Gordon doet dat door hem te outen en na de bekendmaking van zijn grote liefde hem een oplichter en what not te noemen, Gordon kan dat doen vanwege zijn fans en BN'er positie.

K is machteloos, een kort geding heeft niet zoveel zin, alles is al van de account van Gordon af, maar K wil net zo hard Gordon terug pakken, en hij weet dat half Nederland er achter gaat komen hoe Gordon zijn wraak in scene heeft gezet, jonge mannen die zijn zonen hadden kunnen zijn verleid met geld en mishandeld, bedreigd met een mes, stalkt, en dat al zijn privé berichtjes aan K publiek bezit worden.

Indien K namelijk de relatie had willen ontkennen had hij er niet voor gekozen dat alles publiek zou worden, dat had de rechter uitdrukkelijk gezegd, en dat was waarschijnlijk exact wat K wilde, K heeft het Kort geding gewoon in zijn voordeel gebruikt om wraak te nemen op Gordon.

Gordon blijft dus de loser, jammer voor hem.
nogmaals als kevin Gordon goed had willen aanpakken, had hij aangifte moeten doen van de mishandelingen en bedreigingen ipv een kort geding aanspannen
dan was ook alles bekend geworden, maar had kevin zeker gewonnen en dat contactverbod wat hij wilde was zeker toegewezen
een kort geding aanspannen met deze bewijzen was van begin af aan kansloos voir kevin

als gordon wil kan hij vanaf vandaag gewoon weer bellen en berichtjes sturen naar kevin en familie (om bv dit alles lekker in te wrijven) want dat is die eis is nu afgewezen en hem niet verboden

vooral heel vreemd dat een advocaat (die van kevin) bovenstaande niet voorzien heeft

zal gordon aan z'n reet roesten wat nl nu over hem denkt... via het boek had hij zelf al laten weten dat hij een aantal vriendjes mishandeld heeft en kon je dat claimende ook al afleiden
  dinsdag 24 april 2018 @ 09:08:30 #131
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_178708103
Ik begrijp niet dat er geen aangifte van bedreiging en mishandeling gedaan is?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator dinsdag 24 april 2018 @ 09:10:07 #132
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178708124
Wat een zaak joh, al die details _O-

Moet de vraag in de media niet zijn waarom Gordon niet vervolgd gaat worden voor bedreiging met een mes en de dood? Dat lijkt me namelijk het meest kwalijke dat naar buiten is gekomen. Maar dat lijkt een beetje op de achtergrond te verdwijnen omdat Gordon de zaak heeft 'gewonnen'.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_178708323
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 23:37 schreef Za het volgende:

[..]

Het is zelfs nog erger, naast het dreigen, chanteren en stalken heeft hij de media aangewend om K als zijn nieuwe liefde te presenteren (nadat het al uit was) op de 12e met als enig doel hem te outen en diezelfde dag nog in de media kapot te maken. En dat is hem nog gelukt ook, alle media namen de "feiten" als dat deze man een oplichter etc zou zijn over.

Ik begrijp de uitspraak van de rechter dan ook niet.
Technisch gesproken was er voor de breakup natuurlijk wel sprake van een relatie...en daar ging die rechtzaak dan weer over... alleen is het lager dan laag om als gekwetste man van middelbare leeftijd dan iemand bewust onder de bus te gooien op social media terwijl het net is stuk gelopen... dan wil je iemand alleen maar uit pure rancune kapot maken. Niet dat de dokter een fraai spel heeft gespeeld maar Gordon misbruikt hier zijn bekendheid om iemand bewust te beschadigen en plein public... en dan nog even los van de emotionele en fysieke chantage tijdens de relatie... fraai heerschap :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_178708361
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 april 2018 09:10 schreef onlogisch het volgende:
Wat een zaak joh, al die details _O-

Moet de vraag in de media niet zijn waarom Gordon niet vervolgd gaat worden voor bedreiging met een mes en de dood? Dat lijkt me namelijk het meest kwalijke dat naar buiten is gekomen. Maar dat lijkt een beetje op de achtergrond te verdwijnen omdat Gordon de zaak heeft 'gewonnen'.
Daar wordt door zijn vrienden in Hilversum ook maar verdomd weinig aandacht aan besteed ja...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_178708581
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 09:27 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Daar wordt door zijn vrienden in Hilversum ook maar verdomd weinig aandacht aan besteed ja...
Dat was al bekend en besproken. Hoeveel meer moet je het bespreken. Al is het wel zo dat een Dotan strenger is aangepakt dan een Gordon.
pi_178708941
Ben nu wel #teamDokter

Na lezen van die apps e.d. weet Je meteen waarom niemand langer dan paar maanden bij Gordon blijft :’)
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_178709891
Ah jezus mina toch. Wat een fucked up man is hij toch ook. Ongelezen was ik al teamiedereenbehalveGordon omdat ik het echt een creep vind met enge trekjes en die whatsappjes bevestigen dat zo. De liefde zal overwinnen. Met zulke liefde date je nog liever Charles Manson.
Go hard or go home
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2018 @ 11:33:16 #138
43556 miss_dynastie
pi_178710587
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 06:18 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

nogmaals als kevin Gordon goed had willen aanpakken, had hij aangifte moeten doen van de mishandelingen en bedreigingen ipv een kort geding aanspannen
dan was ook alles bekend geworden, maar had kevin zeker gewonnen en dat contactverbod wat hij wilde was zeker toegewezen
een kort geding aanspannen met deze bewijzen was van begin af aan kansloos voir kevin

als gordon wil kan hij vanaf vandaag gewoon weer bellen en berichtjes sturen naar kevin en familie (om bv dit alles lekker in te wrijven) want dat is die eis is nu afgewezen en hem niet verboden

vooral heel vreemd dat een advocaat (die van kevin) bovenstaande niet voorzien heeft

zal gordon aan z'n reet roesten wat nl nu over hem denkt... via het boek had hij zelf al laten weten dat hij een aantal vriendjes mishandeld heeft en kon je dat claimende ook al afleiden
Misschien was het doel van Kevin wel om Gordon definitief te ontmaskeren. Daar leent dit geding zich stukken meer voor dan het strafrecht... dit soort details komt in het strafrecht niet zomaar naar buiten in deze hoeveelheid en zeker niet zo snel.
pi_178710610
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 10:04 schreef RipCity het volgende:
Ben nu wel #teamDokter

Na lezen van die apps e.d. weet Je meteen waarom niemand langer dan paar maanden bij Gordon blijft :’)
Wat mij dan wel verwondert is wat iemand bezielt om er uberhaupt aan te beginnen.
pi_178711001
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 11:34 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Wat mij dan wel verwondert is wat iemand bezielt om er uberhaupt aan te beginnen.
Money :7 B-)
pi_178711065
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 11:59 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Money :7 B-)
Snuift die dat niet met massa door zijn neus, dus dan is het gros op!
pi_178711116
Ik zou bij zulke jubelende Whatsapp berichten direct afstand nemen. Zulke extreme geluksuitingen zijn nooit goed nieuws. Dat blijkt hier ook wel uit de fysieke en mentale bedreigingen die volgden.

Wat een fucking creep met grootheidswaanzin.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_178711149
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 12:03 schreef john2406 het volgende:

[..]

Snuift die dat niet met massa door zijn neus, dus dan is het gros op!
Gordon kan rustig elke dag 10 gram wegsnuiven zonder er qua levensstijl op in te hoeven leveren.

Dat hij met (veel) golddigers te maken krijgt geloof ik wel.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_178711177
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 12:09 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

Gordon kan rustig elke dag 10 gram wegsnuiven zonder er qua levensstijl op in te hoeven leveren.

Dat hij met (veel) golddigers te maken krijgt geloof ik wel.
Moet die wel daar blijven waar die is, in de top, als niet is die er snel doorheen, maar dit zorgt wel ervoor dat hij erin blijft, de een met pis in de bek de ander met champagne en weer een ander probeert het met dit!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2018 12:11:53 ]
pi_178711209
Of is het ineens iets van nu, daar het voorheen niet was, en als het voorheen wel was is dit een wan hoops kreet.
pi_178711227
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 11:33 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Misschien was het doel van Kevin wel om Gordon definitief te ontmaskeren. Daar leent dit geding zich stukken meer voor dan het strafrecht... dit soort details komt in het strafrecht niet zomaar naar buiten in deze hoeveelheid en zeker niet zo snel.
juist wel, plus dat hij er ook nog voor bestraft had kunnen worden

deze advocaat heeft geen goede reclame voor zichzelf gemaakt
  dinsdag 24 april 2018 @ 13:50:53 #147
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_178712616
Mijn mening over meneer Heukeroth was al niet bijzonder gunstig, maar door dit soort onverkwikkelijkheden, waarbij maar al te duidelijk wordt dat hij een gestoorde persoonlijkheid bezit, is momenteel mijn mening bijgesteld naar een nog lager niveau dan waar ik dat stuk onbenul in het Witte Huis al heb zitten. En dat kon al bijna niet lager. Wat een ongelooflijke creep zeg!

Overigens schat ik die Kevin qua intelligentie ook niet al te hoog in, gezien zijn uitlatingen. En dat moet dokter worden? |:(
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_178717263
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 13:50 schreef ElizabethR het volgende:
En dat moet dokter worden? |:(
Bij de kwaliteit in den Haag moet dat mogelijk zijn!
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2018 @ 19:01:20 #149
368283 ato
pi_178718573
En natuurlijk komen zij bij RTL Boulevard voor hem op :r
Life can be a bitch, so like it..
pi_178718999
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:01 schreef john2406 het volgende:

[..]

Bij de kwaliteit in den Haag moet dat mogelijk zijn!
De Whatsappjes van beide partijen komen nog al zwakbegaafd over.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')