Ik vind het ook vrij uitvreterig om op je, wellicht, laatste ochtend nog even een duizendje te verspillen aan een veel te gehaast in elkaar gedraaid en opgenomen nummer.quote:Op maandag 23 april 2018 16:07 schreef Charmian het volgende:
tsja baldr als je niet zo'n lamzak zou zijn, dan had je nu je geweldige single al gehad ipv alles op het laatste moment moeten regelen
Hij blijft inderdaad maar vreten.quote:Op maandag 23 april 2018 16:10 schreef Koos1958 het volgende:
Die rienk blijft maar eten en eten is toch niet normaal, en dan hoor ik hem nog zeggen dat hij iets weggegooid heeft omdat hij het niet lekker vind.
Terwijl andere het wel lekker vonden maar daar dacht hij niet aan, hij vond het niet lekker dus gewoon weg gegooid....en noemde zichzelf ook al egoist.quote:Op maandag 23 april 2018 16:10 schreef Koos1958 het volgende:
Die rienk blijft maar eten en eten is toch niet normaal, en dan hoor ik hem nog zeggen dat hij iets weggegooid heeft omdat hij het niet lekker vind.
Wat de Heer u biedt,koop je in de winkel niet.quote:Op maandag 23 april 2018 16:13 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Hij blijft inderdaad maar vreten.
Nu weer rijst
Van Beau’s geldquote:Op maandag 23 april 2018 16:13 schreef Ranah het volgende:
meneer hoorde dat baldr ook al met een ander bezig was, en dat het niet de bedoeling is dat hij half en half voor niks komt
daarvoor is meneer te druk en of hij cash kan betalen
quote:
quote:Op maandag 23 april 2018 16:16 schreef sjampoeh het volgende:
bil maakt zich geen zorgen.. 'maar' van 3 mensen stemmen..![]()
![]()
![]()
![]()
Die ligt nog bij te komen van haar beurt van Johan.quote:Op maandag 23 april 2018 16:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hebben we al een reactie van onze Limburgse zaadsnol?
Dus geen Beaukuthutje meer voor haarquote:Op maandag 23 april 2018 16:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die ligt nog bij te komen van haar beurt van Johan.
Baldr.quote:Op maandag 23 april 2018 16:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoe heet u precies? BALDER Hoe? BALDER ah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |